koulu-uhkaajan viesti oli huijausta?

Wennenden

7

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalliiksi kävi päästä yhdestä hullusta, se vaati 15
      muuta kuollutta. Olisikohan ihmisellä tutkiskelun
      paikka. lapsi kehittyy 21-vuotiaaksi asti ja jos lasta ei kasvata voi käydä kaikenlaista "hassua".
      babilonissa tämä on mahdollista koska ihmiset ryntäävät rahan perässä ja lapset jäävät heitteille
      ja tietokoneiden ja television kasvattamiksi.

    • ****päikky********

      Voi ollakin..............
      mutta toivottavasti ei kuitenkaan enää jatku....
      uusi aselaki on hyvä, mutta ikärajaa pitäisi nos-
      taa 30 ikävuoteen asti sitten se olis jo parempi
      kaikille...............................muut uudet
      lait sitä kohtaan on ihan hyvin............

      • kekedsss

        Joo oon samaa mieltä. Kaikki kolekymppisenä inttiin!


      • miten suomen

        aselaki estää ulkomailla tapahtuvia ampumisia ? Ja miten aselaki estää hulluja saamasta laitonta asetta ?


    • luullaan?

      Väärennetään viesti jossa hullu uhoaa pyssyineen.

      Sitten ihmisiä kuolee ja hullu löytyy sopivasti päähänammuttuna.

      Taitaa taasen hieman haiskahtaa.

      Ettei ampuja vain sattunut olemaan poliisin tai armeijan erikoismies puuhissaan, ja "ampuja" jo valmiiksi kylmäsäilössä?

      Mutta miksi?

      Oliko tarkoitus vain kylvää pelkoa? Kukaties lainsäädäntömuutosten tarpeisiin? Onhan saksalaisilla vankkaa kokemusta lavastetuista hulluista. Natsitkin lietsoivat pelkoa ja kannatusta samalla tavoin.

      Vai oliko joku taikka jotkut VARSINAISIA tarkoitettuja uhreja, ja loput vain psykopaattitarinan vakuuttavuutta lisääviä "lateraalisia uhreja"?

      Kysymyksiä jää ilmaan roikkumaan tämänkin tapauksen osalta. Eikä vähiten salailun ja sumutuksen vuoksi.

    • Nimetön

      Saksassa näitä kouluampumisia on ollu aikasemminkin pariin otteeseen jo ennen Suomea.

    • tässäkin tapauksessa

      Suurempia kysymyksiä kuin makdollinen huijaus viesti, on poliisin toiminta kyseisessä tapahtumassa. Miten on mahdollista etteivät sadat poliisit autoineen, helikoptereineen, erikoisjoukkoineen ja huippuvarusteineen saaneet hengiltä yhtä kahjoa, joka käsiaseella varustautuneena kävelee ostarin parkkipaikalla ja ammuskelee ihmisiä kuin ilmapalloja. Onko tosiaan niin että jo viisitoista ihmistä lahdanneen ihmisen arvo on niin suuri että ainut väline jota poliisit teurastuksen kestäessä voivat käyttää on megafoni, josta huudellaan tappajalle ja pyydetään ja anotaan häntä laskemaan aseensa ja lopettamaan viattomien ihmisten tappaminen. Vai onko niin että poliisit eivät vaan osuneet kohteeseensa. Tällöin olisi syytä alkaa käyttää järeämpiä aseita jotta saadan henki pois tuollaisilta kahjoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe