Kyllä pinna palaa kun kuuntelee kanervan kohua. nyt oon toista kertaa kuunnellu kun kanervan kohua arvostelee naistenliiton puheenjohtaja! mitä he***ttiä hän siellä tekee.?? oon kuullu naisten suusta monet kerrat: naiset puolustaa aina naista! näin saamme median ansiosta kuulla parhaimman naisten puolustajan valitusta kanervan YKSITYIS ELÄMÄSTÄ!! kanerva ei tehnyt oikein mutta mitä MEILLE tavallisille pulliaisille kuuluu mitä joku tekee. jokainen huolehtikoon omista asioistaan. olkoon presidentti, ekonomi, siivooja tai raksamies.
puhutaan että ike valehteli, no kyllä minäkin heittäisin pienen valkoisen valheen omasta yksityiselämästäni. niin teki pääministeri matti vanhanen kun kertoi missä tapasi susan RUUSUSEN. siinä yksi uusi esimerkki turhista pyrkyreistä julkkiksiksi.
nyt alan ainakin itse boikotoimaan mediaa ja muita lööppi lehtiä.
MEIDÄN IKE HOITI HOMMANSA ERITTÄIN HYVIN! JA ON EDELLEEN SUOMEN TOP3 POLIITIKOISSA.
KERTOKAA TEIDÄN FIILIKSIÄ!
Kyllä
pinna palaa!
3
163
Vastaukset
paskalehdet ja horot alkaa järkkäämään ministerinvaihdoksia, niin ei ihme että pinna palaa sulla ja miksei mullakin.
- sivusta seurannut
Eiköhän paskan pyöhiminen riitä se vain haisee!!!
- oot
kanerva on äijä. yksityisasiat olkoon yksityisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943899Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512772Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per771350Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181266Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101179Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020971- 46954
- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt217863Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107676