Rakastan nuorta naista.

-Harmaa pantteri-

Olen 53-vuotias mies, ja toimin päällikkötason tehtävissä suuressa yrityksessä. Hiukseni ovat harmaantuneet arvokkaasti ohimoilta, ja pukeudun aina mahdollisimman tyylikkäästi tummaan liituraitapukuun. Sihteerikkönäni toimii nuori - no, minusta katsottuna nuori - 23-vuotias nainen.

Tosin hän ulkonäöltään näyttää enemmänkin 17-vuotiaalta, kukoistavan kauniilta neidolta. Hänen rintansa ovat huomiotaherättävän suuret ja kiinteät, ja hänen vartalonsa on urheilullisen tiukka. Haluaisin nyt varmistaa teiltä, palstalle kirjoittavat arvon rouvat, että ettehän te vain missään nimessä pidä minua pedofiilinä, kun minulla on seksuaalisuhde tähän nuoreen sihteerikkööni.

Minä olen jo 12 vuotta sitten nuoruuteni avioliitosta eronnut, ja molemmat lapseni ovat täysi-ikäisiä. Mikään ei siis estä minua toteuttamasta mitä villeimpiä halujani. Nuori rakastajattareni nauttii täysin siemauksin siitä, että minä, kokenut, taitava ja turvallinen vanhempi herrasmies voin tarjota muusalleni mitä uskomattomimpia seksuaalisia nautintoja pitkän elämänkokemukseni pohjalta.

Hän ei myöskään pistä pahakseen kaikkia niitä lahjoja, joilla voin varakkaana herrana häntä hemmotella, ja upouuden Jaguarini kyyti kyllä kelpaa hänelle. Hetkemme huippuvarustellulla erämaahuvilallani ovat myös unohtumaton osa hänen kokemushistoriaansa.

Mitä siis ajattelette, arvon ladyt ja, noh, miksette myös te, palstan hyvät herrat - saanko minä "harmaana pantterina" nauttia elämästäni, ja saako nuori suojattini nauttia siitä?

29

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrtsvsa

Rahalla saa, samapa se mihin rahasi tuhlaat.

• -Harmaa pantteri-

Raha? Voi, se on kyllä merkittävä osa minun tapaani hemmotella kaunotartani, mutta ei oleellinen osa. Rahalla saa, mutta ei tässä tapauksessa. Hän on aidosti kiintynyt minuun, ja hän nauttii aidosti fyysisestä kanssakäymisestämme.

• mytomaanikko?

minä sensijaan elän deluxe elämää oon 60v. ja minulla talot 3 eri valtiossa yms... täällä olen Aasiassa intianvaltameren rannalla ja minulla sellaisia sexy-malli-tyttöjen kaa. ettet tajuu, ees unta nähdä... jos sinulla olis rahaa. et viruis Impivaarassa säiden ja kellokorttien kännyjen Uhrina.... ei mee jaan jakaa niitä hesareita ja lopeta unelmointi... elämä on...........

• ha ha!
        mytomaanikko? kirjoitti:

minä sensijaan elän deluxe elämää oon 60v. ja minulla talot 3 eri valtiossa yms... täällä olen Aasiassa intianvaltameren rannalla ja minulla sellaisia sexy-malli-tyttöjen kaa. ettet tajuu, ees unta nähdä... jos sinulla olis rahaa. et viruis Impivaarassa säiden ja kellokorttien kännyjen Uhrina.... ei mee jaan jakaa niitä hesareita ja lopeta unelmointi... elämä on...........

Ja sitten sinä heräsit ja huomasit olevasi yhä nahkaremmein sidottuna kiinni mielisairaalan sänkyyn!

• Tosi kokenut mies

Huomioikaa hänen kirjoituksensa; Jaguar, Erämaakämppä! Nuori, 23-vuotias nainen voi kyllä istua Jaguarin kyytiin jos kuskina on nuorehko mies. Mutta jos nuoren naisen hoksottimet on kohdallaan (ja moraali), hän ei ilkeä istua vanhan köpön kyyditsemänä. Mitä tulee Erämaakämppään, erämaamökit eivät ole hyvin varusteltuja. Ne ovat erämaassa. Toisekseen pitää olla elämään kyllästynyt nuori nainen jos lähtee huviloimaan k o t i m a a s s a jonnekin huitsin kuusikkoon. siellä eivät monetkaan nuoret naiset viihdy. Aloittajan kirjoituksesta loistaa poissaolollaan tärkein hemmottelun tärkein teema: ulkomaat! Minun ymmärryksen mukaan nuoret naiset haluavat romanttiselle tai tavalliselle lomalle, Pariisi, Lontoo, Rooma tai joku kaukomatka: Malediivit tai vastaava. Hemmotella jotain rakastajatarta kotimaisin eväin ja saada hänet tyytymään siihen on yhtä kaukaa haettu haave kuin timantti kuun kamaralta. Mutta sanotaan nyt kirjoittajasta niin, että ihan keskitason provo, ei sen puoleen. Ja kun seuraavan kerran haaveilet nuoresta naisesta, jospa ensin kokeilisit niit kypsempiä rouvia (mieluummin ex-rouvia), heillä on oikeaa perspektiiviä tähän elämään.

• I.S.Kuri

Ei sinun todellakaan tarvitse/kannata tyytyä ikäiseesi naiseen kun nuortakin tarjolla.

Kerran täällä vain eletään kuitenkin,olet hyvässä tilanteessa kun taloudellinen tilanteesi sallii sinun elää täysipa(i)noisesti.

Nuori rakastajatar=>hyvä psyykkeelle ja keholle.

• Hegebeibe

Arvaan ja tiedän.
      Ilman rahaa hän potkaisisi sua skrebbareille.
      Sitten tulisi iskä ja tinttaisi sua klyyvariin.
      Näin ihan vaan hypoteettisesti.

• allu vaa tutuill

tapaniajelull ja pijän muutekii hänest samaa huolta kun ruunastain,, Mie ain pukkeuvun tummill tyypilliseen mustiin teryleeneihi ja mustaa nahka takkii ja nylon paitaan ,,se jot miull roikkuu mora vyöll,,,,,sehä kuuluu a sesteisii ko suutarin sormi sien persiisee,,

Täss: Allan ja Vermon kiivain kiihtyjä,,,,,,,,,

• Late Lapista.

Tämä palsta on tarkoitettu päivänpolttaville asioille, EI TOIVEUNIEN KERTOMISEEN! Siirry siis jatkossa tuonne HUUHAA baanalle! KIITOS !!!

Late Lapista. Totuus tapeetille RY !

• mä näin unta

Lotossa olis jaossa kolme milliä, joten pistähän kuponkia vetämään. Pääsisit ainakin käymään erämaahuvilalla. Uusavuttoman tumpelon kyllä kannattaa pysyä poissa erämaasta. Siellä saattaa mennä sormi suuhun, kun pitää agrigaatti käynnistää. Jagesta on silti kiva nähdä unta. Minä olen päässyt ajamaankin, vaikka en olekaan rikkaan miehen hellu.

• -Harmaa pantteri-

On jotenkin kovin säälittävää, että silloin harvoin, kun tälle palstalle tulee käymään joku, joka kirjoittaa täydellistä suomen kieltä ja mainitsee olevansa varakas liikemies, te häviäjät heti tuomitsette sellaisen kirjoittajan huijariksi - vain, koska te itse olette köyhiä ja yksinäisiä. Koettakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että jos te edustatte kansan pohjasakkaa, kaikki muut eivät välttämättä sitä edusta. Sinulla ei esimerkiksi ole Jaguaria, vaan sinä ajelet ehkäpä Tototalla. Se ei kuitenkaan poista Jaguaria minun autotallistani. Lämmöllä, sinulle.

• mullaki lampurkini.
        -Harmaa pantteri- kirjoitti:

On jotenkin kovin säälittävää, että silloin harvoin, kun tälle palstalle tulee käymään joku, joka kirjoittaa täydellistä suomen kieltä ja mainitsee olevansa varakas liikemies, te häviäjät heti tuomitsette sellaisen kirjoittajan huijariksi - vain, koska te itse olette köyhiä ja yksinäisiä. Koettakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että jos te edustatte kansan pohjasakkaa, kaikki muut eivät välttämättä sitä edusta. Sinulla ei esimerkiksi ole Jaguaria, vaan sinä ajelet ehkäpä Tototalla. Se ei kuitenkaan poista Jaguaria minun autotallistani. Lämmöllä, sinulle.

Nuku hyvin, ja äidinkielen opettajallesi terveisiä. hehehehe.

• Late Lapista.

"On jotenkin kovin säälittävää, että silloin harvoin, kun tälle palstalle tulee käymään joku, joka kirjoittaa täydellistä suomen kieltä ja mainitsee olevansa varakas liikemies, te häviäjät heti tuomitsette sellaisen kirjoittajan huijariksi - vain, koska te itse olette köyhiä ja yksinäisiä. Koettakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että jos te edustatte kansan pohjasakkaa, kaikki muut eivät välttämättä sitä edusta. Sinulla ei esimerkiksi ole Jaguaria, vaan sinä ajelet ehkäpä Tototalla. Se ei kuitenkaan poista Jaguaria minun autotallistani. Lämmöllä, sinulle."

Mikä on TOTOTA??????

Late Lapista. Varakaravaanarit RY !

• mä näin unta

sanoin omistavani Jaguaarin? Ajanut olen, en omista. En edusta myöskään pohjasakkaa, vaan olen ihan keskiverto kansalainen. Lähipiirissäni on kuitenkin muutama rahamies (joku jaggekin). Ei ne tällä palstalla rahoillaan ja rakastelutaidoillaan leveile. Epäilen, että sinulta puuttuu kummatkin!

• Punainen mutteri.
        mä näin unta kirjoitti:

sanoin omistavani Jaguaarin? Ajanut olen, en omista. En edusta myöskään pohjasakkaa, vaan olen ihan keskiverto kansalainen. Lähipiirissäni on kuitenkin muutama rahamies (joku jaggekin). Ei ne tällä palstalla rahoillaan ja rakastelutaidoillaan leveile. Epäilen, että sinulta puuttuu kummatkin!

koko viikonlopun ja nyt heppi heloittaa ja on arka. Ajamalla uudelleen "jaguari" alla se ei parane. Pidän pienen paussin lähiön vuokrakasarmissani.

• ...

Kiva päiväunelma sulla, mutta harmi, että fantasiasi ovat vain sinun omassa harhaisessa päässäsi. Mielenterveyspotilas joka unelmoi tälläisistä, ei ole mitenkään harvinainen tapaus. Kuulut ihan siihen tavalliseen fantasioissasi elävienn luuserien joukkoon.

• päteekö

tämä sanomasi myös siihen atrian puumaan?

• honki tonki

• .

• puumaa vedettiin

• Sisälmykset

• Haloo?

Nyt vähän arvelluttaa viestin aitous. Onko se jonkun päiväunta vai totta! Oli miten oli, senkun vaan otat irti mitä saat ja nuori tyttelisi myös. Mietipä myös sitä, saisitko tiukkaa nuorta lihaa, jos olisit tyhjätasku tai tavallinen duunari! Riittäisikö silloin vain oma persoonasi?

• MaraMainio.

Älyllisesti vajaina pidän teitä joiden on kuormasta syötävä. Idiootit tekevät niin. Työt ja huvit erikseen.

Mitään hyvää ei tuosta seuraa. ts. makselet kohta ruokkoja ja valitat kuppaa. Suon sen sinulle. Oppia ikä kaikki, vielä harmaanakin. Nuori nainen ei sekseistäsi piittaa, rahoistasi kyllä. On sillä parempi muna omassa käytössään josta et tiedä. Olet vain pahainen aisankannattaja.

Luulet olevasi jotain erinomaista, mutta et ole. Kuka vain VOI tehdä noin jos vain on löyhä järki. Tuo ei ole saavutus, vaikka niin luulet. Kusi ei kauan lämmitä housuissa.

• kiva novelli

Kätkisi onnensa. Joten feikki olet, ja satusetä.

• 3+10
      • huhuijaa

ei sun jutuissa ole mitää järkeä.. kirjoitat, kuin unesta... minun ei tarvitse kirjoittaa todistaakseni mitään. mä vaan voin niin hyvin, ja asun nyt 8 seuraavaa kuukautta Aasiassa. jne. täällä voi elää deluxe elämää. jos omistat esm. sen ensinmäisen mijloona €.. mun suomen avo-autoani, voit ihailla tammikuussa suomeen tulevan elokuvan ensi-illassa, siis juuri tätä kappaletta... sinä poju. jos ymmärtäisit maailman menosta aakkoset.. et kirjoittaisi tuollaisia hömppä juttuja... nuoret malli-tytöt on minulle ikävä kyllä arkipäivää nykyisi... ps. tuiskuttaako siellä nyt räntää??????????????? se kirvelee jos elää unelmissa..

• 4+20
        huhuijaa kirjoitti:

ei sun jutuissa ole mitää järkeä.. kirjoitat, kuin unesta... minun ei tarvitse kirjoittaa todistaakseni mitään. mä vaan voin niin hyvin, ja asun nyt 8 seuraavaa kuukautta Aasiassa. jne. täällä voi elää deluxe elämää. jos omistat esm. sen ensinmäisen mijloona €.. mun suomen avo-autoani, voit ihailla tammikuussa suomeen tulevan elokuvan ensi-illassa, siis juuri tätä kappaletta... sinä poju. jos ymmärtäisit maailman menosta aakkoset.. et kirjoittaisi tuollaisia hömppä juttuja... nuoret malli-tytöt on minulle ikävä kyllä arkipäivää nykyisi... ps. tuiskuttaako siellä nyt räntää??????????????? se kirvelee jos elää unelmissa..

Katso mihin vastausviestisi laitat.
        Mä ilmoitin tuolle alkup. kirjoittajalle, että se massapostaa ja sen juttu on läpinäkyvä.
        Sä vastasit mulle jotain ihmeen liirumlaarumia!!
        Oliko viestisi tarkoitettu ketjun aloittajalle???

• Ainahan sinä voi nauttia unistasi, mutta kun heräät ja katsot peiliin, niin ymmärrät miksi nuoret naiset kaihtavat sinua.

• Hanu*

ovat pelkästään kateellista panettelua, jolle kannatta antaa vain säälittävän vinkumisen arvo.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10564
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5602
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5153
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3901
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3608
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3543
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3066
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      82
      2928
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2713
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56