Nyt jää kinkku syömättä, kun on

myrkkyllistä ja

18

2909

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaisesta

kaupasta. Kapakoista ja einesteollisuuden valmissapuskoista sitä kyllä saa. Niiden sapuskoista nyt muutenkin saa syöpää.

• lapsille

Irlantilainen sianliha syötetään lastentarhoissa ja kouluissa. Nämä tahothan joutuvat kilpailuttamaan hankintansa ja dioksiinin saastuttama liha on sitä halvinta laatua

• myös paskantuonnin suomeen.
      Babylon,babylon....

• se mahdollistaa

mutta ei pakota. Ja jos tuodaan, niin ei kukaan pakota syömään. Ja paskaanhan sitä hukutaan muutenkin - nykyihminen kun kuluttaa luonnonvarjoa ja paskaa maailmaa siihen tahtiin että ei kauan mene kun voi sanoa: "Ihmiskunta goodbye"

• päivän kakkara
        se mahdollistaa kirjoitti:

mutta ei pakota. Ja jos tuodaan, niin ei kukaan pakota syömään. Ja paskaanhan sitä hukutaan muutenkin - nykyihminen kun kuluttaa luonnonvarjoa ja paskaa maailmaa siihen tahtiin että ei kauan mene kun voi sanoa: "Ihmiskunta goodbye"

Minun osaltani elämä päättyy piakkoin muutenkin.
        Elämää on rajallisesti.
        Lasten varassa on ihmiskunnan tulevaisuus.
        Eli ihmiskunta säilyy niin kauan kuin syntyy uusia kuolleiden tilalle.

Ja paskasta nousee mm. päivän kakkara.

• liity mitenkään

toisiinsa.

• hyvää päivää

Minulle on ihan sama. Kerropa kuule sitten meille kaikilla, mitä nykyään voi syödä ? Ei mitään kaikki aiheuttaa syöpää nykyään, ja jos et syö mitään kuolet nälkään ja jos jotain suuhun pistätä saat syövän.

• Suomessa on hidasta päätöks...

Ihmettelen mitä Evira vielä pohtii ja tutkii.???
      Jos Irlanti on jo päättänyt teurastaa100 000 sikaa ja vetää myynnissä olevat ja vientiin aiotut sianlihatuotteet pois kaupoista , niin miksi meidän pitää vielä miettiä sitä , mitä teemme irlantilaisen possun lihan suhteen. Pitäisikö jonkun kuolla todistettavasti syöpään, vai ?

• ostaa

kotimaista sianlihaa? Itse ostan aina kotimaista jos se vain on mahdollista. Olen oikeastaan tosi tyytyväinen tähän irlantilaiseen myrkkylihajupakkaan, jos vaikka kuluttajien silmät aukeasivat ja siirtyisivät kotimaiseen ja jopa luomuun.

• hysteerikot!
      voi kauhistus...voi voi...
      eipä on tullu viel vastaan irkun kinkkua,mut ollaan nyt kaikki ihan paska jäykkänä ja hysteerisiä...

• kotimaista ruokaa.

Minä syön kotimaista ruokaa niin paljon,kuin mahdollista.

• Yksinkertaista

Unohda kinkku, ellei elämässässi ole tärkeämpää tekemistä.

Mistä hitosta näitä tylsiä aiheita riittääkin? Olet jo syönyt silakoissa ym. kaloissa riittävän myrkky-annoksesi.

• ulkomailta kun
        Yksinkertaista kirjoitti:

Mistä hitosta näitä tylsiä aiheita riittääkin? Olet jo syönyt silakoissa ym. kaloissa riittävän myrkky-annoksesi.

tuodaan kaikkea mukavaa.....
        Mä kyllä syön jouluna kinkkua hyvillä mielin!
        On näet omassa pihassa kasvanu.
        Kotiruualla syötetty luomupossu :o)
        Enkä ole sikatilallinen. Vaan aivan jottain muuta.

• KANAA

Syökää kanaa ;)

• Mummo 58v
        Yksinkertaista kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus!!!! Olen kanssasi samaa mieltä että jättää syömättä sen kinkun. EIKÖ ihmisillä ole muuta valitettavaa kuin että tällä palstalla KYSELEE että voiko kinkkua syödä??? Saatana sanon minä HANKI ELÄMÄ.Ajattele KUINKA monta on tänäkin jouluna ILMAN RUOKAAA!!! HALOO::::::

• valoholisti

suosikaa kotimaista!minä en ainakaan joulun perinne kinkusta luovu,vaikka se sisältäisi arsenikkia.kunhan maku on sama on joulujuhla melko pitkälle taattu ^^ ottakaa huomioon,että kaikki on nykyään myrkyllistä tai epäterveellistä! maito,lihat,hedelmät ja vesikin kun vain hommaa ei hoideta kunnolla.hulluksihan sitä tulee jos uskoo kaiken mitä mediassa puhutaan.joka ruoka-aineeseenkin työnnetään kaikki epäterveellisyydet mukaan. O---O

• vaikka "Meilla on Joul...

siat kärsii...

• muutakun

et olet varmasti vammainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      362
      12298
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5377
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      212
      3908
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      195
      2573
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1962
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1824
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      870
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      832
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      742
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      706
    Aihe