geenimanipuloitua lihaa kaikki.
On se voiton maksimointi mennyt tosi pitkälle.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200812078731783_ul.shtml
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id109608.html
Nyt jää kinkku syömättä, kun on
18
2903
Vastaukset
- suomalaisesta
kaupasta. Kapakoista ja einesteollisuuden valmissapuskoista sitä kyllä saa. Niiden sapuskoista nyt muutenkin saa syöpää.
- lapsille
Irlantilainen sianliha syötetään lastentarhoissa ja kouluissa. Nämä tahothan joutuvat kilpailuttamaan hankintansa ja dioksiinin saastuttama liha on sitä halvinta laatua
myös paskantuonnin suomeen.
Babylon,babylon....- se mahdollistaa
mutta ei pakota. Ja jos tuodaan, niin ei kukaan pakota syömään. Ja paskaanhan sitä hukutaan muutenkin - nykyihminen kun kuluttaa luonnonvarjoa ja paskaa maailmaa siihen tahtiin että ei kauan mene kun voi sanoa: "Ihmiskunta goodbye"
- päivän kakkara
se mahdollistaa kirjoitti:
mutta ei pakota. Ja jos tuodaan, niin ei kukaan pakota syömään. Ja paskaanhan sitä hukutaan muutenkin - nykyihminen kun kuluttaa luonnonvarjoa ja paskaa maailmaa siihen tahtiin että ei kauan mene kun voi sanoa: "Ihmiskunta goodbye"
Minun osaltani elämä päättyy piakkoin muutenkin.
Elämää on rajallisesti.
Lasten varassa on ihmiskunnan tulevaisuus.
Eli ihmiskunta säilyy niin kauan kuin syntyy uusia kuolleiden tilalle.
Ja paskasta nousee mm. päivän kakkara.
- liity mitenkään
toisiinsa.
- hyvää päivää
Minulle on ihan sama. Kerropa kuule sitten meille kaikilla, mitä nykyään voi syödä ? Ei mitään kaikki aiheuttaa syöpää nykyään, ja jos et syö mitään kuolet nälkään ja jos jotain suuhun pistätä saat syövän.
- Suomessa on hidasta päätöks...
Ihmettelen mitä Evira vielä pohtii ja tutkii.???
Jos Irlanti on jo päättänyt teurastaa100 000 sikaa ja vetää myynnissä olevat ja vientiin aiotut sianlihatuotteet pois kaupoista , niin miksi meidän pitää vielä miettiä sitä , mitä teemme irlantilaisen possun lihan suhteen. Pitäisikö jonkun kuolla todistettavasti syöpään, vai ? - ostaa
kotimaista sianlihaa? Itse ostan aina kotimaista jos se vain on mahdollista. Olen oikeastaan tosi tyytyväinen tähän irlantilaiseen myrkkylihajupakkaan, jos vaikka kuluttajien silmät aukeasivat ja siirtyisivät kotimaiseen ja jopa luomuun.
hysteerikot!
voi kauhistus...voi voi...
eipä on tullu viel vastaan irkun kinkkua,mut ollaan nyt kaikki ihan paska jäykkänä ja hysteerisiä...- kotimaista ruokaa.
Minä syön kotimaista ruokaa niin paljon,kuin mahdollista.
- Yksinkertaista
Unohda kinkku, ellei elämässässi ole tärkeämpää tekemistä.
Mistä hitosta näitä tylsiä aiheita riittääkin? Olet jo syönyt silakoissa ym. kaloissa riittävän myrkky-annoksesi. - ulkomailta kun
Yksinkertaista kirjoitti:
Mistä hitosta näitä tylsiä aiheita riittääkin? Olet jo syönyt silakoissa ym. kaloissa riittävän myrkky-annoksesi.tuodaan kaikkea mukavaa.....
Mä kyllä syön jouluna kinkkua hyvillä mielin!
On näet omassa pihassa kasvanu.
Kotiruualla syötetty luomupossu :o)
Enkä ole sikatilallinen. Vaan aivan jottain muuta. - KANAA
Syökää kanaa ;)
- Mummo 58v
Yksinkertaista kirjoitti:
Mistä hitosta näitä tylsiä aiheita riittääkin? Olet jo syönyt silakoissa ym. kaloissa riittävän myrkky-annoksesi.Voi pyhä yksinkertaisuus!!!! Olen kanssasi samaa mieltä että jättää syömättä sen kinkun. EIKÖ ihmisillä ole muuta valitettavaa kuin että tällä palstalla KYSELEE että voiko kinkkua syödä??? Saatana sanon minä HANKI ELÄMÄ.Ajattele KUINKA monta on tänäkin jouluna ILMAN RUOKAAA!!! HALOO::::::
- valoholisti
suosikaa kotimaista!minä en ainakaan joulun perinne kinkusta luovu,vaikka se sisältäisi arsenikkia.kunhan maku on sama on joulujuhla melko pitkälle taattu ^^ ottakaa huomioon,että kaikki on nykyään myrkyllistä tai epäterveellistä! maito,lihat,hedelmät ja vesikin kun vain hommaa ei hoideta kunnolla.hulluksihan sitä tulee jos uskoo kaiken mitä mediassa puhutaan.joka ruoka-aineeseenkin työnnetään kaikki epäterveellisyydet mukaan. O---O
- vaikka "Meilla on Joul...
siat kärsii...
- muutakun
et olet varmasti vammainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905449Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.483615Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612985Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2951825- 471616
- 961481
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441386Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333