Jokainen varmasti jo ymmärtää, että kosteusvaurioissa on bakteereja, on myrkkyjä, on homeita, on homeiden myrkkyjä...
Mitä pitäisi tehdä?
Jos keskitytään ASIAAN, voidaan miettiä miten tärkeää on tutkia kosteusvaurioita. Tutkia ja seurata myös jo sairastuneita. Sairastuneilla ei ole pelkästään allergisia oireita, joten allergia, todettukaan ei kaikkea sairastelua selitä mitenkään.
Mistä tulee lihasnykinät, näön sumentuminen, äkkinäiset kivut, turvotukset yms. NE eivät kuulosta allergialta, vai kuulostavatko ne?
Keskitytytään ASIAAN, ei sen viereen
5
148
Vastaukset
- nisuiisu
pitäisi lopettaa puheet astmoista, piilevästä astmasta jne. Lääkärit eivät auta, koska tietävät, että enää ei voi auttaa.
Nyt pitäisi tutkia, että löytyykö myrkkyjä. Kotipaikkakunnallani aiotaan korjata sellainenkin koulu, jossa ei ole näitä myrkkyjä. Tekevät sen hölmöyksissään, koska vieressä olevassa naapurikoulusta löytyi myrkkyjä, niin kuvittelevat, että tässä toisessakin on.
TTL:n pitäisi lopettaa myös laittomat altistuskokeensa ja maksaa korvaukset heidän altistuskokeista sairastunneille. Tuosta altistuskokeesta tulee selvästi allerginen alveoliitti, joka muistuttaa homepölykeuhkoa. Jopa Kari Reijula myönsi, että näin käy.
Kukaan ei ole saanut allergiaa kosteusvauriosta, eikä ns. klassista allergista alveoliittia.
M S-S kertoi jo 1990-luvulla bakteerimyrkyistä ja Helena M-R kertoi vähistä valkosluista keuhkoissa ja minä vain yhdistin nuo tiedot eli sanoin, että tuo valkosluvähyys johtuu bakteerimyrkyistä.
On todella törkeätä lääkäriltä sanoa, että sinulla on nyt astma, koska astma-lääkkeet ja kortisoni vähentävät jo muutenkin bakteerimyrkkyjen tuhoamia valkosoluja.
Pahimmat häiriköt tällä palstalla ovat TYHOSA-Paanaselta väärän astma-diagnoosin saaneet. Samaan kategoriaan kuuluvat TTL-astman saaneet.
Perhana minä kerron vain totuuden, niin haukutaan valehetelijaksi. Tottakai minä olen selvittänyt nämä asiat, ennen kuin olen niistä puhunut.
Pekka Nikkola- .....
"Perhana minä kerron vain totuuden, niin haukutaan valehetelijaksi. Tottakai minä olen selvittänyt nämä asiat, ennen kuin olen niistä puhunut."
Sinä joudut valehtelemaan jatkuvasti yrittäessäsi puolustella tarinoitasi.
Kun väität, että kosteusvaurio ei ole vielä kellekään aiheuttanut astmaa, niin se on jo sellainen vale, ettei sitä tarvitse edes kommentoida. Tuotakin valettasi joudut sitten ylläpitämään lisävalhein. Kun Risto Savilahden väitöskirja ilmestyi, niin valehteleit, ettei siinä esiinny kertaakaan astma-sanaa, vaan että se on vaan toimittajan keksintöä. Todellisuudessa se esiintyy siellä 100 kertaa. Kun kaikkialla maailmassa (WHO:ta myöten) ollaan huolissaan kosteusvaurioiden aiheuttamista astmatapauksista, niin sinä kuittaat sen sillä, että Suomi on poikkeus - suomalainen kosteusvaurio ei aiheuta astmaa. Kun suomalaiset tutkijatkin ovat yhtä mieltä kosteusvaurion aiheuttamasta astmasta myös Suomessa, niin sen sinä taas kuittaat sillä, että väität kaikkien suomalaisten tutkijoiden valehtelevan ja olevan salaliitossa.
Muista myös Salkinoja-Salosen luentokalvo Sisäilmastoseminaarist 2009:
RAKENNUSTEN MIKROBIT SAIRAUDEN AIHEUTTAJINA
Jotkut mikrobit tuottavat aineita (toksiineja) jotka heikentävät immuunipuolustusta tai ohjaavat sitä väärään suuntaan: allergiaan, atopiaan, ASTMAAN tai muihin häiriöihin. - nisuiisu
..... kirjoitti:
"Perhana minä kerron vain totuuden, niin haukutaan valehetelijaksi. Tottakai minä olen selvittänyt nämä asiat, ennen kuin olen niistä puhunut."
Sinä joudut valehtelemaan jatkuvasti yrittäessäsi puolustella tarinoitasi.
Kun väität, että kosteusvaurio ei ole vielä kellekään aiheuttanut astmaa, niin se on jo sellainen vale, ettei sitä tarvitse edes kommentoida. Tuotakin valettasi joudut sitten ylläpitämään lisävalhein. Kun Risto Savilahden väitöskirja ilmestyi, niin valehteleit, ettei siinä esiinny kertaakaan astma-sanaa, vaan että se on vaan toimittajan keksintöä. Todellisuudessa se esiintyy siellä 100 kertaa. Kun kaikkialla maailmassa (WHO:ta myöten) ollaan huolissaan kosteusvaurioiden aiheuttamista astmatapauksista, niin sinä kuittaat sen sillä, että Suomi on poikkeus - suomalainen kosteusvaurio ei aiheuta astmaa. Kun suomalaiset tutkijatkin ovat yhtä mieltä kosteusvaurion aiheuttamasta astmasta myös Suomessa, niin sen sinä taas kuittaat sillä, että väität kaikkien suomalaisten tutkijoiden valehtelevan ja olevan salaliitossa.
Muista myös Salkinoja-Salosen luentokalvo Sisäilmastoseminaarist 2009:
RAKENNUSTEN MIKROBIT SAIRAUDEN AIHEUTTAJINA
Jotkut mikrobit tuottavat aineita (toksiineja) jotka heikentävät immuunipuolustusta tai ohjaavat sitä väärään suuntaan: allergiaan, atopiaan, ASTMAAN tai muihin häiriöihin.jo monet kerrat eli tämä, että ohjaavat sitä väärään suuntaan tarkoitta tosiaan allergioita:
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo92070.pdf
Katso kuva 1, sivu 312. Vasta sitten on allergia, jos tuo immuunipuolustus erehtyy jostain syystä menemään Th2-lymfosyyttireittiä pitkin. Kuten ehkä näet, että pitää olla eosinofiiliaa, IgE:tä jne. Kuitenkin kukaan ei ole saanut kosteusvauriosta tälläistä sairautta.
Sairaus on aina tuolla vihreällä kirjoitetulla tekstillä IMMUUNIPUOLUSTUS eli Th1-puolella. Sielä löytyy mm. NK-lymfosyytit ja B-lymfosyytit. Juuri näistä oli vaje kosteusvauriosta sairastuneilla. Tuo on äärimmäisen harvinaista, että sairaus olisi tuolla allergian eli Th2:n puolella. Tuo allergia on helposti todennettavissa, kuten ehkä jopa sinäkin näet eosinofiileistä ja IgE:stä. Ei ole mitään muuta sairautta kuin nuo kaksi eli Th2- ja Th1-puolet.
Pekka Nikkola - ..
nisuiisu kirjoitti:
jo monet kerrat eli tämä, että ohjaavat sitä väärään suuntaan tarkoitta tosiaan allergioita:
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo92070.pdf
Katso kuva 1, sivu 312. Vasta sitten on allergia, jos tuo immuunipuolustus erehtyy jostain syystä menemään Th2-lymfosyyttireittiä pitkin. Kuten ehkä näet, että pitää olla eosinofiiliaa, IgE:tä jne. Kuitenkin kukaan ei ole saanut kosteusvauriosta tälläistä sairautta.
Sairaus on aina tuolla vihreällä kirjoitetulla tekstillä IMMUUNIPUOLUSTUS eli Th1-puolella. Sielä löytyy mm. NK-lymfosyytit ja B-lymfosyytit. Juuri näistä oli vaje kosteusvauriosta sairastuneilla. Tuo on äärimmäisen harvinaista, että sairaus olisi tuolla allergian eli Th2:n puolella. Tuo allergia on helposti todennettavissa, kuten ehkä jopa sinäkin näet eosinofiileistä ja IgE:stä. Ei ole mitään muuta sairautta kuin nuo kaksi eli Th2- ja Th1-puolet.
Pekka Nikkolaettä valehteletko vai oletko täysin tietämätön. Nuo IgE -jututkin on selitetty sinulle monen monituiset kerrat.
"Lääkärit eivät auta, koska tietävät, että enää ei voi auttaa."
- Höpö, höpö. Lääkärit eivät löydä sitä, mitä eivät tutkikaan... Ja tuo, ettei voi muka enää auttaa, on aika syvältä.
Löysin muuten aika hyvän videon. Tässä on järkeä:
http://www.youtube.com/watch?v=TZosVp0bR_4&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806