Suomi kaipaa kunnon Johtajaa. Ja jos Raakkuna ei kelpaa, kun se poltaa Marihuanaa, niin tulette itse huomaamaan että asiat vain etenevät toukurissa Ohjelmoinnin tapaan, ja lopulta kaipaatte mua valtaan.
Mä sanon että kaikki muut suuret päättäjät erehtyvät ihan varmasti toimissaan ja näkemyksissään mutta Raakkuna osaa aina lausua oikean päätöksen asiaan, kuin asiaan. Ja tämä on menetelmä jolla mä nousen soon valtaan. Kun jauhan Netissä joka ainoa päivä kiistanaiheisia tilanteita päivän politiikassa, ja noi ämmät tekee silti ne päätökset, niin lopulta Raakkuna nostetaan valtaan kansan toimesta. Kun oon aina ollut niin pahuksen oikeessa. SALUT
Wau! Tuutte kaipaan mua vielä valtaan.
Raakkuna
2
288
Vastaukset
tarvitsee vaihteeksi vahvoja johtajia. niitä ei ole ollut kymmeniin vuosiin.
- Raakkuna
Sä sait lausunnollasi aikaan hälyn, omissa keskustelu piireissäs. Kun esitit että Raakkuna on sittenkin sun mielestä asialla. Ja tattis vaan siitäkin, sillä onhan sulla toki ymmärrystä, kun oot kunnon Suomalainen jätkä, sieltä Lievestuoreen seudulta alunperin lähtöisin. Eiks vaan. Vaikka asutkin nykyään Korkeavuoren kadulla hesassa. Sen mestan mäkin olisin valinnut Stadissa asuessani. MOI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419