Kutsun kuulen, nään
huojuu onnenpuut
matkaan kesään.
Onnen pesään
sielun kesään.
Kesään
ei vankeja ei vangitsijoita
aamun siivet päivään
iltaan yöhön suojan loi.
!..!..!
Väijyi miekka
kylmänvangeiks kylmiin juomiin
jäähileiks salvoiks.
Kylmäntimanteiks
kristalleiks tunteettomiks
hengitys kylmäks huurteeks
jäiseen helisevään sineen.
Selviytyäkseen kesään
unenhuoneen ovi aukeaa
sulaa jääkenttä
sulka yksitellen herää.
Kiteytynny jääks
rakkaudeks sulaa
kesän teille huojuville
taipuisille tanhuville
Ettenkö muistais
Sinne
Ettenkö muistais
10
364
Vastaukset
- kaaru
Tämän vuoden
toivotuksia
Sinulle Liisakaaru Sinä
Ois kuis nokassas tois
oljypuun lehvä?
Kesää rakkautta kohti
sielumme lento.
Käsiäni onnesta
yhteen hieron
kiitospullia sulle.
Tästä on hyvä jatkaa
vuoden uudella tiellä
lenkille kohta,
on varmaa pakkasherra
poskista nipistää.
Kiitos vielä
hyvää alkanutta viikkoa....Liisa
- *MURUKULTA*
Ettenkö muistaisi,, ja kauniisti 'muistat'
sanoin - rivin- säkein niin kauniitten!
Jälleen hieno runo Liisa kerrassaan, kuulee kuinka runo pulppuaa sinun sisältä,
omin hienoin tuntein ja laskeutuu paperille!
Kirpakasta pakkaspvästä vilkuttaa Murukulta Suomiäidin lanteilta sinne Suomiäidin helmaan! :DKuulet et ihan pulppuaa?
Kesää missä virtaa nuo,
kirkkaat iloisesti juoksevat,
toivonlaulut, kutsuvat uudestaan.
Muistan ovea,
vihannoi laaksot pellot,
rakkaus sirotellu,
valon teitä niille,
saattelee sydämiä särkyneitä.
MURUKULTA
sydämellinen kiitos viestis lämmitti.
Sinulle teilles Hyvää Loppiaista..Liisa
- mies-v57
On helppo myöntää että kaipaan häntä,
niin kuin jäätynyt hiekkaranta kesää
ja lämmintä vettä. Kuin lennossaan väsynyt
lintu lepo oksaa. Uupunut ihminen lohdullista
sanaa toiselta ihmiseltä. Kosketusta.
Itkenkin ikävääni ja jos ne kerääntyisi
samaan kohtaan, niistä muodostuisi virta.
Suolainen putous joka kertoisi ääneen,
miten suuri on kaipuuni. Kuinka syvällä
minussa se elää. Joka päivä.
Kuitenkin minä toisinaan hänelle hymyilen.
Ja tiedän että hänen hyvä. Tunnen että
hän tanssii kanssa enkeleiden. Kaitsee
Rakkaudellaan taivaan vuohen. Eikä minua
tule koskaan unohtamaan. Eikä mitä olimme.
Kerran kun minun aikani on täysi, vaellukseni
jossain määrätty tiensä päähän, minä tulen
hänet taas tapaamaan. Näemme jälleen
pitkästä aikaa ja alamme uudella aikaa
toisiamme Rakastamaan. Siksi hymyilen.
Enkeleille ja kuolemattomalle Rakkaudelle.
http://www.youtube.com/watch?v=ZNgSlfz4ILU
Kiitos runostasi.
Toisinaan ihminen jähmettyy
ja puutuu kokonaan.
Yksi sanakin tuntuu olevan
liikaa. Lause kuin avaruus.
Keskustelu ikuisuus.
Rakkaus kaiken ja kaikki
nöyristää.
Koskettavaa ja kaunista,
erilaistakin, tekstisi.
Runoa isolla ärrällä.
Runoa aidoimmillaan säkeinä,
tekstinä, ajateltuna.
Ei voi olla ihastumatta.
Hieno runo sinulta.
Voimia valkoiseen ja
kuuraiseen päivääsi.Mis jäätyneet siivet paikoillaan,
toivonsäde lankeaa ja
avautuu kesään tie,sinne vie.
Ehkä muisti siivet,
sivalluksia kylmien tuulien,
iskuja vastenkasvojen,
irrottautuessa sulan yksitellen?
Niinhän elämäntien
erilaisisuutta sielä hyvinki paljon.
Ois kauheeta jos ois suoraa putkee,
katoais elämän ote, mielenkiinto sammuis.
mies-57
Upeasta runostas, niissä sydämen askelia.
Joissa henkii valon tietä,
ylitetty vuoria jyrkänteitä, alas.
Kokonaisuus laulun myötä
lämmin kiitos pakkasaamusta.
Hyvää Loppiaista...Liisa
- lindalinda1
joka on täynnään katseenvangitsijoita.
Kylmäntimantit, kristallit ja helisevä sini.
Unenhuoneen aukeaminen ja rakkauden sulaminen
huojuville taipuisille tanhuville, tuossa vain
muutamia lainauksia runostasi.
Kaunista ja herkkää, niin kuin Sinä sen vain kir-
joittaa taidat Liisukka.
Kiitos lukunautinnosta.Aamun tanhuville , oksille kuuraisille.
Inspiroi esiin kiteisks timanteiks.
Perhonen
sekös jo heränny, kesken talven?
Johan olinki oottannu,
koska vois niin lentää?
Ettei nämä ajanjäät vanginaan
vois loimilankojani enää pitää?
lindalindal1
Etees tupsahdan ja itsessä koen
kesää miss ei oo vankeja, ei vangitsijoita.
Siihen uskoen ja muittenki elää,
Sinä niin kauniin kuvan palautteessas,
sydämeni seiniin, kiitos jää.
Juhlat Loppiaiseen loppuu
aurinkoista päivää huurteisin oksin...Liisa miettein
Kesäänkin ennättää viemään.
Runosi oli ihanaa luettavaa.
Ja kaunista Uutta Runovuotta vielä kerran Liisukka @?@Odotuksessa kapaloituna,
huurteisessa puvussaan,
narskahtavassa lumessa,
vielä hetki,
kesäsiiville toiviontie.
Margitta
Sinutki vesien kutsuvien luo,
mikä riemu, suuri huuto....IHANAA!!!
Hymy ei oo jäässä, Liisa kiittää
Hyvää loppiaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
