Armik, lue kerrankin omat sanasi.

Katso peiliin.

"Aika
Kirjoittanut: ArmiK 1.10.2008 klo 08.14

ihmeelinen olet. Et tunne minua ja sanot olen samanlainen kuin puolisosi?

Annoit väärän lausunnon josta Raamattu sanoo:'Älä sano väärää todistusta'

Siis sanoistasi sinut kerran tuomitaan.TEE SIIS PARANNUS jos Jumala vielä syntisi anteeksi antaisi
saisit päästä valheen vallasta Jumalan Totuuden
valtakuntaan".

Olet tuominnut lukuisia ihmisiä heitä tuntematta. HÄPEÄ JA TEE PARANNUS.

7

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin kun et näe Totuutta niin tässäkään asiassa
      et sitä voi nähdä.

      Se, kun tuon sitä mikä Jumalasta on EN SIIS SITÄ MIKÄ IHMISESTÄ ON, nin silloin kun sinäkin sitä vastaan olet EN TODELLAKAAN VOI LÄHTEÄ SITÄ SIUNAAMAAN ja sanoa sinulle HYVÄ JATKA SAMAAN MALLIIN.

      SINULLA kun ei ole hajuakaan JUMALAN TOTUUDESTA niin et voi ymmärtää siis aivan toista oli sinun
      sanomasi kuin minun.

      Sinä tuomitsit vain loukkaantuneen lihasi mukaan
      kun tuon todellakin sanomaa joka EI LIHAA SÄÄSTÄ.

      Näin jos olisit ollut JUMALAN HENGEN OMA olisit
      ymmärtänyt sanomani ja samaa sanomaa sinäkin toisit ETKÄ OLISI TUOMITSEMASSA TOTUUTTA JA
      SIUNAAMASSA KAIKENMAAILMAN VALHEITA.

      JOTEN MENE NYT JO ITSEESI ja KÄÄNNY JUMALAN PUOLEEN vasta SILLOIN JUMALA VOI SILMÄSI AVATA NÄKEMÄÄN MIKÄ ON TOTUUS.

      • tuonelan lautturi

        Herran siunaus teidän puolestanne, kun itse ette kykyne rukoilemaan Jumalalta armoa.

        Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
        Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
        teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
        teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
        Aamen.
        (4. Moos.6:24–26)


      • tuonelan lautturi kirjoitti:

        Herran siunaus teidän puolestanne, kun itse ette kykyne rukoilemaan Jumalalta armoa.

        Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
        Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
        teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
        teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
        Aamen.
        (4. Moos.6:24–26)

        Herran siunauksia luullaksesi kun vain (vihassasi)
        yrität siunata silloin siunauksen perisit.

        Näin tekopyhitetyt tekevät tässäkin näitä omia tekoja, kun sana sanoo, siunatkaa niin teitäkin siunataan siksipä he luulevat kun van siunaavat
        kaiken niin hyvää tulee.

        Mutta näin se on kirjaimen mukaan kun toimitaan niin
        pahempaan paikkaan ollaan menossa kuin metsään.

        Tee siis parannus ETTÄ TULISIT LÖYTÄMÄÄN TOTUUDEN JUMALASTA, JUMALASSA.

        Jos jatkat tuon henken mukaan joka sinussa nyt vaikuttaa niin en voi sanoa HYVÄÄ TULEE.

        Valheen henki kuljettaa omansa iankaikiseen eroon Jumalasta SE ON JUMALAN TOTUUS ei kenenkään ihmisen ja sitä ei valheilla voi miksikään muuttaa vaika liha sitä miten hanakasti yrittää tehdä.


      • Lisää vettä myllyyn.
        ArmiK kirjoitti:

        Herran siunauksia luullaksesi kun vain (vihassasi)
        yrität siunata silloin siunauksen perisit.

        Näin tekopyhitetyt tekevät tässäkin näitä omia tekoja, kun sana sanoo, siunatkaa niin teitäkin siunataan siksipä he luulevat kun van siunaavat
        kaiken niin hyvää tulee.

        Mutta näin se on kirjaimen mukaan kun toimitaan niin
        pahempaan paikkaan ollaan menossa kuin metsään.

        Tee siis parannus ETTÄ TULISIT LÖYTÄMÄÄN TOTUUDEN JUMALASTA, JUMALASSA.

        Jos jatkat tuon henken mukaan joka sinussa nyt vaikuttaa niin en voi sanoa HYVÄÄ TULEE.

        Valheen henki kuljettaa omansa iankaikiseen eroon Jumalasta SE ON JUMALAN TOTUUS ei kenenkään ihmisen ja sitä ei valheilla voi miksikään muuttaa vaika liha sitä miten hanakasti yrittää tehdä.

        Lisää saatanoita kehiin!


      • tuonelan lautturi
        ArmiK kirjoitti:

        Herran siunauksia luullaksesi kun vain (vihassasi)
        yrität siunata silloin siunauksen perisit.

        Näin tekopyhitetyt tekevät tässäkin näitä omia tekoja, kun sana sanoo, siunatkaa niin teitäkin siunataan siksipä he luulevat kun van siunaavat
        kaiken niin hyvää tulee.

        Mutta näin se on kirjaimen mukaan kun toimitaan niin
        pahempaan paikkaan ollaan menossa kuin metsään.

        Tee siis parannus ETTÄ TULISIT LÖYTÄMÄÄN TOTUUDEN JUMALASTA, JUMALASSA.

        Jos jatkat tuon henken mukaan joka sinussa nyt vaikuttaa niin en voi sanoa HYVÄÄ TULEE.

        Valheen henki kuljettaa omansa iankaikiseen eroon Jumalasta SE ON JUMALAN TOTUUS ei kenenkään ihmisen ja sitä ei valheilla voi miksikään muuttaa vaika liha sitä miten hanakasti yrittää tehdä.

        olet demoni, kuka rääkkyy vihreää saatanan hengen limaa uskossa olevien silmille. Olet suniporttovirus, kuka yrittää myrkyttää Jumalan omien sielun.
        Olet tulisen järven haaskalintu, suniporttojen saatanallinen kuningatar synnyttäjä.


      • Katso peiliin

        nöyryyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe