Miksi ei ydinvoimaloita rakenneta syvälle maan sisälle? Jos sattuu ongelmia, suljetaan suojaavat katokset, että saasteet ei pääse karkaamaan. Ydinvoimasta tulisi näin ainoa ja puhtain energian muoto. Kommentteja.....
Ydinvoimalat maan alle
5
199
Vastaukset
- patenttia
keksin tuon jo vuosia, vuosia sitten!
yksi jo kuollut venäläinen, keksi sen ehkä jopa sinuakin ennen. Mainitsikin siitä muistelmissaan useamman kerran.
- OLEN TIENNYT SEN
Sologdin kirjoitti:
yksi jo kuollut venäläinen, keksi sen ehkä jopa sinuakin ennen. Mainitsikin siitä muistelmissaan useamman kerran.
Voin verrata itseäni älykköön, hienoa. Miksi ajatusta ei toteuteta?
- toteuteta siksi
OLEN TIENNYT SEN kirjoitti:
Voin verrata itseäni älykköön, hienoa. Miksi ajatusta ei toteuteta?
että voimayhtiöt eivät ole vastuussa onnettömuuksista, siis käytännössä! Oikeastihan esim loviisan ydinvoimalalla pitäisi olla vahinkovvakutos joka kattaisi muun muassa helsingin menettämisen kokonaan. Yksikään vakutusyhtiö ei lähde tähän, joten veronmaksaja "takaa". Näin ollen kun vastuuta ei ole niin rakennetaan mahd halvasti maan päälle.
- Helsingillä
toteuteta siksi kirjoitti:
että voimayhtiöt eivät ole vastuussa onnettömuuksista, siis käytännössä! Oikeastihan esim loviisan ydinvoimalalla pitäisi olla vahinkovvakutos joka kattaisi muun muassa helsingin menettämisen kokonaan. Yksikään vakutusyhtiö ei lähde tähän, joten veronmaksaja "takaa". Näin ollen kun vastuuta ei ole niin rakennetaan mahd halvasti maan päälle.
ei tee mitään, joten ei vakuutusarvoa. Rakennetaan ydinvoimala kuplaan ja vedetään pieruputki venäjälle, ei ne mitään huomaa ja jos jotakin sattuu ei ne kerro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429