tän kauden pahis?:)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1614576
Jonestakos
34
7626
Vastaukset
ihmettelen, kuka on Jone? Onko hän rikollinen?
- se...
pitkätukkainen tuomari joka tienas suunsoitolla 3 kertaa sen minkä sä viime vuonna.
- siitä
että jone olis joku pahis. Ennemminkin homman nimi on se, että Kallella ei ole juurikaan lahjoja musiikkiin, vaikka teinipimut häntä äänestävätkin. Jaana puolestaan on vielä jossain määrin raakile. Näissä suhteissa jonen perustelut ovat ihan asiallisia.
- Kallessa ei
Jaana on tietysti nuori ja kehittyvä, mielestäni erittäin lupaava laulaja. Kallen kohdalla tuomarointi on ollut ihan ansaittua, enkä ymmärrä ollenkaan, miten kaveri aina pääsee jatkoon. Koko systeemi pitäisi muuttaa ammattituomarivetoiseksi, olkoonkin, että se puhelinäänestys on maikkarille hyvä business. Tarkoitan siis sitä, että, yleisöllä ei pitäisi olla täysimääräistä päätösvaltaa. Sen seuraukset on nyt jo nähty.
Sitten vielä noista Kallen ja Jaanan vanhemmista. Aika harkitsematonta antaa lausuntoja julkisuuteen, että voi voi kun meidän pilttiä kiusataan. Ei tuosta varmaan ainakaan hyötyä ole... - "aiheellisia"
Siis Jonen perustelut. Asiallisia ne eivät missään nimessä ole.
- tuomaritkaan
Kallessa ei kirjoitti:
Jaana on tietysti nuori ja kehittyvä, mielestäni erittäin lupaava laulaja. Kallen kohdalla tuomarointi on ollut ihan ansaittua, enkä ymmärrä ollenkaan, miten kaveri aina pääsee jatkoon. Koko systeemi pitäisi muuttaa ammattituomarivetoiseksi, olkoonkin, että se puhelinäänestys on maikkarille hyvä business. Tarkoitan siis sitä, että, yleisöllä ei pitäisi olla täysimääräistä päätösvaltaa. Sen seuraukset on nyt jo nähty.
Sitten vielä noista Kallen ja Jaanan vanhemmista. Aika harkitsematonta antaa lausuntoja julkisuuteen, että voi voi kun meidän pilttiä kiusataan. Ei tuosta varmaan ainakaan hyötyä ole...aina voi tietää kuka tulee menestymään ja kuka ei. Ei edes levy-yhtiössä sitä osata aukottomasti ennustaa.
Jos Pete Seppälä olisi voittanut kakkoskaudella, olisiko menestynyt paremmin kuin Ilkka? Kolmoset ja neloset menestyvät jos asiat loksahtavat kohdilleen. Yhtä mahdollista on että eivät menesty. Sama koskee ykkösiä ja kakkosia.
Siinä olen samaa mieltä, että yleisöäänestyksellä ei pitäisi ratkaista sitä kuka saa levytyssopimuksen.
- heidän lapsensa
on aina paras ja virheetön. Kun kisaan lähtee niin pitää kritiikkikin kestää.
- Naama.
Kuin petolinnulla perse ?
- miun maun mukkaa
Jone on epäsiisti ja omaa huonon käytöksen. Aivan ala-arvoinen tuomariksi.
- Tarii1952
miun maun mukkaa kirjoitti:
Jone on epäsiisti ja omaa huonon käytöksen. Aivan ala-arvoinen tuomariksi.
Olen kanssasi samaa mieltä.Jone on epäsiisti ja puhuu tosi rumia.Sais pestä suunsa.
- sanat täältäkin
Tarii1952 kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä.Jone on epäsiisti ja puhuu tosi rumia.Sais pestä suunsa.
Oikeesti, jos Jonen täytyisi karsia kommenteistaan, ne oudot ilmaisut, vitsit, jostain rajan takaa haetut vertauskuvat, kiroilu, ***uilu ynnä muu, niin ei sillä olisi mitään järkevää sanottavaa. (Ei ole nytkään)
Ois täysin ulkona siitä mitä pitää tehdä tai sanoa. Pelkkä suunpieksäjä koko äijä.
- Pielessä
Aivan vääriä arviointeja ja kielenkäyttö sopimatonta, ihmisiä yritetään manipuloida pudottamaan joitain tiettyjä laulajia kisasta. Onneksi tähänkin kisaa joitain "Kaikkosia" on syntynyt, jotka eivät hevin tipahda. Näihin ei syyllisty Jone vaan muutkin valitettavasti.
Kyllä kansa tietää, mutta kansanmakua eivät idols-tuomarit. Miten tällaiset henkilöt voivat olla valitsemassa Idolsia, jonka pitäisi tehdä myyviä levyjä. Ennen puhelinäänestystä johdatteluja vähemmän äänestäjille, edelleen kansa tietää ja osaa valita...- ...mikä on parasta
En kyllä ole aivan samaa mieltä, että kansa mukamas tietää mikä on parasta. Jos nyt vaikka otetaan esimerkiksi Idols-voittaja Ilkka, josta ei ole ollut kuin juontamaan jotain lastentapahtumia yms. Hänellä ei ollut kerta kaikkiaan minkäänlaista laulutaitoa! Juuri tällaisten tapausten vuoksi mielestäni pitäisi ammattitaitoisten ihmisten valita kisan voittaja, eikä kansan, jossa pikkutytöt ja pojat äänestävät useimmiten vain ulkonäön perusteella. Kovinkaan moni ei osaa kuunnella kuka osaa oikeasti laulaa ja kuka ei. Ja sitten usein hyviä laulajia tippuu jatkosta ja surkeita pääsee jatkoon, jotka eivät sitten tule menestymään. Tietysti kyse on myös karismasta, eikä ainoastaan puhtaasti laulamisesta ja varmasti on hyvä, että kansa saa sanoa mielipiteensä, koska mehän sitä musiikkia joudutaan kuuntelemaan, mutta aina tämä ei toimi!
Kalle on valitettavasti aika keskinkertainen laulaja.. joissain kohdissa vetää hyvin ja joissain huonosti. Itse kuuntelen heviä, mutta ainut kokonaan hyvä veto häneltä on ollut viime viikkoinen eppujen biisi. Sitä paitsi hän itse ei ole järkyttynyt tuosta kritiikistä ainakaan omien sanojensa mukaan vaan enemmän hänen vanhempansa!? ja muut ihmiset.
Joo.. Mutta mielipiteensä kullakin. Onneksi tänä vuonna joukossa on hyviäkin laulajia ja kisaa on mukavampi katsella :) - Kanahaukka
Kansa ei tiedä mitään jos parhaaat laulajat pudotetaan pois. Kallella ei kerta kaikkiaan riitä ääni laulajaksi, pitäs pojan se jo itsekkin tajuta. Minun mielestä nämä ovat laulu kilpailut eikä, mister tai missi kilpailut.
- Kansa tietää
...mikä on parasta kirjoitti:
En kyllä ole aivan samaa mieltä, että kansa mukamas tietää mikä on parasta. Jos nyt vaikka otetaan esimerkiksi Idols-voittaja Ilkka, josta ei ole ollut kuin juontamaan jotain lastentapahtumia yms. Hänellä ei ollut kerta kaikkiaan minkäänlaista laulutaitoa! Juuri tällaisten tapausten vuoksi mielestäni pitäisi ammattitaitoisten ihmisten valita kisan voittaja, eikä kansan, jossa pikkutytöt ja pojat äänestävät useimmiten vain ulkonäön perusteella. Kovinkaan moni ei osaa kuunnella kuka osaa oikeasti laulaa ja kuka ei. Ja sitten usein hyviä laulajia tippuu jatkosta ja surkeita pääsee jatkoon, jotka eivät sitten tule menestymään. Tietysti kyse on myös karismasta, eikä ainoastaan puhtaasti laulamisesta ja varmasti on hyvä, että kansa saa sanoa mielipiteensä, koska mehän sitä musiikkia joudutaan kuuntelemaan, mutta aina tämä ei toimi!
Kalle on valitettavasti aika keskinkertainen laulaja.. joissain kohdissa vetää hyvin ja joissain huonosti. Itse kuuntelen heviä, mutta ainut kokonaan hyvä veto häneltä on ollut viime viikkoinen eppujen biisi. Sitä paitsi hän itse ei ole järkyttynyt tuosta kritiikistä ainakaan omien sanojensa mukaan vaan enemmän hänen vanhempansa!? ja muut ihmiset.
Joo.. Mutta mielipiteensä kullakin. Onneksi tänä vuonna joukossa on hyviäkin laulajia ja kisaa on mukavampi katsella :)kenestä tykkää.
Ja minua henkilökohtaisesti loukkaa tuo alentuva suhtautumisesi lastentapahtumiin ja lastenkulttuuriin yleensä.
Kenestä hyvänsä ei tosiaankaan olisi juontamaan lastentapahtumia tai lastenohjelmia. Olisiko Ari Koivusesta? Ei olisi välttämättä Katri Ylanderistakaan, vaikka kiva tyttö onkin.
Ja näin lapsityöntekijänä ja ammattikasvattajana voin sanoa että KUKAAN ei pääse töihin Pikku Kakkoseen pelkästään jonkun Idols-julkisuuden takia. Kyllä siellä osataan valita työntekijät ammattimaisin perustein.
Ja kuten sanoit, mielipiteensä kullakin. Minun on ihan oikeasti vaikea ymmärtää niitä ihmisiä joiden mielestä Ilkka ei osaisi yhtään laulaa!
Hänellä on peruskaunis ja kehityskelpoinen ääni. Voimakaskin. Vaikka ansaitsikin voiton muilla perusteilla kuin laulutaidollaan.
Joka tapauksessa, ei se ollut Ilkan vika että voitti. Hän sai kuitenkin heti voiton jälkeen tarjouksia juontohommiin yms. Silloin kun vielä ei ollut mitään syytä huolestua keikkojen ja levyn menestyksestäkään.
Asiantuntijat huomaavat kenellä on kykyjä mihinkin hommaan. - täytyisi pitää
Joo.. Mutta mielipiteensä kullakin. Onneksi tänä vuonna joukossa on hyviäkin laulajia ja kisaa on mukavampi katsella :)lähtökohtaisena ajatuksena sitä että kukaan täysin laulutaidoton ei pääse Idolsissa alkukarsintoja pitemmälle!
Ei kenenkään kohdalla ole reilua sanoa tässä vaiheessa kisaa ettei osaa yhtään laulaa.
Miksi kisassa oikeastaan pitäisi edes valita joku "voittaja"? Mihin sellaista tarvitaan? Kun levy-yhtiö kuitenkin valitsee sen kehen on valmis panostamaan jne.
Kuten on moneen kertaan sanottukin, voitaisi valita erikseen yleisön suosikki, jolle ei automaattisesti napstahtaisi mitään levytyssopimusta. Ei voittajaa ollenkaan.
Mitä järkeä yleensäkään on pelata tällaista pudotuspeliä.
Ja vielä kerta kiellon päälle: Ilkka osaa laulaa. Ei ole täydellinen eikä Suomen paras laulaja. Mutta hyvä kuitenkin. Voit syödä pääsi jos väität ettei ole kertakaikkiaan mitään laulutaitoa! - edelliseen
Kansa tietää kirjoitti:
kenestä tykkää.
Ja minua henkilökohtaisesti loukkaa tuo alentuva suhtautumisesi lastentapahtumiin ja lastenkulttuuriin yleensä.
Kenestä hyvänsä ei tosiaankaan olisi juontamaan lastentapahtumia tai lastenohjelmia. Olisiko Ari Koivusesta? Ei olisi välttämättä Katri Ylanderistakaan, vaikka kiva tyttö onkin.
Ja näin lapsityöntekijänä ja ammattikasvattajana voin sanoa että KUKAAN ei pääse töihin Pikku Kakkoseen pelkästään jonkun Idols-julkisuuden takia. Kyllä siellä osataan valita työntekijät ammattimaisin perustein.
Ja kuten sanoit, mielipiteensä kullakin. Minun on ihan oikeasti vaikea ymmärtää niitä ihmisiä joiden mielestä Ilkka ei osaisi yhtään laulaa!
Hänellä on peruskaunis ja kehityskelpoinen ääni. Voimakaskin. Vaikka ansaitsikin voiton muilla perusteilla kuin laulutaidollaan.
Joka tapauksessa, ei se ollut Ilkan vika että voitti. Hän sai kuitenkin heti voiton jälkeen tarjouksia juontohommiin yms. Silloin kun vielä ei ollut mitään syytä huolestua keikkojen ja levyn menestyksestäkään.
Asiantuntijat huomaavat kenellä on kykyjä mihinkin hommaan.Korjaan, että tarkoitukseni ei ollut todellakaan millään tavalla vähätellä mitään lastentapahtumia. Näköjään täällä ei kannata mitään sanoa, kun kaikki käännetään muita vastaan. Olen itsekin ollut hyvin paljon mukana lasten tapahtumissa ja muutenkin tekemisissä lasten kanssa. Minua loukkaa tuo, että tahallaan tulkitaan vääräksi, että pääsee haukkumaan muita. Tarkoitin vain, että Ilkasta ei ollut laulajaksi ja kansa valitsi hänet laulukilpailun voittajaksi. Ei ole kovinkaan järkevää.. Enkä todellakaan haluaisi nähdä Ari Koivusta juontamassa mitään tapahtumia. En voi sietää kyseisen henkilön asennetta vaikka hän paremmin laulaakin kuin esimerkiksi Ilkka..
Nämä ovat mielipidekysymyksiä ja minun mielipiteeni on että Ilkasta ei ole laulajaksi ja hänellä ei ole potentiaalia siihen. Eiköhän se ole huomattu jo muutenkin. En minäkään suutu siitä tuollaisella lapsellisella tavalla jos joku eí tykkää jostakin omasta idolistani. Itse kuitenkin valitsisin idolin laulutaidon, en pelkästään ulkonäön perusteella. Itseäni kun ei Ilkan ulkonäkökään miellytä niin en näe syytä miksi pitäisi hänestä tykätä. - Sanonut
Joo.. Mutta mielipiteensä kullakin. Onneksi tänä vuonna joukossa on hyviäkin laulajia ja kisaa on mukavampi katsella :)Eikös se Veikko Vennamokin sanonut "Kyllä kansa tietää" ja Kansa tiesi...voitto tuli.
- Pyh!
Ei TODELLAKAAN!
- sinistä palaa
Ei tajua tuota Nina Tapion Koop hehkutusta!
- tuo koopin
laulaminen, sille kävis jokkut hiljasemmat ja hitaat kappaleet vaan. sen ääni ei kanna yhtään. mutta eilen tuli sitten niin rakastuttua kun se pete vihdoin lauloi ja se lauloi jumalaisesti. :oo oon vieläkin tohkeissani..ainut biisi mikä kosketti. hänellä sentään ääni kantaa ja sen ei tarvinnut edes mitenkään väen vängällä sitä ääntä tuoda esiin.
- Jimma
tuo koopin kirjoitti:
laulaminen, sille kävis jokkut hiljasemmat ja hitaat kappaleet vaan. sen ääni ei kanna yhtään. mutta eilen tuli sitten niin rakastuttua kun se pete vihdoin lauloi ja se lauloi jumalaisesti. :oo oon vieläkin tohkeissani..ainut biisi mikä kosketti. hänellä sentään ääni kantaa ja sen ei tarvinnut edes mitenkään väen vängällä sitä ääntä tuoda esiin.
Olen samaa mieltä että Pete on hyvä. Hän on niiiiin minun mieleeni. Kyllä Peten LAULU kruunasi eilisen illan! Paras esitys Petellä oli edelliselläkin kerralla. Pidän myös Koopista, mutta hän valitettavasti epäonnistui eilen. Minusta näytösti ettei hän kuullut bändiä eli se nappi korvassa ei toiminut oikein. Sellainen mielikuva tuli telkkarista katsoessa ja sitähän Ninakin sitten epäili.
- mikä valta
Jimma kirjoitti:
Olen samaa mieltä että Pete on hyvä. Hän on niiiiin minun mieleeni. Kyllä Peten LAULU kruunasi eilisen illan! Paras esitys Petellä oli edelliselläkin kerralla. Pidän myös Koopista, mutta hän valitettavasti epäonnistui eilen. Minusta näytösti ettei hän kuullut bändiä eli se nappi korvassa ei toiminut oikein. Sellainen mielikuva tuli telkkarista katsoessa ja sitähän Ninakin sitten epäili.
tuomareilla on. Peteähän nyt hehkutetaan, tekee se sitten mitä hyvänsä, mutta onhan hänessä potentiaalia, sitä en kiellä. Todennäköisenä ainakin ekana idolsvuonna väkeä lappaa Peten keikoilla niin kauan kuin uusi idoli taas valitaan.
Näkisin kuitenkin, että Koopilla olisi mahdollisuus kansainväliseen uraan. Siellä tuollainen viileys on jo ajat sitten ajanut kliseisten rokkimaneereiden edelle. Suomi tulee aina jälkijunassa; vielä täällä pärjää lennykrawits- ja axl rose -imitaatioilla;D
- british koop
kaveri on ihan brittiläisen näköinen vaikka faija on suomalainen ja mutsi hollannista. ilmasto tehnyt tehtävänsä?
- .....................
tyhmä se o ja kaukana pahiksesta XD
- sitä nyt
vähän kovistella teeveen äärellä, mutta siellä se ellenin kanssa aina herkistelee.
- tupuna-70
Ainahan sitä leimataan pahikseks ja muutenkin ikäväks ihmiseks, jos joku puhuu asioista niiden oikeilla nimillä ts.sanoo asiat suoraan.Ite olen ollu samoilla linjoilla Jonen kanssa,biisit pitäis vetää omiin nimiin eikä yrittää imitoida alkuperäistä esittäjää,toiset siihen pystyy,toiset taas ei sitten millään.
Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!Jokainen kilpailija on varmasti nähnyt edellisten vuosien idols-kisoja ja tietävät että kritiikkiä tulee,joten jos ei totuutta kestä ei tartte lähteä kisaileen!- påp påp påp
Nykyään pitää olla jenkkityyliin "poliittisesti korrekti" eikä minkäänlaista negatiivista kritiikkiä saa esittää vaikka tyyppi laulais/soittais/esittäis ihan päin honkia.Ja tää ei koske pelkästään näitä Idols-kisoja;eihän nykyään esim.radiossa kritisoida kenenkään biisejä vaikka ne ois kuinka arsesta(no ehkä Heikelä&Linnanahde)
- eltses
påp påp påp kirjoitti:
Nykyään pitää olla jenkkityyliin "poliittisesti korrekti" eikä minkäänlaista negatiivista kritiikkiä saa esittää vaikka tyyppi laulais/soittais/esittäis ihan päin honkia.Ja tää ei koske pelkästään näitä Idols-kisoja;eihän nykyään esim.radiossa kritisoida kenenkään biisejä vaikka ne ois kuinka arsesta(no ehkä Heikelä&Linnanahde)
Ei Jone kai ilkeä ole - hän vain matkii tosi rankasti Simonia onnistumatta siinä. Osaakos hän muuten laulaa? Jos ei niin miten saa arvostella?
Ei Jone ilkeä ole - ei vain oikein tiedä omaa rooliaan ja on vähän eksyksissä. - väärässä
påp påp påp kirjoitti:
nimittäin kyllä ainakin Ari Koivusen biisejä kritisoidaan radiorockin lisäksi myös aiankin Ylellä ja Novalla.
- Idols-kisaajilta
påp påp påp kirjoitti:
vaaditaan täydellisyyttä, kun eivät muutkaan laulajat täydellisiä ole? Ei laulutaidoiltaan eikä esiintymiskyvyiltään.
- sixsox
jone ei tartte harakan pelätintä kasvimaalleen kun ite vain muistaa patsastella siellä ja suu auki kaiken lisäksi!
- Kalle mikään
pahis oo vaikka kuinka mustanpuhuva oiskin.
Mies vetäytyy aikalailla omaan kuoreensa eikä oikeen hänestä lähde irti sitä rokkistaran tapaista. Ääni ei vaan riitä hällä. - lyyli
kovista ja ärhäkkää jätkää, sisällä on pieni poika joka kaipaa hellää kosketusta.Älkää olko Jonelle vihaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2195016- 1912705
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521480Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91292Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1551185Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 821163