SDP TEKEE VALLANKAAPPAUKSEN?

"201 pelleä suomesta...

Hiiret(demarit) hyppii heti pöydälle kun Kissa(pääministeri)ei ole kotona ,Heinäluoman viimeiset räpistelyt ennen puheenjohtajuuden lopppua mies joka sai demarit ojanpohjalle.Isottelee että Vanhanen kotia ,naurettavaa pelleilyä vaikkakin kepulaisetkin kieroja vihulaisia. Koko kevään 201 edustajaamme ovat vain jauhaneet paskaa täydellä palkalla lähtisivät jo kesälomalle etteivät saa enempää tuhoa aikaan SUOMI oy:ssä

4

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      tos linkki :)

      "Rakkaat irlantilaiset ystävät ja Euroopan ystävät,

      olen EU:n jäsenvaltion kansalainen. Minun maassani meille ei ole annettu mahdollisuutta äänestää Euroopan tulevaisuudesta. Teillä on Irlannissa yksinoikeutetusti tämä oikeus ja teitä pyydetään päättämään 12. kesäkuuta 2008 "Lissabonin sopimuksesta". Pidän tätä sopimusta syntytavaltaan ja sisällöltään epädemokraattisena.

      Pyydän, äänestäkää EI. Myös minun puolestani."

      http://www.irish-friends-vote-no-for-me.org/index.php?cccpage=sign_petition&set_language=fi

      • tätäkin..

        Hyvä puhe Timolta

        "Timo Soini /ps: Arvoisa puhemies! Tämä on surullinen päivä suomalaisessa demokratiassa. Suomen kansan päätösvalta ollaan luovuttamassa eduskunnan päätöksellä ylikansalliselle byrokratiataivaalle Euroopan unionille. EU on todellinen Moolokin kita. Se vie sekä vallan että rahat.

        Erityisen valitettavaa on, että kaikki vanhat puolueet vihreiden myötäjuoksijoineen ovat onnistuneet tyrehdyttämään kansalaiskeskustelun EU:n perustuslaista. Asian tiimoilta ei ole käyty yhtään tv-keskustelua tai poliittisten päättäjien puheenjohtajien paneelikeskustelua. Kaikkinainen kansalaiskeskustelu on ollut täysin olematonta. (Ed. Jaakonsaari: Ei!) - Ylen kanavaltakin tulee tällä hetkellä Serranon perhettä, ed. Jaakonsaari. Onhan se tärkeätä, (Ed. Jaakonsaari: Onhan se EU-maa!) mutta tämänhän sieltä pitäisi tulla. Ja kai se on eliitin mielestä tärkeämpää kuin EU:n perustuslaki.

        Missä on pääministeri? Missä on ulkoministeri? Täällä valiokunnan puheenjohtaja juuri sanoi, että on pääministerivetoista. Missä on pääministeri? Pääministeri on keskustan tupaillassa. Kumpi on nyt enemmän sekaisin, kepu vai EU? Täällä on kaksi keskustan kansanedustajaa. Tällä laillako käsitellään tätä suurta sopimusta? Aivan kuten edustaja, puheenjohtaja Salolainen sanoi, tämä on merkittävä, iso sopimus. Ei pääministeriä, ei ulkoministeriä, ei Suomen keskustaa. Tässä nähdään, että tällaista on EU-demokratia. Tämä on häpeällistä. (Ed. Kiljunen: Se on Suomen demokratiaa, ei sillä ole EU:n kanssa mitään tekemistä!) - Ed. Kiljunen EU-fanina, olen iloinen, että tulitte paikalle kuuntelemaan tätä puheenvuoroa. - Erityisesti ihmettelen vihreiden intoa hyväksyä sopimus ilman kansanäänestystä. Mustan auton hurma vei periaatteet mennessään. Kun vanhat puolueet äänestivät kuolleen perustuslain puolesta, niin siinä menivät vihreiden kansanäänestysvaateet. Turha on niistä sitten enää jälkikäteenkään pyristellä.

        Eduskunnan pöytäkirjoihin historiaa varten haluan myös todeta, että olisi ollut asiallista, että olisi ollut 15 minuutin ryhmäpuheenvuorot eikä tällainen nopeatahtinen keskustelu. (Ed. Jaakonsaari: Kyllä saa puhua, anna mennä vain 15 minuuttia!) - Ed. Jaakonsaari, olisitte varmasti itsekin mielellänne puhunut 15 minuuttia.

        Me suomalaiset kansanedustajat emme voi piiruakaan tästä sopimuksesta muuttaa. Voimme vain hyväksyä tai hylätä. Olen hylkäyksen kannalla ja tiistaina, kun tätä asiaa käsitellään, joko esitän tai kannatan sitä riippuen puheenvuorojärjestyksestä.

        Mutta, arvoisa puhemies, äänestin aikanaan EU-jäsenyyttä vastaan. Olen iloinen ja ylpeä, että tein niin. Nyt ei mato kalva. EU-jäsenyys on kuin kahle, johonka olen tottunut, mutta en alistunut. Kansanedustaja Timo Soini soutaa EU:n kaleeriorjana hilut kintuissa ja kaulassa mutta vapauden kaipuunsa säilyttäneenä ja vapautukseensa uskoen.

        Arvoisa puhemies! Aivan erityisesti haluan mainita tässä perustuslakivaliokunnan lausuntoon sisältyvän eriävän mielipiteen, jossa edellytettiin, että Suomen eduskunnan näin merkittävä lainsäädännön siirtyminen on siinä määrin merkittävä, että Lissabonin sopimuksen hyväksymisestä ja voimaan saattamisesta on tältä osin päätettävä vaikeutetussa järjestyksessä. Tämä on Euroopan unionin entisen oikeusasiamiehen Jacob Södermanin näkemys, johonka kaksi sosialistien kansanedustajaa on yhtynyt ja joka olisi otettava erittäin vakavasti, erittäin vakavasti. On ilo ja kunnia, että se tuli tänne perustuslakivaliokunnan lausuntoon ja pohdittavaksi. Toivottavasti myös seuraavissa eduskuntavaaleissa, aivan kuten puheenjohtaja Sasi puhui, että jos tulee maininta EU:n perustuslaista, kansa voi ottaa kantaa siihen vaaleissa."

        http://www.irish-friends-vote-no-for-me.org/index.php?cccpage=sign_petition&set_language=fi


      • eduskuntaan
        tätäkin.. kirjoitti:

        Hyvä puhe Timolta

        "Timo Soini /ps: Arvoisa puhemies! Tämä on surullinen päivä suomalaisessa demokratiassa. Suomen kansan päätösvalta ollaan luovuttamassa eduskunnan päätöksellä ylikansalliselle byrokratiataivaalle Euroopan unionille. EU on todellinen Moolokin kita. Se vie sekä vallan että rahat.

        Erityisen valitettavaa on, että kaikki vanhat puolueet vihreiden myötäjuoksijoineen ovat onnistuneet tyrehdyttämään kansalaiskeskustelun EU:n perustuslaista. Asian tiimoilta ei ole käyty yhtään tv-keskustelua tai poliittisten päättäjien puheenjohtajien paneelikeskustelua. Kaikkinainen kansalaiskeskustelu on ollut täysin olematonta. (Ed. Jaakonsaari: Ei!) - Ylen kanavaltakin tulee tällä hetkellä Serranon perhettä, ed. Jaakonsaari. Onhan se tärkeätä, (Ed. Jaakonsaari: Onhan se EU-maa!) mutta tämänhän sieltä pitäisi tulla. Ja kai se on eliitin mielestä tärkeämpää kuin EU:n perustuslaki.

        Missä on pääministeri? Missä on ulkoministeri? Täällä valiokunnan puheenjohtaja juuri sanoi, että on pääministerivetoista. Missä on pääministeri? Pääministeri on keskustan tupaillassa. Kumpi on nyt enemmän sekaisin, kepu vai EU? Täällä on kaksi keskustan kansanedustajaa. Tällä laillako käsitellään tätä suurta sopimusta? Aivan kuten edustaja, puheenjohtaja Salolainen sanoi, tämä on merkittävä, iso sopimus. Ei pääministeriä, ei ulkoministeriä, ei Suomen keskustaa. Tässä nähdään, että tällaista on EU-demokratia. Tämä on häpeällistä. (Ed. Kiljunen: Se on Suomen demokratiaa, ei sillä ole EU:n kanssa mitään tekemistä!) - Ed. Kiljunen EU-fanina, olen iloinen, että tulitte paikalle kuuntelemaan tätä puheenvuoroa. - Erityisesti ihmettelen vihreiden intoa hyväksyä sopimus ilman kansanäänestystä. Mustan auton hurma vei periaatteet mennessään. Kun vanhat puolueet äänestivät kuolleen perustuslain puolesta, niin siinä menivät vihreiden kansanäänestysvaateet. Turha on niistä sitten enää jälkikäteenkään pyristellä.

        Eduskunnan pöytäkirjoihin historiaa varten haluan myös todeta, että olisi ollut asiallista, että olisi ollut 15 minuutin ryhmäpuheenvuorot eikä tällainen nopeatahtinen keskustelu. (Ed. Jaakonsaari: Kyllä saa puhua, anna mennä vain 15 minuuttia!) - Ed. Jaakonsaari, olisitte varmasti itsekin mielellänne puhunut 15 minuuttia.

        Me suomalaiset kansanedustajat emme voi piiruakaan tästä sopimuksesta muuttaa. Voimme vain hyväksyä tai hylätä. Olen hylkäyksen kannalla ja tiistaina, kun tätä asiaa käsitellään, joko esitän tai kannatan sitä riippuen puheenvuorojärjestyksestä.

        Mutta, arvoisa puhemies, äänestin aikanaan EU-jäsenyyttä vastaan. Olen iloinen ja ylpeä, että tein niin. Nyt ei mato kalva. EU-jäsenyys on kuin kahle, johonka olen tottunut, mutta en alistunut. Kansanedustaja Timo Soini soutaa EU:n kaleeriorjana hilut kintuissa ja kaulassa mutta vapauden kaipuunsa säilyttäneenä ja vapautukseensa uskoen.

        Arvoisa puhemies! Aivan erityisesti haluan mainita tässä perustuslakivaliokunnan lausuntoon sisältyvän eriävän mielipiteen, jossa edellytettiin, että Suomen eduskunnan näin merkittävä lainsäädännön siirtyminen on siinä määrin merkittävä, että Lissabonin sopimuksen hyväksymisestä ja voimaan saattamisesta on tältä osin päätettävä vaikeutetussa järjestyksessä. Tämä on Euroopan unionin entisen oikeusasiamiehen Jacob Södermanin näkemys, johonka kaksi sosialistien kansanedustajaa on yhtynyt ja joka olisi otettava erittäin vakavasti, erittäin vakavasti. On ilo ja kunnia, että se tuli tänne perustuslakivaliokunnan lausuntoon ja pohdittavaksi. Toivottavasti myös seuraavissa eduskuntavaaleissa, aivan kuten puheenjohtaja Sasi puhui, että jos tulee maininta EU:n perustuslaista, kansa voi ottaa kantaa siihen vaaleissa."

        http://www.irish-friends-vote-no-for-me.org/index.php?cccpage=sign_petition&set_language=fi

        ja puheeseen

        http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/ptk_63_2008_ke_p_1.shtml


    • Kuka se kahdessadasensimmäinen pelle on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe