Kolme pilkkijää hukkui

Nastolassa...

Miksi sinne jäille pitää vielä vääntyä? Muutenkin jäät olleet poikkeukselliset tänä talvena...
Näiden ihmisten pilkkireissulle tuli kuitenkin surullinen loppu :( ja aivan varmasti näitä uutisia vielä tulee kun ei millään malteta pysyä poissa heikoilta jäiltä...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804057479551_uu.shtml

14

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäö

      että ollaan menty jäille "ei meille voi mitään tapahtua"-asenteella.

    • ..kuollut lahna......

      On se viisas suomalainen, on se.

      On se niin per*eleen viisas.
      Jos ei viinalla tai väkivallalla saa itseään hengiltä,
      niin sitten hukkumalla.

      Ja valtio laski viinan hintaa ja laittaa 600 poliisia viralta.

      On sillä viisaat johtajat, on se.

      Oi tsuhna tsuhna,
      näinkö meinaat hävittää itsesi kansojen kirjasta,
      joko tuli matkasi pää,
      ei sinun päiväsi koskaan koittanutkaan?

    • Luonnollista poistumaa

      Mitä niitä suremaan, hyvä se on että tyhmä porukka maapallolta vähenee.

      Kun ei kesälläkään voi veden päällä kävellä, ei sinne ole talvellakaan mitään asiaa.

      Ja nämä ovat näitä vanhoja ukkoja, joiden ajatusmaaila on vain: "kyllä minä sinne menen, kesti se jää silloinkin kun olin nuori"

      • antro pologi

        samansisältöinen viesti.
        Siis asia todellakin on niin, että luonnonvalinta toimii koko ajan ja poistaa ihmispopulaatiosta tyhmimpiä yksilöitä.


    • Näsäviisas-5

      ollut tervellisempää syötävää.

      • toi oli tän päivän paras :)


      • KAIKILLE heille

        asian osaisille,, Turvaa Jumalaan hädän hetkellä !


      • paskalla
        KAIKILLE heille kirjoitti:

        asian osaisille,, Turvaa Jumalaan hädän hetkellä !

        kun näillä oli hätä


    • ..............................

      mutta oma vika.Ei mitenkään epäkunnioittavasti hukkuneiden omaisia kohtaan,mutta ei ole mitenkään järkevää enää mennä jäille kävelemään huhtikuussa.Ne ovat niin heikkoja jo.

      • Älytöntä hommaa

        Eikö sitä voisi istua siinä rantakivellä tai laiturilla? Sama kai se on missä sitä kököttää, kalaa ei taida tulla kumminkaan?


    • Nimierkki10

      Jäälle voi mennä vaikka toukokuussa, mutta silloin kuivapuku päälle/pelastusliivit ylle ja jäänaskalit matkaan.

    • epäkelvot karsiutuu

      Niin on aina ollut, ja niin tulee aina olemaan. Turha heidän peräänsä on itkeä, itse ihan omasta tahdostaan jäälle menivät kun päivälämmöt ovat yli 10 astetta plussalla ja aurinko porottaa.

      • Saimaan jäältä

        Oli muuten Ruokolahden edusta pilkkijää mustanaan vieri vieressä, ja m-kelkoillakin vielä ajelivat. Hyvin tuo vielä kesti.


      • pakastesei
        Saimaan jäältä kirjoitti:

        Oli muuten Ruokolahden edusta pilkkijää mustanaan vieri vieressä, ja m-kelkoillakin vielä ajelivat. Hyvin tuo vielä kesti.

        ...ja huomenna taas pari kolme junttia harrastaa viimeisen kerran
        "avantouintia"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe