Mopoilija pakeni poliisia viritetyllä

mopedilla

"Hätäkeskus sai lauantaina ilmoituksen Lehtomäessä ja Ravikylässä nopeusnäyttötaulujen kohdalla häiritsevästi edestakaisin ajavasta mopoilijasta.

Poliisin saapuessa paikalle oli paikalta poistunut rekisterikilvetön mopo, joka ei pysähtynyt poliisin antamaan pysäytysmerkkiin".

http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2008/06/29/Mopoilija pakeni poliisia viritetyll%E4 ajopelill%E4 Kouvolassa/200825480789/4

Mopoilija saatiin kiinni myöhemmin, ja mopon havaittiin olevan viritetty.

9

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalaanen

      Hurjaksi. Koskaan aikaisemmin, milloinkaan ikinä ei ole missään koskaan viritelty mopoa.
      Ja nyt se tapahtui täällä Suomessa.
      Mitä ulkomaalaiset nyt meistä Suomalaisista
      ajattelee ?

      • Siilinjärvellä

        "Vanhempi konstaapeli Marko Kilpi on seurannut kuluneen kevään ja kesän tapahtumia huolestuneena Siilinjärvellä. Poliisille tulee jatkuvasti ilmoituksia kylillä rälläävistä mopoilijoista, jotka eivät kunnioita sen enempää kanssaihmistensä kotirauhaa kuin turvallisuuttakaan.

        Edes virkavaltaa ei pelätä. Päinvastoin.

        - Pahimmillaan mopoilla tullaan ajamaan poliisiautoa ympäri ja oikein odotetaan, että poliisi lähtee takaa-ajoon, Kilpi päivittelee".

        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/oma-paikka-puuttuu(153310).ece

        Mopoiliat kiistävät kaiken ja kysyvät mikseivät ihmiset tule heille juttelemaan, vaan soittavat aina poliisit?


      • kun kyseessä on
        Siilinjärvellä kirjoitti:

        "Vanhempi konstaapeli Marko Kilpi on seurannut kuluneen kevään ja kesän tapahtumia huolestuneena Siilinjärvellä. Poliisille tulee jatkuvasti ilmoituksia kylillä rälläävistä mopoilijoista, jotka eivät kunnioita sen enempää kanssaihmistensä kotirauhaa kuin turvallisuuttakaan.

        Edes virkavaltaa ei pelätä. Päinvastoin.

        - Pahimmillaan mopoilla tullaan ajamaan poliisiautoa ympäri ja oikein odotetaan, että poliisi lähtee takaa-ajoon, Kilpi päivittelee".

        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/oma-paikka-puuttuu(153310).ece

        Mopoiliat kiistävät kaiken ja kysyvät mikseivät ihmiset tule heille juttelemaan, vaan soittavat aina poliisit?

        pohjimmaista kastia eli nuorisoa


    • nollatoleranssia kehiin

      Jokaiselta lainrikkojalta kulkupelit valtiolle niin jo loppuu teineily.

      • kaikkihan me ollaan oltu mopo iässä.


      • myyjät vastuuseen.

        Alaikäisille ei myydä viritysosia.
        Ja vanhemmille aina sakko nuoren kärähtämisestä.


      • kymso
        myyjät vastuuseen. kirjoitti:

        Alaikäisille ei myydä viritysosia.
        Ja vanhemmille aina sakko nuoren kärähtämisestä.

        Itse todistin se tilatessani skootteriini viritysosia, eikä kukaan kysellyt mitään... Nyt kulkee sen 85 että haistakaa vaa autoilijat jotka ette kestä sitä, että mopo menee oikealta ohi niin paska!!


      • naurattaaku ufo tarjos kaakaon
        kymso kirjoitti:

        Itse todistin se tilatessani skootteriini viritysosia, eikä kukaan kysellyt mitään... Nyt kulkee sen 85 että haistakaa vaa autoilijat jotka ette kestä sitä, että mopo menee oikealta ohi niin paska!!

        Haha kunnon uhoamista jollain lusu paska skopalla. Elikkä pääsisin jollai nelos vaihteella puolikaasulla ohi hmm.. lähetää viivoille. et pärjää tolla paskallas ees varmaan vakio kakstahti rslle


      • kun vielä noin lujaa pääsee
        kymso kirjoitti:

        Itse todistin se tilatessani skootteriini viritysosia, eikä kukaan kysellyt mitään... Nyt kulkee sen 85 että haistakaa vaa autoilijat jotka ette kestä sitä, että mopo menee oikealta ohi niin paska!!

        Luuletko että joku auto jää ammeellesi toiseksi? tai joku mp? ninjalla vähä kurkkua raottaa niin on skopa poika jo aikas jälessä. Tietty kivahan se on kisuttella ykkösel vieressä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe