Kreationiostit jättävät kesken

Salccari

Olen laittanut merkille, että lähestulkoon kaikkien ketjujen kaikki haarat päättyvät evoluutioteorian kannattajien kommentteihin. Miksi kreationistit jättävät nämä keskustelut kesken?

17

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outsider____!

      ihan käytännön syistä lopettaa kun evoilta loppuu eväät ja jankutus vain pyörii paikallaan. Jankutus, jossa ei ole ajatusta, ei päätä eikä häntää.

      Toistellaan vaan ilman todisteen häivääkään miten "evoluutio ja kilpailu resursseista on tehnyt sitä ja tätä ja tota". Yrittämättä edes yhdellä lauseella kuvailla millainen olisi voinut olla se valintapaine tai yleensä tapahtumaketju, joka kyseisen jutun olisi tehnyt.

      Evothan ovat jo siinä vaiheessa tunnustaneet, että ei heillä ole minkäänlaista ajatusta. Pelkkä usko evon kaikkivoipaisuuteen, jonka sitten väitetään olevan korkeinta mahdollista tiedettä.

      Niin, onhan se kieltämättä uskomustiedettä puhtaimmillaan. Kuten vaikkkapa homeopatia. Onhan sekin kannattajiensa mielestä tiedettä.

      • vanha-kissa

        "Joskus on pakko ihan käytännön syistä lopettaa kun evoilta loppuu eväät ja jankutus vain pyörii paikallaan."

        Olipas tuo mielenkiintoinen projektio. Ennemmin näyttää kylläkin siltä, että näiltä kreationisteilta loppuu eväät ja alkavat vain jankuttamaan, yhtä huonoin argumentein kuin aikaisemminkin. Eivätkä näytä tajuavan sitä lainkaan.

        Jatkakaa vain samaan malliin, niinhän se kreationismi etenee...


      • Edelleenkin sitä luomiuskon ensimmäistä todeistetta odotellessa.

        Eihän teillä ole kuin valeisiin, vääristelyyn ja tahalliseen väärinymmärtämiseen perustuvia väitteitä evoluutioteorian yksityiskohdista, ja asialla pitäisi olla jollain mystisellä tapaa jotain käytännön merkitystä...?


      • illuminatus*

        >>Toistellaan vaan ilman todisteen häivääkään miten "evoluutio ja kilpailu resursseista on tehnyt sitä ja tätä ja tota". Yrittämättä edes yhdellä lauseella kuvailla millainen olisi voinut olla se valintapaine tai yleensä tapahtumaketju, joka kyseisen jutun olisi tehnyt.


      • voi tutustua
        illuminatus* kirjoitti:

        >>Toistellaan vaan ilman todisteen häivääkään miten "evoluutio ja kilpailu resursseista on tehnyt sitä ja tätä ja tota". Yrittämättä edes yhdellä lauseella kuvailla millainen olisi voinut olla se valintapaine tai yleensä tapahtumaketju, joka kyseisen jutun olisi tehnyt.

        Myös noista linkeistä suoraan..

        http://tjt2.tripod.com/evbkme01.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme02.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme03.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme04.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme05.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme06.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme07.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme08.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme09.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme10.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme11.html
        http://tjt2.tripod.com/evbkme12.html

        Suosittelen jokaiselle luettavaksi, mutta ennenkaillea niille, joilta ei ateistinen materialismi ole vielä vienyt maalaisjärkeä...


      • Anteeksi että ajattelen

        Itse tunnustan sortuvani jankutukseen, kun en saa vastauksia kysymyksiin.

        Esimerkiksi tuossa vähän alempana kysyin Nooa-taruun liittyen, että miten sokea ja vain maanalla liikkuva pussimaamyyrä pääsi Araratilta Australiaan. Vastaavia kysymyksiä olen tehnyt ennenkin. Vastauksia ei vain tule.

        Olen myös useampaan kertaan kysynyt määritelmää mikroevoluutiolle. Siihen joko ei saa vastausta ollenkaan tai "määritelmän", jossa käytetään ilmaisuja "kvalitatiivisesti uusi geneettinen materiaali" tai "rakennesuunnitelma", joita ei taas määritellä.

        Keskustelu on todella vaikeaa jos ei tiedetä mistä puhutaan.


      • vanha-kissa
        voi tutustua kirjoitti:

        Myös noista linkeistä suoraan..

        http://tjt2.tripod.com/evbkme01.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme02.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme03.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme04.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme05.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme06.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme07.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme08.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme09.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme10.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme11.html
        http://tjt2.tripod.com/evbkme12.html

        Suosittelen jokaiselle luettavaksi, mutta ennenkaillea niille, joilta ei ateistinen materialismi ole vielä vienyt maalaisjärkeä...

        No, ehkä siihen voi _tutustua_ tuotakin kautta, mutta kannattaa lukea sitä kirjaa ihan suoraan eikä tuolla tavalla Tarvosen referoimana.

        Kreationistit ovat ennenkin lainanneet ohi kontekstin, jolloin asiasta saa ihan väärän käsityksen. En ole niin tarkkaan noita linkkejä katsonut, että voisin väittää Tarvosenkin niin tekevän, mutta omilla kommenteillaan Tarvonen näyttää kuitenkin tulkintaa ohjaavan.


      • Salccari
        Anteeksi että ajattelen kirjoitti:

        Itse tunnustan sortuvani jankutukseen, kun en saa vastauksia kysymyksiin.

        Esimerkiksi tuossa vähän alempana kysyin Nooa-taruun liittyen, että miten sokea ja vain maanalla liikkuva pussimaamyyrä pääsi Araratilta Australiaan. Vastaavia kysymyksiä olen tehnyt ennenkin. Vastauksia ei vain tule.

        Olen myös useampaan kertaan kysynyt määritelmää mikroevoluutiolle. Siihen joko ei saa vastausta ollenkaan tai "määritelmän", jossa käytetään ilmaisuja "kvalitatiivisesti uusi geneettinen materiaali" tai "rakennesuunnitelma", joita ei taas määritellä.

        Keskustelu on todella vaikeaa jos ei tiedetä mistä puhutaan.

        Ei niitä vastauksia näy vieläkään, vaikka tämä ketju juuri sitä vastaamista peräänkuuluttaa.


      • illuminatus*
        voi tutustua kirjoitti:

        Myös noista linkeistä suoraan..

        http://tjt2.tripod.com/evbkme01.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme02.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme03.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme04.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme05.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme06.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme07.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme08.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme09.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme10.html

        http://tjt2.tripod.com/evbkme11.html
        http://tjt2.tripod.com/evbkme12.html

        Suosittelen jokaiselle luettavaksi, mutta ennenkaillea niille, joilta ei ateistinen materialismi ole vielä vienyt maalaisjärkeä...

        Se nimi on Mayr - ja kirja on edelleenkin vallan loistava perusteos evoluutiosta kiinnostuneille. Sopisi sinullekin luettavaksi, kun et mitään evoluutiosta tiedä sinäkään.

        Ja luuletko ihan tosissasi, että viitsisin edes vaivautua katsomaan, mitä tarvospelle kirjasta on mieltä: EVVK.


    • petri.....

      minä olen huomannut jotta monen evouskovaisen on pakko sanoa se viimeinensana, olkoot se täysin turha, tai sitten ei, johonkin keskustelun on päätyttävä.

      • M00535

        Alla hyvä esimerkki kreationistin argumentoinnista pitkän keskustelun päätteeksi:

        "Nokun sinulla edes olisi faktaa. Todennäköistä kuitenkin on, että maailma ei ole kehittynyt itsestään vaan on luotu Jumalan sanalla. Aamen."

        Vedä omat johtopäätöksesi.


      • evousko on sinun mielikuvituksen tuotetta.


      • petri.....
        ravenlored kirjoitti:

        evousko on sinun mielikuvituksen tuotetta.

        vähän näitä tarkoitin!!!

        tämä viesti nyt esimerkin vuoksi!


      • Mr.K.A.T.
        petri..... kirjoitti:

        vähän näitä tarkoitin!!!

        tämä viesti nyt esimerkin vuoksi!

        .antaa edes esimerkin verran jalkatilaa. Joten..

        Voitimmepas täänkin ketjun ;)


      • höh!
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        .antaa edes esimerkin verran jalkatilaa. Joten..

        Voitimmepas täänkin ketjun ;)

        ai missä asiassa?


      • niinpätietystiniinpätietysti
        petri..... kirjoitti:

        vähän näitä tarkoitin!!!

        tämä viesti nyt esimerkin vuoksi!

        Siispä. Kerro meille mitä tarkoitat evouskovaisella.


    • ...wer..erw.wer.

      Jooh tämä ilmiö näkyy aika hyvin tuossa "Raamattua ei oteta vakavissaan" -ketjussa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe