Stalin oli nuorempana aika komea, ainakin jos vertaa Hitleriin. Kiihkeä gruusialainen, sosialisti, vapaan rakkauden kannattaja, taisi olla aikamoista touhua makuukamarin puolellakin mitä nyt vallankumouksen suunnittelultaan ehti? Entä kun pääsi valtaan, oliko paljonkin naisia, onko asiaa tutkittu?
Stalinin seksielämä, onko tietoa?
16
863
Vastaukset
- Teologianopiskelijalla
ei voi olla avioliiton ulkopuolisia suhteita.
Kyllä Iosif Vissarionovitsh Dzhukashvilin alias Koban alias Soson alias ties mitä alias Stalinin elämää on tutkittu joka kantilta. Lyhyt ja rokonarpinen hän oli, ei pidä antaa propagandakuvien pettää. Harmaa byrokraatti bolshevikkipuolueen marginaalissa aina 1920-luvulle saakka.
Stalin osasi peittää valtapyrkimyksensä, ja vähitellen kaikessa hiljaisuudessa pääsihteerinä rakentamansa hallintokoneiston kontrollin avulla Stalinin onnistui 1920-luvun loppuun mennessä voittaa Trotski ja muut vastustajansa ja nousta sekä Neuvostoliiton että Kominternin johtoon.
Byrokraatti hän tosin oli loppuun saakka ja byrokratian käytössä mestari. Vaimokin häellä oli, Nadezda Allilujeva jonka hän tuli ampuneeksi 1932.
Oli Stalinilla varmaan naisia, en sillä sano; valta vetää naisia puoleensa kuin kynttilä hyttysiä. Valittiinhan Kekkonenkin Suomen seksikkäimmäksi mieheksi vielä prostataleikkauksensa jälkeenkin.- Stalin rocks!
OsulanKioski kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Stalin_1902.jpg
Ei tuo nyt kovin rumalta vaikuta.Kyllä Stalin oli 20-30 vuotiaana komea, eikä vanhempanakaan pahasti rupsahtanut.
Stalin rocks! kirjoitti:
Kyllä Stalin oli 20-30 vuotiaana komea, eikä vanhempanakaan pahasti rupsahtanut.
Mainitsin jo tuossa yllä, että propagandakuvien ei pidä antaa pettää itseään. Tässä on Nikolai Buharinin näkemys rakkaasta ystävästään:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/Bukharin-Stalin-1929.jpg- OsulanKioski
Sologdin kirjoitti:
Mainitsin jo tuossa yllä, että propagandakuvien ei pidä antaa pettää itseään. Tässä on Nikolai Buharinin näkemys rakkaasta ystävästään:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/Bukharin-Stalin-1929.jpgOlisit nyt laittanut sentään oikean kuvan etkä jotain töherrystä.
- Stalinia edestä
ja takaa, ja Stalin ulvoi kuin tapettava sika.
- HEIMOAKTIVISMI.
Kuinka me tulisimme ilman teitä toimeen.
- pahasti
..keskustelu lähtee asialliselle radalle, mutta ei, kyllä tähän ehti anus-rääkijät heti. Antakaa nyt tulla kerrankin koko kuukauden paska ettei tarvitse joka keskusteluun sotkeutua!
- jos marski
pahasti kirjoitti:
..keskustelu lähtee asialliselle radalle, mutta ei, kyllä tähän ehti anus-rääkijät heti. Antakaa nyt tulla kerrankin koko kuukauden paska ettei tarvitse joka keskusteluun sotkeutua!
olisi olleet ruotsalaisessa homodiskossa niin kumpi olis haettu ekaks tanssimaan
- nussi kaikki
aijanseipäistä tikapuihin.Nai varmaan itseään perseeseen.Täys mielipuoli ei voi viettää naisen kanssa normaalia seksielämää.
- romanttisen
miehen kanssa suomalaisen naisen on eläessä loppuelämä yhdessä.
- On tutkimus
Josif Vissarionovits Dzuhasvili oli häntyrin maineessa nuorempana. Tutkija Sergei Nikulin, Jekaterinburgin universiteetin assistentti, on haastatellut nyt jo edesmennyttä Petroskoin puutalokombinaatin kuitulevyosaston ylimmäistä hiojaa Fedor "Raskol" Nikovia, joka mossipoikana kävi Josefin kanssa polkupyörällä yöjalassa gruusialaisessa perunakolhoosissa, jossa oli paljon dievushkoja.
Stalin kesti kuulemma viisikin varvia. Vanhemmiten tuli erektiohäiriöitä, ja samalla alkoivat ne murhatkin. Nikulin epäili, että Viagra olisi saattanut pitää miehen rauhallisena. Psykoanalyyttisen suuntauksen mukaan teloittamiset olivast aktin substituutiota - ja mieshän oli kyltymätön.
Suomea Stalin raiskasi yhdessä Molotovin kanssa. Tukholman syndroomasta kärsivä maa on sitä sittemmin pyydellyt anteeksi. Tyypillistä uhrin käyttäytymistä. Nyt ollaan siinä pisteessä, että Suomi-neito on muuttunut maailmaaparantavaksi suonikohjuiseksi sosiaalitantaksi.- iglöh
olisi siis säästänyt toista miljoonaa ihmishenkeä?
- noin vain
iglöh kirjoitti:
olisi siis säästänyt toista miljoonaa ihmishenkeä?
Mitä enemmän Viagraa, sitä enemmän oltaisiin jääty plussan puolelle. Olisi sopinut Stalinille. Hormonihoito ja viagra kuulemma yhteisvaikutuksena aiheuttavat sitä, että vastasyntyneillä oli pienet viikset.
- menemään
ja lukuisat aviottomat lapsensa oli hylännyt. Tietoa mm. uusimmasta Stalin elämäkerrasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445