Venäjän talous

KASVAA, Suomen taantuu.

Niin, "maailma muuttuu eskoseni" ja nopeasti voidaan todeta!

USA:n valtio on korviaan myöten veloissa, ja pankkikriisin lopullinen lasku on arvoitus, dollari on rohmahtamaisillaan ym.

Tämä USA:n epätoivoinen taloudellinen tilanne on uhka KOKO maailman rauhalle, sillä USA:n tilanne muistuttaa Natsi-Saksan tilannetta, toisen maailman sodan aattona.

USA:n tilanne on epätoivoinen, toivokaamme, että USA:n johto ei tee epätoivoisia ratkaisuja oman nahkansa pelastamiseksi.

Tämä yksi epätoivoinen ratkaisu olisi hyökätä Iraniin, ja näin kenties sytyttää kolmas maailmansota.

Jokaisen, joka on huolissaan lastensa tulevaisuudesta, tulee rukoilla, että USA:n kenraalit eivät suostu totettamaan Bushin hallinon ydinsota suunnitelmia.

Yksi hälyyttävä esimerkki jo saatiin, kun noin kuukausi sitten USA:n johtava lähi-idästä vastaava Kenraali erosi, koska hän katsoi, että Bush ajaa USA:a sotaa Irania vastaan.

Siis jo OMAT vastuulliset USA:n kenraalit eroavat, koska he ovat huolissaan maapallon tulevaisuudesta ja eivät halua maailmanpaloa.

USA:n talous on siis kriisissä, niin on myös EU alueen talous ja Suomen talous.

Venäjän, Kiinan ja Intian taloudet sen sijaan kasvavat n. 5 prosentin vakaata vuosivauhtia, joten esim. Venäjä on nykyään maailman vakaimpia talousalueita, sillä Venäjän talouskasvulle ei näy vielä loppua pitkään aikaan.

Nyt moni viisas ihminen muuttaisi Venäjälle tekemään bisnestä.

Venäjällä ei siis ole mitään syytä uhata ketään suvereenia valtiota, koska Venäjällä menee erittäin hyvin.

Länsimaiden sijoitukset Venäjälle ovatkin jatkuvassa nousussa.

Kaupankäynti Venäjän kanssa takaa molempien edun, eli kun eurooppalaiset maat sopivat kauppasuhteita Venäjän kanssa, niin molemmat ovat hyvillään, kun tästä hyötyy kumpikin osapuoli.

USA katselee mustasukkaisena euroopan maiden ja Venäjän välistä kauppaa, ja yrittää lyödä kapuloita rattaisiin ja mustamaalata Venäjää, minkä ehtii.

Mutta kyllä valistuneet ja viisaat ihmiset näkevät, mistä tässä on kyse.

Venäjä ei uhkaa ketään, ja sen talous kasvaa kohisten, kun taas USA miettii epätoivoisena, että minne voisi taas hyökätä, että saisi verta aseteollisuuden rattaisiin, sillä USA:n talous perustuu pitkälti aseteollisuuteen, ja aseteollisuus vaatii luonnollisesti jatkuvaa sotimista, joten ihmisten veri on öljy, joka pitää haurasta USA:a vielä pystyssä, valitettavasti.

Bush juuri viime viikolla vaati, että muun maailman täytyisi sitoutua Irakiin, ja antaa Irakin "ongelmaan rahaa".

Siis USA on itse aloittanut tämän Irakin katastrofin, ja nyt USA huutaa muuta maailmaa apuun.

Sen takia USA haluaa Suomenkin NATO:on, että se saisi lisää maksajia sotaretkilleen, joista hyötyvät siis vain USA:n aseteollisuus.

10

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja Kiinan

      myöskin omiin sotiinsa, jolloin myös näiden maiden talous alkaa taantua. Kiinassa CIA rahoittaa ja rohkaisee Tiibetin mellakoita, jotta epävakaus lisääntyisi Kiinassa. Venäjä puolestaan halutaan saada sotaan Georgian ja Ukrainan kanssa Naton laajentumisen varjolla, jotta Venäjä ei vahvistuisi liikaa taloudellisesti.

      • mene ansaan.

        Niin, totta.
        Mutta ei kai Venäjälläkään olla niin tyhmiä, että ei nähtäisi sitä, mitä sinä kirjoitit juuri.

        Venäjä ja Kiina ovat puolustusyhteistyössä, ja muodostavat jo merkittävän vastapoolin USA:n hegemonia yrityksille maailmassa.

        USA:n ohjustenpuolustus ohjelma, on muuten suunnattu Venäjää ja Kiinaa vastaa, ja luultavasti molemmat maat sen ymmärtävät.

        USA:n tavoite on neutralisoida Venäjän ydinasevoimat, mutta jos Venäläisillä on yhtään järkeä, niin he ennalta ehkäisevällä ohjusiskulla tuhoavat nuo tukikohdat Puolassa ja Tsekissä ja näin pelastavat maailman kolmannelta maailmansodalta.

        Eli Putinilta odotetaan nyt kovia, mutta oikeudenmukaisia toimia!

        Jos Venäjä ei toimi, eli tuhoa näitä ohjustenpuolustus tukikohtia Euroopassa, niin se voi olla kohta "pistooli ohimolla" tilanteessa, ja se olisi Venäläisiltä kardinaalimoka, että eivät ole puolustaneet kansallisia etujaan.

        Venäjällä on luonnollisesti oikeus iskeä ja tuhota sellaiset asemat ympäri maailmaa, jotka uhkaavat kauhun tasapainoa USA:n ja Venäjän välillä.

        Ironista on, että rauhanmiehet toivovat tätä.

        Miksi muuten Venäjä ei voisi perustaa keskimatkan ydinasetukikohtaa Kuubaan??

        Itse tekisin näin, jos olisin Putin.

        Ja jos olisin Putin, niin tuhoaisin taktisella ohjusiskulla nuo Tsekin ja Puolan tukikohdat, ENNEN kuin ne valmistuvat.

        Näin tekisi viisas päättäjä.

        Toivottavasti Putin on sellainen.


    • öljynhinnan

      nousua. Motiivi on parempi kuin Hizbollahilla ja AL gaedalla.

    • Venäjä on kansantuotetilastossa maailman maiden joukossa sijalla 75, heti Botswanan jälkeen. Rikas venäläinen tienaa 14.600 $ vuodessa. Köyhä amerikkalainen vain 46.000 $ ja suomalainen 35.500. Tiedot ovat vuodelta 2007.

      Jos siis venäläisen tulot nousevat 8 %, hänen ansionsa nousee 1160 dollarilla, ja jos amerikkalaisen tulot kasvavat 2,5 %, hänen tulonsa kasvavat 1150 dollarilla.

      • kateellinen!!

        Turpa kii kateellinen paska!!
        Tässä sulle muuten video yhdestä suuresta Venäläisestä valtiomiehestä, joka ei antanut imperialistien hyppiä silmille!

        http://www.youtube.com/watch?v=nAh5mfkuAXk&feature=related

        HOI PUTIN!!!

        OLETKO MIES VAI ÄÄLIÖ!!

        TOIMI NYT, TAI KOHTA MAASI ON KUSESSA JA USAN VALTAAMA, STALIN OLISI JO TOIMINUT!!!

        TOIMI VITUN NÖSSÖ PUTIN!!!!!


      • MIES!!!
        kateellinen!! kirjoitti:

        Turpa kii kateellinen paska!!
        Tässä sulle muuten video yhdestä suuresta Venäläisestä valtiomiehestä, joka ei antanut imperialistien hyppiä silmille!

        http://www.youtube.com/watch?v=nAh5mfkuAXk&feature=related

        HOI PUTIN!!!

        OLETKO MIES VAI ÄÄLIÖ!!

        TOIMI NYT, TAI KOHTA MAASI ON KUSESSA JA USAN VALTAAMA, STALIN OLISI JO TOIMINUT!!!

        TOIMI VITUN NÖSSÖ PUTIN!!!!!

        Putinin Venäjä alkaa menettää uskottavuuttaa ja PAHASTI, koska Putinin Venäjä vain VAROITTAA, KUN PITÄISI TOIMIA!!! PERKELE!!!!

        ONKO TOI PUTIN NOIN VITUN NÖSSÖ, ETTÄ SE VAIN VAROITTELEE, KUN LÄNSI TEKEE MITÄ SITÄ HUVITTAA, ESIM. ITSENÄISTI KOSOVON JA VENÄJÄÄ TAAS NÖYRYYTTETTIIN 10-0.

        TEHKÄÄ NYT PERKELE VENÄJÄN KENRAALIT JOTAIN!!!

        VENÄJÄN SANKARI KÄÄNTYY HAUDOISSAAN, KUN HÄPÄISETTE SYNNYINMAAMME KUNNIAA, ETTEKÄ PIDÄ HUOLTA ÄITI-VENÄJÄN EDUISTA!!!!

        SAATANAN PELKURIT JA TUNARIT!!!!

        JOS SIELLÄ TEHTAANKADULLA LUETTE TÄTÄ, NIIN SANON VAIN, ETTÄ JOS VENÄJÄ EI NYT TOIMI JA PÄÄTTÄVÄISESTI JA SOTILAALLISESTI, NIIN TE OLETTE TUHON OMIA!!

        ETTEKÖ YMMÄRRÄ TÄTÄ VITUN IDIOOOTIT!!!!

        USA EI KYSELE, KOSKA SE HYÖKKÄÄ KIMPPUUNNE, JA TUHRA SITTEN ON PORATA!!!

        TEHKÄÄ NYT EDES JOTAIN!!!

        SAATANAN PULLAMÖSSÖT!!

        STALIN HÄPEÄISI SILMÄT PÄÄSTÄÄN TEIDÄN MAANPETOKSELLISIA TOIMIA, SILLÄ TE RÄMMITTE LÄNNEN EDESSÄ KUIN JOTKUT SAATANAN KOIRANPENNUT!!!!!

        TEHKÄÄ NYT JOTAIN MUUTAKIN, KUIN VAROITTELETTE!!!

        TEILLE NAURAA KOHTA KOKO MAAILMA!!!!


      • yli miljoona

        5000 euroa/kk ansaitsevaa ihmistä eli enemmän kuin koko Suomessa.


      • georgialainen
        MIES!!! kirjoitti:

        Putinin Venäjä alkaa menettää uskottavuuttaa ja PAHASTI, koska Putinin Venäjä vain VAROITTAA, KUN PITÄISI TOIMIA!!! PERKELE!!!!

        ONKO TOI PUTIN NOIN VITUN NÖSSÖ, ETTÄ SE VAIN VAROITTELEE, KUN LÄNSI TEKEE MITÄ SITÄ HUVITTAA, ESIM. ITSENÄISTI KOSOVON JA VENÄJÄÄ TAAS NÖYRYYTTETTIIN 10-0.

        TEHKÄÄ NYT PERKELE VENÄJÄN KENRAALIT JOTAIN!!!

        VENÄJÄN SANKARI KÄÄNTYY HAUDOISSAAN, KUN HÄPÄISETTE SYNNYINMAAMME KUNNIAA, ETTEKÄ PIDÄ HUOLTA ÄITI-VENÄJÄN EDUISTA!!!!

        SAATANAN PELKURIT JA TUNARIT!!!!

        JOS SIELLÄ TEHTAANKADULLA LUETTE TÄTÄ, NIIN SANON VAIN, ETTÄ JOS VENÄJÄ EI NYT TOIMI JA PÄÄTTÄVÄISESTI JA SOTILAALLISESTI, NIIN TE OLETTE TUHON OMIA!!

        ETTEKÖ YMMÄRRÄ TÄTÄ VITUN IDIOOOTIT!!!!

        USA EI KYSELE, KOSKA SE HYÖKKÄÄ KIMPPUUNNE, JA TUHRA SITTEN ON PORATA!!!

        TEHKÄÄ NYT EDES JOTAIN!!!

        SAATANAN PULLAMÖSSÖT!!

        STALIN HÄPEÄISI SILMÄT PÄÄSTÄÄN TEIDÄN MAANPETOKSELLISIA TOIMIA, SILLÄ TE RÄMMITTE LÄNNEN EDESSÄ KUIN JOTKUT SAATANAN KOIRANPENNUT!!!!!

        TEHKÄÄ NYT JOTAIN MUUTAKIN, KUIN VAROITTELETTE!!!

        TEILLE NAURAA KOHTA KOKO MAAILMA!!!!

        rikollinen!


    • ....

      .....

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        on toisilla ja toisilla taas ei! Venäjällä elää rutiköyhissä oloissa kymmeniä miljoonia ihmisiä. Usassa on köyhiä myös miljoonittain, mutta asukaslukukin yli kaksinkertainen Venäjään verrattuna. Täällä jotkut oikeasti kuvittelevat Venäjän olevan vielä Suurvalta. Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Todellisia Suurvaltoja ei ole kuin Usa ja Kiina tällä hetkellä. Usa alkaa tosin hiipumaan päin, mutta säilyttää vielä, ehkä vuosikymmenen verran asemansa. Venäjä on lähinnä Iso-Britannian ja Ranskan tasoinen sotilaallisessa mielessä realistisesti katsottuna, taloudellisesti Saksa ja Japani ovat suuresti Venäjää edellä. Tulevaisuudessa Kiina ottaa Usan paikan ja Intia muodostaa toisen suurvallan 20-30 vuoden sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe