Suomi kaipaa kunnon Johtajaa. Ja jos Raakkuna ei kelpaa, kun se poltaa Marihuanaa, niin tulette itse huomaamaan että asiat vain etenevät toukurissa Ohjelmoinnin tapaan, ja lopulta kaipaatte mua valtaan.
Mä sanon että kaikki muut suuret päättäjät erehtyvät ihan varmasti toimissaan ja näkemyksissään mutta Raakkuna osaa aina lausua oikean päätöksen asiaan, kuin asiaan. Ja tämä on menetelmä jolla mä nousen soon valtaan. Kun jauhan Netissä joka ainoa päivä kiistanaiheisia tilanteita päivän politiikassa, ja noi ämmät tekee silti ne päätökset, niin lopulta Raakkuna nostetaan valtaan kansan toimesta. Kun oon aina ollut niin pahuksen oikeessa. SALUT
Wau! Tuutte kaipaan mua vielä valtaan.
Raakkuna
2
269
Vastaukset
tarvitsee vaihteeksi vahvoja johtajia. niitä ei ole ollut kymmeniin vuosiin.
- Raakkuna
Sä sait lausunnollasi aikaan hälyn, omissa keskustelu piireissäs. Kun esitit että Raakkuna on sittenkin sun mielestä asialla. Ja tattis vaan siitäkin, sillä onhan sulla toki ymmärrystä, kun oot kunnon Suomalainen jätkä, sieltä Lievestuoreen seudulta alunperin lähtöisin. Eiks vaan. Vaikka asutkin nykyään Korkeavuoren kadulla hesassa. Sen mestan mäkin olisin valinnut Stadissa asuessani. MOI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002