Kaikki ihmset eivät jaksa suorittaa niin paljon kuin pitäisi, koska ei ole voimavaroja.
Heistä tulee helposti merkittyjä B-luokan jäseniä joita kutsutaan epäsäännöllisiksi ja toimettomiksi. Jopa sosiaalisilla suhteilla kiristäminen on mahdollista. Miksi joku on niin rehellinen että ottaa tälläisen maineen vapaaehtoisesti itselleen? Eikö olisi järkevämpää raapustaan raporttilappuseen muutama tunti ja palauttaa se kerran kuussa, vaikka ei tekisi mitään?
Toimettomille ja epäsäännöllisille
24
1125
Vastaukset
>>Miksi joku on niin rehellinen että ottaa tälläisen maineen vapaaehtoisesti itselleen?
Puun ja kuoren välissä on hiukan vaikea olla. Kun usko ja kiinnostus ei riitä tekemään vt-seuralle sitä mitä se vaatii, voivat sosiaaliset paineet silti vaatia pysymään lahkossa edes paperilla.
>>Eikö olisi järkevämpää raapustaan raporttilappuseen muutama tunti ja palauttaa se kerran kuussa, vaikka ei tekisi mitään?- ....
Jäävuoren huippuna ja esimerkkinä tiedottajan virka, jonka lausunnot ovat liki poikkeuksetta vailla totuuspohjaa.
Se on kyllä uskomatonta! Lähes aina vääristellään vastauksiin! Ihmeellistä, jos tiedottaja onkin se joka valehtelee eniten...?
- Emeritus-Corrector
T-I-U-K-U jo tuossa kertoikin asiaa ja samaa mieltä olen minäkin siitä että vt-seuran politiikka kasvattaa orjistaan eräänlaisia ammattivalehtelijoita.
Olen kuitenkin sitä mieltä että jehnulaisuudesta paranemisen kannalta on tehdä raportoiminen rehellisesti ja panna sinne lappuun vaikka 0 tuntia tai sitten hypätä ovilla ja purra hammasta yhteen, koska molemmissa tapauksissa yksilön mitta tulee nopeammin täyteen ja tällöin on vain ajan kysymys kun hän kokee ainoaksi viisaaksi ratkaisuksi ottaa ritolat tuosta hourulahkosta ja parantua lahkon aiheuttamista persoonallisuuden kieroutumista.
-Corrector-seuraavan kerran kun lähtee puolimaratonille ottaa kaksi trakua mukaan.Ensimmäisen heittää naapurin postilaatikkoon ja takas tullessa toisen trakun toiseen naapuriin.Siinä on sitten kuukauden tunnit saavutettu ja höyrypäiset vanhimmat pysyy loitolla.
Kirjoittaa nimimerkillä entinen höyrypää vanhin nykyään Jeesuksen oma.
:-)- Kurrehan elää viä!
Pitkästä aikaa selvähkö hetki?
- suositella sinulle
Kurrehan elää viä! kirjoitti:
Pitkästä aikaa selvähkö hetki?
Ei tekis varmaan sinullekkaan pahaa olla edes välillä tolkuissaan....
- Markku_Meilo
m.naat kirjoitti:
seuraavan kerran kun lähtee puolimaratonille ottaa kaksi trakua mukaan.Ensimmäisen heittää naapurin postilaatikkoon ja takas tullessa toisen trakun toiseen naapuriin.Siinä on sitten kuukauden tunnit saavutettu ja höyrypäiset vanhimmat pysyy loitolla.
Kirjoittaa nimimerkillä entinen höyrypää vanhin nykyään Jeesuksen oma.
:-)>>Siinä on sitten kuukauden tunnit saavutettu ja höyrypäiset vanhimmat pysyy loitolla.
Poishiipuvalta kyseltiin raporttia ja hän oli kahden vaiheilla, vaikka raportoitavaakin oli. Kun oli loppuvuosi, niin raportti laitettiin joulukortilla, sen jälkeen olikin sitten entistä hiljaisempaa.
- Bunica
Niitäkin on - ja varmaan iso osa porukasta - jotka ihan oikeasti uskovat tekevänsä palvelusta Jumalalle eivätkä VT-seuralle. He uskovat väitteisiin, että iloista antajaa rakastaa sekä Jumala että Seura, vaikka se annettava olisi heidän tapauksessaan lähes olematon määrä kenttätunteja. Salilla he sitten ihmettelevät, mikä mättää, kun hymyt ja tervehdykset ovat väkinäisiä ja juttukavereiksi löytyy vain muita heikkoja ja huonostimukanaolevia.
Jos vahvojen ja hyvinmukanaolevien seurakuntalaisten ruma käytös päsee tunkeutumaan ajatuksiin, sen voi deletoida henkilön epätäydellisyydellä ja Jumala näkee kaiken sekä odota Jehovaa -mantroilla. - Simonizi
Tektistäsi huokuu tyypillisen luoppis luuserin selkärangattomuus. Pidät siis epärehellisyyttä järkevänä!
- löytyy Wt-seurasta
Koko Jt touhu perustuu epärehellisyyteen. Jt ei ole rehellinen edes itselleen, puhumattakaan siitä että hän olisi rehellinen muille.
Itselleen rehellinen ihminen ei usko sokeasti jonkun uskonnollisen järjestön propagandaa vaan haluaa varmistua myös itse asiasta. Ihminen ei ole rehellinen itselleen, jos hän tyytyy yksipuoliseen asioiden tutkimiseen ja hyväksyy muitta mutkitta Wt-seuran ohjeet siitä että muiden uskontojen kirjallisuutta ei tule lukea, tiede ei ole luotettavaa jos se on ristiriidassa heidän oppien kanssa, entisiin jäseniin ei saa pitää mitään yhteyttä, wt-seuran toimintaa ei saa arvostella ja sen oppeja epäillä vaikka ne osoittautuisivat vääriksi. Eli ihminen joka toimii WT-seuran oppien mukaan ei ole rehellinen itselleen.
Jt kaunistelee monia asioita värvätessään uusia jäseniä. Hän ei rehellisesti kerro Wt-seuran historiasta ja epäonnistuneista ennustuksista. Kiusallisista opinkappaleista ja Wt-seuraan liittyvistä kielteistä asioista vaijetaan. Ulkopuolisille esitellään vain myönteisiä asioita. Tämä on kaikkea muuta kuin rehellisyyttä.
Sinä haukut täällä ex-todistajia selkärangattomiksi luusereiksi, mutta todellisuudessa he ovat olleet rehellisiä kun ovat nähdeet WT-seuran valheellisuuden ja heillä on ollut selkärankaa toimia. Todellinen luuseri on Wt-seuran talutusnuorassa oleva ihminen joka ei ole rehellinen edes itselleen. - pidän.
Pidät siis epärehellisyyttä järkevänä!
Tässä tapauksessa KYLLÄ! Koko tuntien kerääminen on aivan höpöhöpöhommaa. Monet polttavat vaan aikaa kentällä erilaisin keinoin, vain pieni osa ajasta keskustellaan ihmisten kanssa.
Jos lahko painostaa suorittamaan ja leimaa sellaiset ihmiset, jotka ei tee tarpeeksi, niin saa minunpuolesta valehdella. Ei tietenkään suuriä määriä, mutta muutaman tunnin voi laittaa vaikka ei olisi tehnyt. Tilanne olisi toinen, jos kenttä olisi vapaaehtoista eikä ihmisiä arvosteltaisi suoritettujen tuntien perusteella.
Tektistäsi huokuu tyypillisen luoppis luuserin
Minusta ei luopiota ehtinyt tullakaan. Lopetin touhun jo tutkimisvaiheessa nähdessäni lahkon nurjan puolen.
- Jeesuksen aikana
otettiin aikaa ovilla juoksemisesta?Käytettiinkö silloin aurinkokelloja?Mitäs jos ei nykyaikana omista kelloa,eikä halua sellaista ostaakaan?Onko kaikkien jehovan todistajien ostettava kello?
- luulen.
otettiin aikaa ovilla juoksemisesta?Käytettiinkö silloin aurinkokelloja?
Käsittääkseni Jeesus oli erikoistienraivaaja ja mittasi aikaa aurinkokellosta. Suoritetut tunnit raportoitiin suoraan yläkertaan. Jehovan todistajat noudattavat Jeesuksen esimerkkiä, hänhän kehoitti laskemaan tunteja ja antoi selvät ohjeet mikä tuntimäärä on liian vähän. - ....
Onko kaikkien jehovan todistajien ostettava kello?
Kyllä. Raamatussa sanotaan että Jehova on järjestyksen jumala. Sen vuoksi tosikristityt panevat kellot tikittämään heti kun ottavat totuuden puheeksi! - aikana
.... kirjoitti:
Onko kaikkien jehovan todistajien ostettava kello?
Kyllä. Raamatussa sanotaan että Jehova on järjestyksen jumala. Sen vuoksi tosikristityt panevat kellot tikittämään heti kun ottavat totuuden puheeksi!ei ollut kelloja. Eikö silloin järjestys toiminut?Minä katson,että kello on pääsyyllinen nykyiseen kiireeseen ja stressaavaan elämään,joka ajaa ihmisiä loppuun.Itse en suostu ottamaan aikaa uskosta puhumisesta. Se tekee siitä rutiinia ja pakonomaista.Mä en itse pidä esim.kahdeksasta neljään töistä. Kysymys oli myös,että onko kellon ostaminen pakollista?
- vielä tähän
aikana kirjoitti:
ei ollut kelloja. Eikö silloin järjestys toiminut?Minä katson,että kello on pääsyyllinen nykyiseen kiireeseen ja stressaavaan elämään,joka ajaa ihmisiä loppuun.Itse en suostu ottamaan aikaa uskosta puhumisesta. Se tekee siitä rutiinia ja pakonomaista.Mä en itse pidä esim.kahdeksasta neljään töistä. Kysymys oli myös,että onko kellon ostaminen pakollista?
että olen itse kokenut burnoutin,joka johtui kovasta stressistä ja kiireestä.En suostu enää juoksemaan kellon tahdissa,enkä myöskään hyväksy,että muut ruoskivat mua eteenpäin ja kontrolloivat mun toimintaa.
- kello on.
aikana kirjoitti:
ei ollut kelloja. Eikö silloin järjestys toiminut?Minä katson,että kello on pääsyyllinen nykyiseen kiireeseen ja stressaavaan elämään,joka ajaa ihmisiä loppuun.Itse en suostu ottamaan aikaa uskosta puhumisesta. Se tekee siitä rutiinia ja pakonomaista.Mä en itse pidä esim.kahdeksasta neljään töistä. Kysymys oli myös,että onko kellon ostaminen pakollista?
Kysymys oli myös,että onko kellon ostaminen pakollista?
Ei mitään urheilussa käytettävää ajanottokelloa tarvita. Varmaan sulla on rannekello tai kello kännykässä. Eihän kukaan voi elää ilman kelloa, kun täytyy töissä kulkea ja on menoja jonne on saavuttava ajallaan.
Itse en suostu ottamaan aikaa uskosta puhumisesta. Se tekee siitä rutiinia ja pakonomaista.
Sitä se on, mutta ei sille mitään mahda kerran näin määrätään. Nää on näitä jehovien juttuja. - onko mulla
kello on. kirjoitti:
Ei mitään urheilussa käytettävää ajanottokelloa tarvita. Varmaan sulla on rannekello tai kello kännykässä. Eihän kukaan voi elää ilman kelloa, kun täytyy töissä kulkea ja on menoja jonne on saavuttava ajallaan.
Itse en suostu ottamaan aikaa uskosta puhumisesta. Se tekee siitä rutiinia ja pakonomaista.
Sitä se on, mutta ei sille mitään mahda kerran näin määrätään. Nää on näitä jehovien juttuja.kelloa?Ehkä siellä jossain komeron perällä on joku kello.En ole sitä käyttänyt aikoihin.Onhan se kello matkapuhelimessa,mutta senkin jätän usein kotiin,kun lähden ulos.Olen ollut kerran lähes vuoden ilman tv:tä ja lähes kaksi vuotta ilman puhelinta,ja hyvin meni.Kun matkapuhelin menee rikki,harkisten,ostanko enää toista.Olen järjestänyt asiani niin,ettei paljoa tarvitse kellosta välittää.Jehovan todistajat aina sanovat,että maailman tahti kovenee kovenemistaan.Mutta niin on jehovan todistajillakin yhtä kova tahti.Siellä pitää yhtä kiivaassa tahdissa juosta tuntien perässä,joita pitää vielä toisille ihmisille raportoida.On sellainen tunne kuin oltaisiin jatkuvasti rinnuksissa kiinni kiristämässä tahtia.Jeesus sanoi,että minun kuormani on keveä,mutta ei se kyllä jehovan todistajien uskonnossa missään näy.Päinvastoin.Sitäpaitsi mä en noihin tunteihin luota yhtään muutenkaan.Joukkoon mahtuu kaikenlaista näyttelijää ja Abdullah Tammea, jotka tuskin niin rehellisiä tuntiensa kanssa ovat.Toisille myös laitetaan tunteja,joita eivät ole edes tehneet.Mua ei itseäni edes kiinnosta mitkään tuntimäärät.
- on kone,
kello on. kirjoitti:
Sitä se on, mutta ei sille mitään mahda kerran näin määrätään. Nää on näitä jehovien juttuja.ihminen ei ole.Ihmistä ei ole tarkoitettu juoksemaan koneitten tahdissa. Jos niin olisi tarkoitettu,Paratiisissa olisi ollut kello.
- putkinäkö
aikoihin!
Jee-Suksella oli siis paitsi Järviset, myös kello.
Jo-Hanneksella varmaan sukeltajankello, ei päässyt vettä kastamishommassa tiimalasiin. Nyt nukkumaan, ehkä jo huomenna joku kolkuttaa ovellani haja-asutusalueella, helppoja tuntejaan suorittamassa.- sen on oltava.
Jo-Hanneksella varmaan sukeltajankello, ei päässyt vettä kastamishommassa tiimalasiin.
Vesitiivis kello täytyy ehdottomasti olla, kun suorittaa tuollaista palvelusta. Eihän siitä mitään tule jos kello hajoaa kesken hommien, menee laskut sekaisin. Montakohan tuntia Johannes raportoi uransa aikana? Vartiotornista löytyy vastaukset usein sellaisiinkin kysymyksiin, joista raamatussa ei suoranaisesti kerrota. Laita ihmeessä palstalaisille tiedoksi, jos löydät vastauksen jostain lehdestä. - putkinäkö
sen on oltava. kirjoitti:
Jo-Hanneksella varmaan sukeltajankello, ei päässyt vettä kastamishommassa tiimalasiin.
Vesitiivis kello täytyy ehdottomasti olla, kun suorittaa tuollaista palvelusta. Eihän siitä mitään tule jos kello hajoaa kesken hommien, menee laskut sekaisin. Montakohan tuntia Johannes raportoi uransa aikana? Vartiotornista löytyy vastaukset usein sellaisiinkin kysymyksiin, joista raamatussa ei suoranaisesti kerrota. Laita ihmeessä palstalaisille tiedoksi, jos löydät vastauksen jostain lehdestä.Mikäli Johannes K. raportoi tiimalasillaan ajanottamansa tunnit, hän varmaan aloitti laskennan siitä hetkestä, kun kastoi varpaansa Jortaaniin. Lopetushetki on varmaan se, kun viitta oli kuivunut. Yhtä eksakia tietoa saat Vartio-Tornista, putkinäöllä ei jaksa enää sitä lukea. Avaramman näön aikaan tuli luettua ihan riittävästi.
- hoksattu.
putkinäkö kirjoitti:
Mikäli Johannes K. raportoi tiimalasillaan ajanottamansa tunnit, hän varmaan aloitti laskennan siitä hetkestä, kun kastoi varpaansa Jortaaniin. Lopetushetki on varmaan se, kun viitta oli kuivunut. Yhtä eksakia tietoa saat Vartio-Tornista, putkinäöllä ei jaksa enää sitä lukea. Avaramman näön aikaan tuli luettua ihan riittävästi.
hän varmaan aloitti laskennan siitä hetkestä, kun kastoi varpaansa Jortaaniin. Lopetushetki on varmaan se, kun viitta oli kuivunut.
Näin se varmaan meni. Pitää laskea kunnolla tunnit alusta loppuun, eikä vaan se aika joka menee työhön. Näinhän Jt:kin tekevät. - putkinäkö
hoksattu. kirjoitti:
hän varmaan aloitti laskennan siitä hetkestä, kun kastoi varpaansa Jortaaniin. Lopetushetki on varmaan se, kun viitta oli kuivunut.
Näin se varmaan meni. Pitää laskea kunnolla tunnit alusta loppuun, eikä vaan se aika joka menee työhön. Näinhän Jt:kin tekevät.Kyllä putkinäkö muistaa miten raporttihomma toimii.
Mutta Johanneksen jätän nyt rauhaan, hän oli varmaan ihan hyvä mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639