VEIVIKAULA vANHANEN SEONNUT LOPULLISESTI!!

Late Lapista.

36

427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeli

Oudolta minusta kuulosti se, että lähtee itse kehua retostelemaan itseään. Enpä muista pitkän elämäni aikana moista suorasukaisuutta kuulleeni. Onko käyttöön otettu se vanha sanonta, että hyökkäys on paras puolustus?

• anna banaani

• Katu-uskottava Kepu
        anna banaani kirjoitti:

http://www.saunalahti.fi/voas0400/asema.png

toisin kuin pelkillä sanan käyttäjillä jotka eivät etene tietokoneidensa näppäimiä kauemmaksi. Elämää olisi mutta ei taitoa ottaa sitä haltuunsa.

• Late Lapista.

• Olet oikeassa. Vanhasella ei ole kaikki ruuvit tallella kun kuvittelee vielä kolmatta pääministerikautta.
      Äijä iskee naisia netistä, käytön jälkeen jättää hänet testarilla ja lopulta nainen löytää itsensä vielä oikeudesta, kun tämä luuseri ei kestä, että hänestä kirjoitetaan faktoja. Kissat, uuniperunat, saunominen, häntiminen ym. ovat Vanhasen mielestä epänormaaleja elämässä ja siten loukkaavat ketkun yksityisyyttä.

Tämä kuiva omenamehumies on huseerannut säätiöissä ja jaellut laittomia vaalitukia omilleen. Rakennuttanut säätiön puitteissa kerrostaloja ilman kilpailuttamista. Vanhanen on varsinainen puliveivari, joka kuvittelee itsestään liikoja. Vaikka gallupit todistavat, että Vanhanen on kaikista päättäjistä epäluotettavin, niin hän kuvittelee, että asema on vain vahvistunut. Vanhasella ei ole kanttia haastaa Yleä oikeuteen, koska oikeudessa ratkaisee mitä valaehtoiset todistajat puhuvat ja Ylellä on todistaja, joka on kirjallisesti sitoutunut puhumaan vanhasta vastaan.

• Late Lapista.

YLE olisi käräjillä astetta kovempi vastustaja kuin Kurosen Sussu, ja se ei houkuta veivikaulaa käräjöimään, siellä voisi paljastua enemmältikin ikäviä totuuksia !

Late Lapista. Totuus esiin RY !

• voi matti matti

eli täysin suuruudenhullu mies. vai voiko puhua miehestä, jotain rajaa pitäisi olla onkohan uusi hitler omasta mielestään ?

• Late Lapista.

Timo Soinikin totësi jotta suuruuden hulluhan tuo vanhanen on !

Late Lapista. Konnat häkkiin RY !

• SDTSETADDRSKKP

Totta joka sana. Kaikki Mattiin kohdistuneet syytteet ovat osoittautuneet pelkiksi valheiksi, propagandaksi ja kieroutuneiden Sirolan opiston kasvattien salaliitoksi kaataa pääministeri.

• Voihan v

naista vastaan, mutta YLEn väitteet ovat totta, ja koira pääsee veräjästä, kun ei vie asiaa oikeuteen!
        Paska juttu!

• Hertha

Toki yritys kaataa pääministeri on täysin laillista - jollei ryhdytä varsinaiseen kapinaan.

Miksei olisi?

• ukkomauseri
        Hertha kirjoitti:

Toki yritys kaataa pääministeri on täysin laillista - jollei ryhdytä varsinaiseen kapinaan.

Miksei olisi?

Jos kapinaan ryhtyy, on sen seuraukset parempi kestää...

• kepu pettää aina
        ukkomauseri kirjoitti:

Jos kapinaan ryhtyy, on sen seuraukset parempi kestää...

No kun tutkinta etenee astetta vakavammasta kuin 'lautakasa-asiasta' niin nähdään mitä vanhasen asianajajat on vastaukseksi keksineet.

• hän on!

Hän ei ole vielä toipunut viime eduskuntavaaleista. Ainakin hän eilen uutisissä änkytti menestyksestään, ei puhunut joustavasti. Hän on niin tyhmä, ettei tiedä itsekään, mitä hän sanoo.

Ainakin osa kepuleista haluaa eroon hänestä lehtikirjoitusten mukaan, mutta osa kehuu häntä yhtä komeasti kuin hän itse.

Röyhkeys ja yliminä ovat nousseet hänellä päähän.

• keltaista nestettä

"asema vahvempi kuinka koskaan"
      Taitaa äijä vitt...lla kansalle, kuittailee ettei häntä saa kukaan pois vallasta.

Keltainen neste noussut päähän.

• oonako

Jokin neste siten valunut alaspäin kohti päätä ?

• Epäilen..
        oonako kirjoitti:

Jokin neste siten valunut alaspäin kohti päätä ?

Voisko olla?

• Siis Vanhaselta

Sanoo ihan mitä vain sylki tuo suuhun. Ei tommonen voi olla minään pääministerinä.

• Uskotaanko me?

omia sanojaan on uskominen!

Parempi kuin kukaan muu piäministeriksi, jos omia sanojaan on uskominen?

• Nainen -78

Puollustaa perhearvoja. Ensin pettää vaimoaan ja kiistää. Jää kiinni ja mokailee lisää. Haastaa oikeuteen. Syytetään korruptiosta. Krp tutkii. Mesoaa mediassa kun maine on mennyt.

• haba,

Taas yle sivalsi takaisin tyypilliseen tyyliinsä.
      Oletteko kuulleet haastattelun vai lukeneet vain netistä?
      Suosittelen kuuntelemaan niin huomaatte mitä PM tarkoitti.
      Enpä kerro mitä tarkoitan vaan etsikää haastattelu ja kuunnelkaa.

Todella halpamainen temppu jälleen yleltä.

• Omakehu haisee

Itse sanoin olevansa parempi pääministeri kuin kukaan muu nuorempi. Vielä pitkään on parempi kuin kukaan muu!

• median uhri tietty

Ai miten mä näin tuon kanssa televisiosta eikä siinä Vanhasta kuvattu salaa tai pakotettu sanomaan noita sanoja. Kyllä pitäs Matillekin saada syytesuoja lakikirjaan. Joka koskisi vielä hänen haluamaansa yksityiselämää, mutta vaalien alla sitten voisi Matti valikoiden haluamaansa tieto jakaa.

• Late Lapista.

Kyllä YLELLÄ on luottoa vahvasti enemmän, kuin emävalehtelija veivikaula vanhasella, eihän tuohon hamppiin usko enään edes kaikki kepulitkaan !

Late Lapista. Veivikaulat saunantaakse RY !

• Tosi on

Hyvin on omaksunut diktaattorin tavat ja käytöksen.

• työttömyysuhka

Kun jonkun asian toistaa, niin sen uskoo..

Jos matti ei enää usko itseensä, niin kuka sitten?

• Minä olen hyvä!

Minä, minä olen hyvä!
        Minä, minä olen hyvä!
        Minä, minä olen hyvä!
        Minä, minä olen hyvä!
        Minä, minä olen hyvä!

• 2+1
        Minä olen hyvä! kirjoitti:

Minä, minä olen hyvä!
        Minä, minä olen hyvä!
        Minä, minä olen hyvä!
        Minä, minä olen hyvä!
        Minä, minä olen hyvä!

Puku tekee vissiin mihekkään olon . TV.ssä merkille panin .Ja tukka hyvin PÄÄASIA !

• Late Lapista.
        2+1 kirjoitti:

Puku tekee vissiin mihekkään olon . TV.ssä merkille panin .Ja tukka hyvin PÄÄASIA !

Veivikaulaa mainostetaan Nurmijärven rehellisimpänä cocis pojuna. jos rehellisin on veivikaula vanhasen kaltainen emävalehtelija, niin kuinkas pahoja ovat loput Nurmijärveläiset?

Utelee Late Lapista.

• Late Lapista.
        Late Lapista. kirjoitti:

Veivikaulaa mainostetaan Nurmijärven rehellisimpänä cocis pojuna. jos rehellisin on veivikaula vanhasen kaltainen emävalehtelija, niin kuinkas pahoja ovat loput Nurmijärveläiset?

Utelee Late Lapista.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/10/979268

Veivikaula vanhasen vahva kannatus on nyt samalla tasolla kuin mörkö lipposen pahimmassa lamassa vuonna 1991!

Late Lapista. Totuus tapeetille RY !

• Pink Lady
        Late Lapista. kirjoitti:

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/10/979268

Veivikaula vanhasen vahva kannatus on nyt samalla tasolla kuin mörkö lipposen pahimmassa lamassa vuonna 1991!

Veivikaulaalla on kuulemma kotona taikapeili,jolta se kysyy vastauksia.Itse tehdyssä tuloksessa Veivikaula sai vastauksen olen Suomen ellen peräti koko maailman paras pääministeri.Ihmeellistä kyllä muut gallupit antavat aivan erilaisen vastauksen,Masa on pohjalukemissa.Mutta Veivi siitä vitut veisaa,mää oon kuitenkin paras.Mörökölli Lipponen omaa samanlaisen peilin,se on myös pitänyt itseään suurena taivaanlahjana koko Suomen politiikalle ja nyt myös Euroopan unionille.Molempien paikka olisi jo aikaa sitten ollut jossain Niuvaniemen sairaalan suljetulla osastolla,ihminen jolta on todellisuuden taju jo noin pahasti häiriintynyt ja minäkuva kateissa,vaatii sairaalahoitoa.Ehkä Lobotomia olisi paikallaan?

• Late Lapista.
        Pink Lady kirjoitti:

Veivikaulaalla on kuulemma kotona taikapeili,jolta se kysyy vastauksia.Itse tehdyssä tuloksessa Veivikaula sai vastauksen olen Suomen ellen peräti koko maailman paras pääministeri.Ihmeellistä kyllä muut gallupit antavat aivan erilaisen vastauksen,Masa on pohjalukemissa.Mutta Veivi siitä vitut veisaa,mää oon kuitenkin paras.Mörökölli Lipponen omaa samanlaisen peilin,se on myös pitänyt itseään suurena taivaanlahjana koko Suomen politiikalle ja nyt myös Euroopan unionille.Molempien paikka olisi jo aikaa sitten ollut jossain Niuvaniemen sairaalan suljetulla osastolla,ihminen jolta on todellisuuden taju jo noin pahasti häiriintynyt ja minäkuva kateissa,vaatii sairaalahoitoa.Ehkä Lobotomia olisi paikallaan?

Lipposta oltiinkin aikoinaan viemässä Niuvanniemeen lataukselle, mutta sinne vietiinkin vahingossa lipposen ensimmäinen rouva! Lipposen ja Jorma Reinin rouvat olivatkin sitten saman laturin piuhoissa kiinni, ja samaan aikaan !

Late Lapista. Totuus esiin Ry !

• "Rahat loisille"
        Late Lapista. kirjoitti:

Lipposta oltiinkin aikoinaan viemässä Niuvanniemeen lataukselle, mutta sinne vietiinkin vahingossa lipposen ensimmäinen rouva! Lipposen ja Jorma Reinin rouvat olivatkin sitten saman laturin piuhoissa kiinni, ja samaan aikaan !

Late Lapista. Totuus esiin Ry !

kertaa koulussa aikanaan luokalle? Joku täällä aikanaan sellaista kirjoitteli, kuka tietää asian varmasti? Ei luulisi ainakaan rahan puutteen olleen syynä, professorin poikana, kun palstan tietojen mukaan kesti 11 v lukea maisteriksi... Taitanee heikoissa kantimissa asiat maassa olla, kun kiljoona " (1 miljoona) ihmistä alkaa olla köyhyysloukussa. Kenkää kaikille korruptoituneille "poliitikoksi" itseään nimitteleville! Uudet osaavat, suomalaisten etuja ajavat ihmiset tilalle, eikä mitään "hyväveli" oman taskunsa täyttäviä!

• tottakai

Yleisradio hävisi omassa jutussaan,jolla ei ollut todenperää

neuvosto tulee tuomitsemaan Ylen koska tämä harrasti loan heittoa/kunnian loukkausta

• Late Lapista.

Eihän YLE ole hävinnyt mitään, veivikaula vanhanen sensijaan on lankkukaupoillaan menettänyt kannatustaan, ja menettää edelleenkin, lähtölaskentakin on jo alkanut!

• jtrvs

tttve

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8434
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4693
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      36
      4614
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3599
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2913
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2706
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      38
      2650
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2383
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      166
      2069
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      64
      2008
    Aihe