"Hätäkeskus sai lauantaina ilmoituksen Lehtomäessä ja Ravikylässä nopeusnäyttötaulujen kohdalla häiritsevästi edestakaisin ajavasta mopoilijasta.
Poliisin saapuessa paikalle oli paikalta poistunut rekisterikilvetön mopo, joka ei pysähtynyt poliisin antamaan pysäytysmerkkiin".
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2008/06/29/Mopoilija pakeni poliisia viritetyll%E4 ajopelill%E4 Kouvolassa/200825480789/4
Mopoilija saatiin kiinni myöhemmin, ja mopon havaittiin olevan viritetty.
Mopoilija pakeni poliisia viritetyllä
9
344
Vastaukset
- Suomalaanen
Hurjaksi. Koskaan aikaisemmin, milloinkaan ikinä ei ole missään koskaan viritelty mopoa.
Ja nyt se tapahtui täällä Suomessa.
Mitä ulkomaalaiset nyt meistä Suomalaisista
ajattelee ?- Siilinjärvellä
"Vanhempi konstaapeli Marko Kilpi on seurannut kuluneen kevään ja kesän tapahtumia huolestuneena Siilinjärvellä. Poliisille tulee jatkuvasti ilmoituksia kylillä rälläävistä mopoilijoista, jotka eivät kunnioita sen enempää kanssaihmistensä kotirauhaa kuin turvallisuuttakaan.
Edes virkavaltaa ei pelätä. Päinvastoin.
- Pahimmillaan mopoilla tullaan ajamaan poliisiautoa ympäri ja oikein odotetaan, että poliisi lähtee takaa-ajoon, Kilpi päivittelee".
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/oma-paikka-puuttuu(153310).ece
Mopoiliat kiistävät kaiken ja kysyvät mikseivät ihmiset tule heille juttelemaan, vaan soittavat aina poliisit? - kun kyseessä on
Siilinjärvellä kirjoitti:
"Vanhempi konstaapeli Marko Kilpi on seurannut kuluneen kevään ja kesän tapahtumia huolestuneena Siilinjärvellä. Poliisille tulee jatkuvasti ilmoituksia kylillä rälläävistä mopoilijoista, jotka eivät kunnioita sen enempää kanssaihmistensä kotirauhaa kuin turvallisuuttakaan.
Edes virkavaltaa ei pelätä. Päinvastoin.
- Pahimmillaan mopoilla tullaan ajamaan poliisiautoa ympäri ja oikein odotetaan, että poliisi lähtee takaa-ajoon, Kilpi päivittelee".
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/oma-paikka-puuttuu(153310).ece
Mopoiliat kiistävät kaiken ja kysyvät mikseivät ihmiset tule heille juttelemaan, vaan soittavat aina poliisit?pohjimmaista kastia eli nuorisoa
- nollatoleranssia kehiin
Jokaiselta lainrikkojalta kulkupelit valtiolle niin jo loppuu teineily.
- myyjät vastuuseen.
Alaikäisille ei myydä viritysosia.
Ja vanhemmille aina sakko nuoren kärähtämisestä. - kymso
myyjät vastuuseen. kirjoitti:
Alaikäisille ei myydä viritysosia.
Ja vanhemmille aina sakko nuoren kärähtämisestä.Itse todistin se tilatessani skootteriini viritysosia, eikä kukaan kysellyt mitään... Nyt kulkee sen 85 että haistakaa vaa autoilijat jotka ette kestä sitä, että mopo menee oikealta ohi niin paska!!
- naurattaaku ufo tarjos kaakaon
kymso kirjoitti:
Itse todistin se tilatessani skootteriini viritysosia, eikä kukaan kysellyt mitään... Nyt kulkee sen 85 että haistakaa vaa autoilijat jotka ette kestä sitä, että mopo menee oikealta ohi niin paska!!
Haha kunnon uhoamista jollain lusu paska skopalla. Elikkä pääsisin jollai nelos vaihteella puolikaasulla ohi hmm.. lähetää viivoille. et pärjää tolla paskallas ees varmaan vakio kakstahti rslle
- kun vielä noin lujaa pääsee
kymso kirjoitti:
Itse todistin se tilatessani skootteriini viritysosia, eikä kukaan kysellyt mitään... Nyt kulkee sen 85 että haistakaa vaa autoilijat jotka ette kestä sitä, että mopo menee oikealta ohi niin paska!!
Luuletko että joku auto jää ammeellesi toiseksi? tai joku mp? ninjalla vähä kurkkua raottaa niin on skopa poika jo aikas jälessä. Tietty kivahan se on kisuttella ykkösel vieressä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473