Myös Romania syyllistyi holokaustiin

Romaniasta on löytynyt joukkohauta, johon on kiireellä sullottu satoja syyttömiä juutalaissiviilejä vuoden 1941 aikana.

Vaikka tiedän, että (jopa tämän palstan kirjoittajissa joukossa) on ihmisiä, jotka eivät usko juutalaivainoja koskaan Euroopassa tapahtuneenkaan, ihmettelen silti, mikä riivaa sellaisia ihmisä, joiden mielestä on ollut ihan oikein, että joitakin ihmisryhmiä saa vainota ja jopa murhata pelkästään näiden syntyperän tai uskonnon johdosta.

Mistä syystä jotkut ihmiset niin helposti lankeavat väkivallan ja rasismin pauloihin?
Miten tähän kysymykseen vastaavat esim. suomalaiset uusnatsit tai venäjämieliset ainekset?

157

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se

hurja.

• Huomasin parikin virhettä, joita en alustavassa oikoluennassa havainnut:

-sulkujen sisällä on inessiivimuoto sekä sanassa "kirjoittajissa" että sanassa "joukossa", vaikka niiden olisi pitänyt olla näin: ... kirjoittajien joukossa...

- saman osion jatkossa oli sanasta "juutalaisvainoja" s-kirjain pudonnut pois.

Pahoittelen molempia kahta virhettäni!

• mökkö

On 90% sanoistasi, sillä ne ovat lähes järjestään valheita ja vääristelyä!!

• .................

Kirjoituksesi on kaikesta huolimatta samanlaista paskaa eikä siinä ole mitään järkeä. Ei muutama kirjoitusvirhe aiheuta hämminkiä.

• Matkat ei hevillä väsytä kuin heikkokuntoisia.

• Neuvoja.
        Kairakettu kirjoitti:

Matkat ei hevillä väsytä kuin heikkokuntoisia.

Tiedätkö tuon omakohtaisten kokemusten perusteella?

Älä kairakuttu enää lähde heikkokuntoisena matkoille!

• Hitman-fani
        mökkö kirjoitti:

On 90% sanoistasi, sillä ne ovat lähes järjestään valheita ja vääristelyä!!

Onhan täällä venäjämielisiä kirjoittajia, joiden sisältö on 99,9% valheita ja vääristelyä.

Hitman osuu kuitenkin siis ainakin 10%:sti oikeaan!

• Neuvoja. kirjoitti:

Tiedätkö tuon omakohtaisten kokemusten perusteella?

Älä kairakuttu enää lähde heikkokuntoisena matkoille!

Katsos kun minä en ole heikkokuntoinen, joten minua ei silloin myöskään matkustaminen väsytä, kuten hitmannia. Hänhän tuossa toteaa, että hänellä on matkaväsymystä, joten hän lienee jo ehtoopuolella elävä heikkokuntoinen papparainen, onhan hän sentään palvellut Adolf Ehrnroothinkin palveluksessa ja kukaties marskinkin, tai Juho Vesaisen.

Viimeksikin reilu kuukausi sitten lähdin kotiinpäin tuolta Aasiasta, sunnuntain ja maanantain välisenä yönä paikallista aikaa puoliltaöin, vanilla 6 tuntia nukkumatta lähimmälle lentoasemalle, sieltä parituntinen lento seuraavaan vaihtoon, josta taas reilut pari tuntia seuraavaan (Taipei), sitten lyhyt reilun parin, tai kolmen tunnin lento (en minä niitä tarkoin kellottele) ja lyhyt käynti terminaalissa, josta samalla jumbolla Amsterdamiin, sieltä Helsinkiin ja keskiviikkona aamulla kahdeksalta olinkin jo kotona, lämmitin heti saunan ja vaikka en tupakoikaan, niin poltinpa yhden arvokkaimmista sikareistani ja nautiskelin hieman xo konua. Eikä vielä väsyttänyt pätkääkään.
        Vuodenvaihteen tietämillä taas sinne ja tammi-helmikuun vaihteessa takaisin.

Vatsa menee aina hieman sekaisin sieltä tullessa, mennessä ei koskaan mitään ongelmia.

• NorthStar1
        Kairakettu kirjoitti:

Katsos kun minä en ole heikkokuntoinen, joten minua ei silloin myöskään matkustaminen väsytä, kuten hitmannia. Hänhän tuossa toteaa, että hänellä on matkaväsymystä, joten hän lienee jo ehtoopuolella elävä heikkokuntoinen papparainen, onhan hän sentään palvellut Adolf Ehrnroothinkin palveluksessa ja kukaties marskinkin, tai Juho Vesaisen.

Viimeksikin reilu kuukausi sitten lähdin kotiinpäin tuolta Aasiasta, sunnuntain ja maanantain välisenä yönä paikallista aikaa puoliltaöin, vanilla 6 tuntia nukkumatta lähimmälle lentoasemalle, sieltä parituntinen lento seuraavaan vaihtoon, josta taas reilut pari tuntia seuraavaan (Taipei), sitten lyhyt reilun parin, tai kolmen tunnin lento (en minä niitä tarkoin kellottele) ja lyhyt käynti terminaalissa, josta samalla jumbolla Amsterdamiin, sieltä Helsinkiin ja keskiviikkona aamulla kahdeksalta olinkin jo kotona, lämmitin heti saunan ja vaikka en tupakoikaan, niin poltinpa yhden arvokkaimmista sikareistani ja nautiskelin hieman xo konua. Eikä vielä väsyttänyt pätkääkään.

Vatsa menee aina hieman sekaisin sieltä tullessa, mennessä ei koskaan mitään ongelmia.

Minapa olen ollut 21 paivaa toissa ja lyhyin paiva oli aamukuudesta iltayhdeksaan-vain pari n. 30 taukoa jossain valissa.Jos olet Thaimaassa asti kaynyt huorissa ja jaksat jopa takaisin tulla niin en ymmarra mita kehumista siina on? Mene Tallinnaan ensi kerralla! ;) Eihan sinulla edes tarvi laivaa/lentomakonetta ohjata itse niin mikas jatkalla matkustellessa.

Minulla on lupa ajaa lentomakonetta ja laivaakin olen kipparoinut.Nyt tuossa kaijalla on yksi maailman suurimmista rahtialuksista.

"Vatsa menee aina hieman sekaisin sieltä tullessa, mennessä ei koskaan mitään ongelmia" Jaa etta paska meni lahkeeseen? Voi voi poikaa.

• Ilahtunut ironisti
        Kairakettu kirjoitti:

Ei pitäisi otta sitä konua, jos vatsa menee matkoilla muutenkin sekaisin!

Ei Hitman muuten todennut, että hänellä olisi matkaväsymystä, vaan pani kysymysmerkin perään ikäänkuin arvauksen merkiksi.
        Älä siis vedä johtopäätöksiä liian hätäisesti, eli kuten englanniksi sanotaan:
        "Don't jump to conclusion!"

Hyvä kuitenkin, jos edes yläpääsi toimii! :)

• forvirret ironmikkih
        Ilahtunut ironisti kirjoitti:

Ei Hitman muuten todennut, että hänellä olisi matkaväsymystä, vaan pani kysymysmerkin perään ikäänkuin arvauksen merkiksi.

kairarepolle matkustelu ei passaa lainkaan!

• Tarkkamuistinen!
        NorthStar1 kirjoitti:

Minapa olen ollut 21 paivaa toissa ja lyhyin paiva oli aamukuudesta iltayhdeksaan-vain pari n. 30 taukoa jossain valissa.Jos olet Thaimaassa asti kaynyt huorissa ja jaksat jopa takaisin tulla niin en ymmarra mita kehumista siina on? Mene Tallinnaan ensi kerralla! ;) Eihan sinulla edes tarvi laivaa/lentomakonetta ohjata itse niin mikas jatkalla matkustellessa.

Minulla on lupa ajaa lentomakonetta ja laivaakin olen kipparoinut.Nyt tuossa kaijalla on yksi maailman suurimmista rahtialuksista.

"Vatsa menee aina hieman sekaisin sieltä tullessa, mennessä ei koskaan mitään ongelmia" Jaa etta paska meni lahkeeseen? Voi voi poikaa.

On jo aikaisemminkin selvinnyt, että alapään vaivat kiusaavat noita iiroja.

Ilmankos heidän juttunsa (varsinkin ironmike-ssssin kohdalla!) keskittyvätkin turhan usein noihin vyön alaisiin toimintoihin!

• Arvailija vaan
        Kairakettu kirjoitti:

Kumman usein tuo Kairakuttu reissaa tuolla "ryssänmaalla"!

Ilmankos jutut on niin kovin venäläisväritteisiä!

Arvaanpa, että Kairaretku on iiron tavoin anti-amerikkalainen.

• Arvailija vaan kirjoitti:

Kumman usein tuo Kairakuttu reissaa tuolla "ryssänmaalla"!

Ilmankos jutut on niin kovin venäläisväritteisiä!

Arvaanpa, että Kairaretku on iiron tavoin anti-amerikkalainen.

Mistä tuon sait päähäsi? Minun passissani ei ole ainuttakaan Venäjän leimaa ja voin jopa todistaa sen sinulle, jos niin haluat. En ilmaiseksi, mutta mahtaakohan sinulla varaa ottaa siitä selvää? Lyödäänkö asiasta vetoa? Saat 100 000 euroa, jos löydät passistani Venäjän leiman, jos et löydä, niin maksat minulle ko. summan. Ok?

• NorthStar1 kirjoitti:

Mitä minä muka kehuin? Totesin vaan, että matkustelu ei ole minun mielestäni väsyttävää, pikemminkin päinvastoin piristävä. Sohvallaan lojuva hitman voi tosin hengästyä jo portaita alas laskeutuessaan, mutta syytön minä olen siihenkin hänen rappiotilaansa.

• Ilahtunut ironisti kirjoitti:

Etpä ole tainnut paljon matkustella, jos et tiedä, että bakteerikannan muutos saattaa aiheuttaa vatsavaivoja, minulla tosin tähän mennessä vain lieviä, mutta joillakin on näyttänyt olevan elämä melko surkeaa muutaman päivän.

• Kehapelkuri
        Kairakettu kirjoitti:

Mistä tuon sait päähäsi? Minun passissani ei ole ainuttakaan Venäjän leimaa ja voin jopa todistaa sen sinulle, jos niin haluat. En ilmaiseksi, mutta mahtaakohan sinulla varaa ottaa siitä selvää? Lyödäänkö asiasta vetoa? Saat 100 000 euroa, jos löydät passistani Venäjän leiman, jos et löydä, niin maksat minulle ko. summan. Ok?

Kairarepo tukinikkisi? AHahhHAHhahHAHh! IHihIHihHHihIHIHhIH! Ethan ottanut Peten tai lardin pokerihaastettakaan vastaan IHihIHihHbUBubUBAHaHA!

• Lääket.tri
        Kairakettu kirjoitti:

Etpä ole tainnut paljon matkustella, jos et tiedä, että bakteerikannan muutos saattaa aiheuttaa vatsavaivoja, minulla tosin tähän mennessä vain lieviä, mutta joillakin on näyttänyt olevan elämä melko surkeaa muutaman päivän.

Jos sinulla on noin akuutti vaiva alapäässäsi joka matkalla, voinen suositella sinulle ja kaikille kohtalotovereillesi maitohappopillereiden mukaanottamista matkoille.

Ei tarvitse turhaan suomipojan sotkea rappuja ja käytäviä ripuliulosteillaan!

• Pohtija.
        Kairakettu kirjoitti:

Yleensä täällä on vain nurkkaan ahdistettu ironmikessss tarjonnut noita 100 000 euron leikkirahanippujaan vedonlyöntipalkkioiksi.

Yhdistääkö teitä kahta jokin muukin yhteys kuin toistensa matkiminen?
        Esim. venäjämielisyys?

• Kairakettu kirjoitti:

Eikö se ole niin, ettei venäläispassiin mitään leimoja lyödäkään, jos henkilö on esim.tunnettu politrukki?

• Hitman-1 kirjoitti:

Eikö se ole niin, ettei venäläispassiin mitään leimoja lyödäkään, jos henkilö on esim.tunnettu politrukki?

Milloin ja missä?

• Holohuuhaacausti

Heitä jokaisen haudasta löytyneen henkilötiedot ja syntymäpaikkatiedot, lisää vielä TODISTEET murhaajista, ja missä oikeudessa syyllisyys on varmistettu ja todistettu!

Todista huuhaasi....tai ole dille.

• Miksi minun pitäisi alkaa kaivella natsien -tai vaikkapa nykyvenäläisten- täyttämiä joukkohautoja?

Jokaisen maan pitäisi tehdä tiliä omista rikoksistaan.

• päö.

olevan juutalaisia,miljoonittain;)
        Talmudissakin kerrotaan jopa 40 miljardin juutalaisen mruhatun tuhansia vuosi sitten,on ne aika valehtelijoita.

• Antti Kristus
        Hitman-1 kirjoitti:

Miksi minun pitäisi alkaa kaivella natsien -tai vaikkapa nykyvenäläisten- täyttämiä joukkohautoja?

Jokaisen maan pitäisi tehdä tiliä omista rikoksistaan.

mitä luet, vaivautumatta tarkistamaan asian todenperäisyyttä, sitten levittelet sontaasi yleisillä keskustelupalstoilla, koska se kuuluu sinun juutalaisen agendaasi, niinhän Sssssshimon Peressssh on sinua opettanut, levittämään siionistista sontaa internetin sosiaalisissa verkoissa, kylvämään vihaa ja katkeruutta eri etnisten ryhmien välille, hajottaa ja hallita kristikuntaa ja myöskin muslimeja.

• Srk:n jäsen
        Antti Kristus kirjoitti:

mitä luet, vaivautumatta tarkistamaan asian todenperäisyyttä, sitten levittelet sontaasi yleisillä keskustelupalstoilla, koska se kuuluu sinun juutalaisen agendaasi, niinhän Sssssshimon Peressssh on sinua opettanut, levittämään siionistista sontaa internetin sosiaalisissa verkoissa, kylvämään vihaa ja katkeruutta eri etnisten ryhmien välille, hajottaa ja hallita kristikuntaa ja myöskin muslimeja.

Sinä siis haluaisit vahvistaa äärimuslimeja heidän pyrkimyksissään?

Kunhan et osuisi juuri siihen kohtaan, mihin he tappavat pomminsa asettavat.

• Uutisfriikki
        Antti Kristus kirjoitti:

Jos maamme uutispalstat ottavat jutun sivuilleen, ei kai kenenkään, ei edes hitmanin pidä sen jälkeen ala tarkistella, pitääkö moinen uutinen edes paikkaansa.

Vai luotatko vain venäläisiin uutistoimistoihin?

• virovoro

on varsin helppoa, juutalaisten kallon muoto on aivan erilainen kun esim. pohjoiseurooppalaisten.

• virovoro
        päö. kirjoitti:

olevan juutalaisia,miljoonittain;)
        Talmudissakin kerrotaan jopa 40 miljardin juutalaisen mruhatun tuhansia vuosi sitten,on ne aika valehtelijoita.

40 miljardia?

• Vasemmisto Nuori

Kai sinä katsoit tämän.
      http://areena.yle.fi/video/1414892
      Israelin omatunto: Entinen sotilas Yehuda Shaul, rabbi Arik Ascherman ja Ronny Perlman puolustavat palestiinalaisia Israelin armeijaa ja maata valtaavia israelilaisia vastaan. He ja heidän kaltaisensa juutalaiset ovat Israelin omatunto.

Ainiin mutta olit teekutsuliikkeen vaalivalvojaisissa. Mutta millainen on sinun omatunto kun katsoit nyt tuon

• Israelin ystävä

Luulenpa, ettei Hitman avaa tuollaisia sivuja, mutta kultivoituneena ihsenä hän on varmaan katsonut manitun ohjelman tv:stä.

Israelin toimivan demokratian todisteeksi tuokin toiminta on vahva näyttö, eikö totta?

• Israelin ystävä kirjoitti:

Luulenpa, ettei Hitman avaa tuollaisia sivuja, mutta kultivoituneena ihsenä hän on varmaan katsonut manitun ohjelman tv:stä.

Israelin toimivan demokratian todisteeksi tuokin toiminta on vahva näyttö, eikö totta?

Hitman-1 avaa taatusti linkkejä ja puhuu paskaa ettei muka avaa. Käry on käynyt jo usein.

• ironmikess kirjoitti:

Hitman-1 avaa taatusti linkkejä ja puhuu paskaa ettei muka avaa. Käry on käynyt jo usein.

Ehkä joskus aikoinaan, kun en ollut vielä törmännyt häiriköiviin kirjoittajiin, availin minulle tarjottuja linkkejä.

Nyt teen niin erittäin harvoin, koska joukossamme on aina joskus moraalittomasti käyttäytyviä ja epätasapainoisia herjaajia, joiden päätehtävänä näyttää täällä olevan muiden keskustelijoiden haukkuminen.

Älä kuitenkan ota itseesi...

• khgojlbh

• Jussuf (se sama)

... asia vihdoinkin tutkitaan, mutta millä perusteella mahtaa olla jo päätetty että haudasta löydetyt ovat "syyttömiä"? Onko heillä otsassa joku leima "syytön"?

Kannnattaa varmaan odottaa kunnes tutkimukset on tehty.

• Arvaa oma tilasi

Mihin syyllistyivät esim. nuo otsikossa mainitut juutalaiset, joita on löytynyt joukkohaudoista sairasmielisten natsien ja venäläisten tekojen jäljiltä?

• näin on KIRJOITETTU

NL ei tunnustanut teloittaneensa puolalaisian upseereja...syytti siitä saksalaisia....NL ei myöntänyt ampuneensa Mainilan laukauksia eli ei myöntänyt aloittaneensa sodan Suomea vastaan....kauanko pitää odotta sinun mieleetäsi tässä nimenomaisessa tapauksessa?

Israel on ihan maa...oletko käynyt....rakastan Israelia ja kaikkea siellä! Kannatta käydä katsomassa....maa menee eteenpäin.....jopa aavikko on alkanut vihertää....Iso Kirja sanoo, että juudanmaa suri sitä kun juutalaiset eivät sitä asuttaneet ...nyt he muuttavat sinne taas suurin joukoin.....se johtuu Jumalan liitosta heidän kanssaan....Jumalan liito on pitävä se ei ole avoliitto!

• Eipä ole ihme

Heikot on historian tietosi, jos tuota tarvii ihmetellä. Romania oli Saksan aktiivisin ja tehokkain liittolainen itärintamalla eli onko tuo ihme että gestapon organisoimia tuhoilu leirejä on siellä ollut kun on ollut Suomessakin mm. Sallassa.

• Muurikatu vastaa

Ihmisen pahuudesta kirjoittavat usein unohtavat bolshevikkien Orwellin kirjassaan Eläinten vallankumous kuvaamat julmuudet ja päähuomio kohdistuu natsien julmuuksiin ja holokaustiin. Toki on hyvä asia, että ne tuomitaan mutta sen ei tulisi tapahtua bolshevikkien tihutyöt unohtaen, joiden takaa paljastuvat pääosin myös Wall Streetin etnisen juutalaistaustan omaavat pankkiirit.
      http://www.jrbooksonline.com/PDF_Books/WallStreetCommieRevolution.pdf

• juudean kostaja

syyllistyi holokaustiin. On täysin vastuussa niistä 7 tallinnassa murhatusta avuttomas juutalaispakolaisesta, joista osa aivan lapsia.

• Pata kattilaa soimaa

Tuskin ateistinen maailma olisi vapaaehtoisesti Israelille itsenäisyyttä antanut, joten juutalaisten piti ottaa maa itselleen, kuten YK oli sille luvannutkin.

Lähes jokaisen maan itsenäisyys on saavutettu uhrausten kautta, niin miedän oma itsenäisyytemme kuten myös Israelin itsenäisyys v. 1948.
        Turhaan niistä on mitään luetteloita tehdä, vai oletko luetellut myös venäläisten väkivaltateot 1917-18 vallankunmouksen yhteydessä?

• juudean kostaja

syyllistyi holokaustiin. On täysin vastuussa niistä 7 tallinnassa murhatusta avuttomas juutalaispakolaisesta, joista osa aivan lapsia.

• tietävä mies

Suomihan luovutti sodassa juutalaisia tapettaviksi. Tämä tuntuu vasta kärpäsenpaskan kokoiselta osalta ISOSTA häpeäkokonaisuudesta. Miten palstan innokain trolli eli hitman-1 vastaa tähän?

• yksityisyrittäjä

Passiepäselvyyksien takia niitä poistettiin maasta,ei sen takia että olivat juutalaisia.Ei ole MITÄÄN HÄVETTÄVÄÄ.Rintamalla (Suomen) oli jopa kenttäsynagoka.Pitäkää suuta pienemmällä perkeleen siionistit.

• IirohiiriAnteros

Hiirella itkettaa vielakin koska Suomi ei aina ruokkinut ryssalaisia sotavankeja.Olenko antanut sinulle lupaa nousta? Kyykyyn poika-alaash.Kyykkyyn,tuakse poistu iirohiirikehisz.

• iirofani
        IirohiiriAnteros kirjoitti:

Hiirella itkettaa vielakin koska Suomi ei aina ruokkinut ryssalaisia sotavankeja.Olenko antanut sinulle lupaa nousta? Kyykyyn poika-alaash.Kyykkyyn,tuakse poistu iirohiirikehisz.

Iiro ei pelkää ketään, kaikkein vähiten sinua LUUSERI! Iiron pelokkaat "haastajat" hävisivät täältä yksitellen syvällä kyykyssä ja osa maassa kontaten. Buaaaaah!

• seuraajax
        iirofani kirjoitti:

Iiro ei pelkää ketään, kaikkein vähiten sinua LUUSERI! Iiron pelokkaat "haastajat" hävisivät täältä yksitellen syvällä kyykyssä ja osa maassa kontaten. Buaaaaah!

se taisi niin olla että täämä ironmikes ikäänkuin vältteli haastetta,ainakin lordin vai mikälie ja tuputteli leikkirahojaan vähän joka suuntaan.Vitsiksi ja kyykkyyn meni mikkisi.

• seuraajax kirjoitti:

se taisi niin olla että täämä ironmikes ikäänkuin vältteli haastetta,ainakin lordin vai mikälie ja tuputteli leikkirahojaan vähän joka suuntaan.Vitsiksi ja kyykkyyn meni mikkisi.

Minulla on vain aitoja rahoja, mutta kenestäkään ei ole ollut miestä ottamaan niistä vedoissa selvää. Minä vastaan AINA huudoistani, monet lordyn tapaiset Mikki- Hiiret eivät uskalla panna finniturpiaan esiin.

• ironmikess kirjoitti:

Minulla on vain aitoja rahoja, mutta kenestäkään ei ole ollut miestä ottamaan niistä vedoissa selvää. Minä vastaan AINA huudoistani, monet lordyn tapaiset Mikki- Hiiret eivät uskalla panna finniturpiaan esiin.

Eikö olekin ihmeellistä, että sinun poissaollessa kairanuttu tarjosi vedonlyöntiä 100 000 euron edestä?

Miten päädytte jatkuvasti tuohon samaan summaan molemmat?

• Hitman-1 kirjoitti:

Eikö olekin ihmeellistä, että sinun poissaollessa kairanuttu tarjosi vedonlyöntiä 100 000 euron edestä?

Miten päädytte jatkuvasti tuohon samaan summaan molemmat?

...nimimerkkini, jota et näköjään meinaa millään oppia kirjoittamaan oikein. Pyrithän yleensä korjamaan kaikki vähäpätöisemmätkin ja yllättävän paljon sitä piisaakin äidinkielensä laudaturilaiselle. Mikähän Jukolan veljeksien nimistä sopisi sinun nickiksi paremmin kuin tuo kaikkien naurama nykyinen?

• Huumormies
        Kairakettu kirjoitti:

...nimimerkkini, jota et näköjään meinaa millään oppia kirjoittamaan oikein. Pyrithän yleensä korjamaan kaikki vähäpätöisemmätkin ja yllättävän paljon sitä piisaakin äidinkielensä laudaturilaiselle. Mikähän Jukolan veljeksien nimistä sopisi sinun nickiksi paremmin kuin tuo kaikkien naurama nykyinen?

On ihan hyvä, jos Hitman herättää hyväntuulisuutta tai jopa naurua.
        Teidän venäjänuolijoiden tosikkomaisuus on tosin myös aika naurettavaa, mutta onneksi sinä Kairanuttu ymmärrät aina huumoria!

• ja poliittisesti

identtisiä liikkeitä.

Vain rikolliset liittyvät moisiin järjestöihin.

• 15+16

Voit huoletta lisätä tuohon joukkoon myös Sionismin.

• Ei natseille!
        15+16 kirjoitti:

Voit huoletta lisätä tuohon joukkoon myös Sionismin.

Et saman tien haluaisi listalle myös uunatseja?

On aika outoa, että noinkin tärähtäneitä tyyppejä vielä löytyy paitsi Saksasta niin jopa täältä pikkuruisesta Suomen maasta!

• Vanha tuttu

Epäilemättä paljastamattomia asioita juutalaisten joukkotuhoon osallistumisesta löytyy vielä Suomestakin, joka Romanian tavoin oli natsi-Saksan liittolainen.

Miten sinä suomalaisena uusnatsina vastaisitkaan omaan kysymykseesi? Olethan tähän mennessä täysin hyväksynyt syntyperän tai uskonnon johdosta tapahtuvan ihmisten tappamisen, kunhan tappajana on ollut joko Yhdysvallat tai Israel.

• Tarkennus

Ei kai Hitman hyväksy kenenkään tappamista, mutta nyt olikin puhe holokaustin uhreista.

Kai sinäkin pidät vääränä, että sekä Saksa että N-liitto vainosivat juutalaisia II Maailmansodan aikana?

• Res.ups.

Tuomitsetko yhtä kärkkäästi ne suomalaisveteraanit, jotka aikoinaan maatamme puolustaessaan joutuivat hiljentämään vastapuolen sotilaat pysyvästi laukauksillaan, vai ovatko vain venäläissotilaiden ampumat luodit niitä "rauhaa takaavia" luoteja?

• Vanha tuttu
        Res.ups. kirjoitti:

Tuomitsetko yhtä kärkkäästi ne suomalaisveteraanit, jotka aikoinaan maatamme puolustaessaan joutuivat hiljentämään vastapuolen sotilaat pysyvästi laukauksillaan, vai ovatko vain venäläissotilaiden ampumat luodit niitä "rauhaa takaavia" luoteja?

No ei tässä talvisodasta kukaan ole kirjoittanut. Vai joko Suomi oli jo 1939 natsi-Saksan liittolainen?

• Vanha tuttu
        Tarkennus kirjoitti:

Ei kai Hitman hyväksy kenenkään tappamista, mutta nyt olikin puhe holokaustin uhreista.

Kai sinäkin pidät vääränä, että sekä Saksa että N-liitto vainosivat juutalaisia II Maailmansodan aikana?

Kyllä Hitman hyväksyy tappamisen, se on tullut selväksi. Mutta vain Yhdysvaltain ja/tai Israelin tekemänä.

Pidätkö sinä vääränä, että Suomi vainosi natsi-Saksan liittolaisena juutalaisia?

• Sotalapsen ilo
        Vanha tuttu kirjoitti:

No ei tässä talvisodasta kukaan ole kirjoittanut. Vai joko Suomi oli jo 1939 natsi-Saksan liittolainen?

Hyväksyt siis kuitenkin suomalaisten aseenkäytön venäläisiä vastaan?

Poika, sinähän alat edistyä!

• Israelin ystävä
        Vanha tuttu kirjoitti:

Kyllä Hitman hyväksyy tappamisen, se on tullut selväksi. Mutta vain Yhdysvaltain ja/tai Israelin tekemänä.

Pidätkö sinä vääränä, että Suomi vainosi natsi-Saksan liittolaisena juutalaisia?

Mannerheim kielsi nimenomaan juutalaisten vainot, ja rintamalla taisteli suuri määrä juutalaisia rinnan suomalaissotilaiden kanssa piippolakkeja vastaan.

Olemme heille siis paljosta velkaa, joten Israel menestyköön ja hyvin voikoon!

• Shalom!

En nyt tohdi nimetä niitä lajitovereitamme, joille ei työnteko näytä oikein maittavan, mutta juutalaiset ovat oman maan ja hyvinvointinsa ansainnneet omalla työhalullaan!

• Arvaa oma tilasi
        Shalom! kirjoitti:

En nyt tohdi nimetä niitä lajitovereitamme, joille ei työnteko näytä oikein maittavan, mutta juutalaiset ovat oman maan ja hyvinvointinsa ansainnneet omalla työhalullaan!

pikkutyttöjen pissaleikit venäjällä?

• holokausti...

siitä se Hitleri nautti >:(

• Asiantuntijan sana

Alkuvuosinaan, vielä 1930-luvun loppupuolella, Stalinilla oli juutalaisia henkilääkäreitä ja muitakin juutalaistuttavia, mutta vainoharhaisuustaudin edetessä hän alkoi epäillä lähes jokaista lähellään olevaa murhaajakseen, ja siitä alkoi myös Stalinin kohdalla järjetön juutalaisvaino, joka yltyi 1940-luvulla,

Hän tapatti lähes jokaisen henkilääkärinsä ja lähetti tuhoamisleireille niin monta juutalaista kuin vain itse tiesi.

Maailman sekopäisimmät valtiot siihen aikaan olivatkin Saksa ja N-liitto, joiden johtajat olkisivat joutaneet hourulaan lopuksi iäkseen.

• Pakanakulttuuri

Eihän sivistymättömiltä pakanakulttuureilta voi odottaakaan muuta kuin silkkaa barbariaa. Missä äly on vähäisin on uho aina kovin. Barbarian etuvartion saksan ohella myös sen liittolaiset kunnostautuivat mahtavasti alentaessaan itseään.

• Tosi on

Se "Holokausti", kun noita ryöstäjiä laappaa Suomeen asti retkillään.

• Humanisti.

Yritä silti väittää määrättyjen kansanryhmien leimaamista, sillä muuten olet rasisti.

• Tosi on
        Humanisti. kirjoitti:

Yritä silti väittää määrättyjen kansanryhmien leimaamista, sillä muuten olet rasisti.

Niin pitäisi olla muidenkin eikä vain välittää ja hyysätä ulkomaalisia huijareita Suomalaisten verorahoilla.

• ms. (Y)
      • Neuvonantajan ohje

Jos halusit tarjota noita sivuja Hitmanille, teit turhaa työtä, sillä hän ei koskaan avaa epäillyttävien kirjooittajien tarjoamia sivuja, näin olen kuullut.

• Puna-Lahtinen

Kyllä asia on jämpti niin, että kaikki Euroopan maat ovat syyllisiä juutalaisten vainoon, kun antoivat noiden kahden sekopäisen diktaattorin, eli Hitlerin ja Stalinin toteuttaa likaiset suunnitelmansa!

• Yksinkertaista

Heikkoa nyt vaan on helppo lyödä. Ei tässä mistään kummemmasta loppupeleissä ole kysymys.

• Nyt, kun on vedenpitävästi todistettu, että venäläisjohtajat Stalinin vanavedessä määräsivät puolalaisen upseeriston ja myuuun älymystö murhattavaksi Katynin joukkohautoihin, pitää meidän kavahtaa kaikenlaista väkivaltapolitiikkaa, oli se sitten uusnatsismia tai venäläisen mafian ihailua.

• todistettu jo vuosia

sitten; "Nyt, kun on vedenpitävästi todistettu, että venäläisjohtajat Stalinin vanavedessä määräsivät puolalaisen upseeriston ja myuuun älymystö murhattavaksi Katynin joukkohautoihin".

Mistä teitä "ruudinkeksijöitä" jotka keksitte aina vaan saman ruudin aina sikiää?

• Ällistynyt isoäiti
        todistettu jo vuosia kirjoitti:

sitten; "Nyt, kun on vedenpitävästi todistettu, että venäläisjohtajat Stalinin vanavedessä määräsivät puolalaisen upseeriston ja myuuun älymystö murhattavaksi Katynin joukkohautoihin".

Mistä teitä "ruudinkeksijöitä" jotka keksitte aina vaan saman ruudin aina sikiää?

Jos se on venäläisillekin jo ennestään tuttua asiaa, miksi duuman piti tehdä "tutusta" asiasta uutisaihetta?

• Malttia peliin!

Miksi luettelet noita asioita vain Israelin kohdalla, vaikka lähes jokainen kansa on taistelemalla lunastanut itselleen itsenäisen kotimaan?
        Olethan huomannut, että Kaukasuksen pienet tasavallatkin pyrkivä taistelemalla eroon Venäjän miehitysvallasta?

• poliitikot
        Ällistynyt isoäiti kirjoitti:

Jos se on venäläisillekin jo ennestään tuttua asiaa, miksi duuman piti tehdä "tutusta" asiasta uutisaihetta?

ovat sellaisia, että sieltä tulee paljon kaikkea minkä jo ihmiset tietävät koska he tietävät, että aina on hitmanin kaltaisia asioista tietämättömiä ihmisiä jotka sitten kikkeli täristen kirjoittavat koska luulevat kuulevansa asiasta ihan ensimmäisenä.

• poliitikot kirjoitti:

ovat sellaisia, että sieltä tulee paljon kaikkea minkä jo ihmiset tietävät koska he tietävät, että aina on hitmanin kaltaisia asioista tietämättömiä ihmisiä jotka sitten kikkeli täristen kirjoittavat koska luulevat kuulevansa asiasta ihan ensimmäisenä.

Tosin Venäjän johtajien käsiä pitäisi kai ihan kirjaimellisestikin pestä, mutta tuo lupaus kai tarkoitti, että tähän asti salassa pidetyt Venäjän valtiorikokset julkaistaan koko maailman ihmeteltäväksi.

Ehkä tuon surullisen maan kohdalla paistaa päivä joskus risukasoihinkin..

• 70-vuotta sitten
        Hitman-1 kirjoitti:

Tosin Venäjän johtajien käsiä pitäisi kai ihan kirjaimellisestikin pestä, mutta tuo lupaus kai tarkoitti, että tähän asti salassa pidetyt Venäjän valtiorikokset julkaistaan koko maailman ihmeteltäväksi.

Ehkä tuon surullisen maan kohdalla paistaa päivä joskus risukasoihinkin..

tapahtuneista asioista. Jos kaikki silloisien suurvaltajohtajien ja pienempienkin johtajien teot tuotaisiin päivänvaloon ei siinä pesuvesi riittäisi.

Nykypäivän näkökulmasta kun asiaa tarkastelee niin esimerkiksi saksan ja japanin suurkaupunkien terroripommitukset täyttäisivät sotarikoksen tunnusmerkit. Niissähän kuoli satoja tuhansia siviilejä.

Mutta sinun harhaisen pääsi täyttää vain se mitä tapahtui Venäjällä. Sairaus jota sanotaan joko russomaniaksi tai russofobiaksi. Sinun kohdallasi se taitaa olla kumpaakin.

• Putin-fani
        70-vuotta sitten kirjoitti:

tapahtuneista asioista. Jos kaikki silloisien suurvaltajohtajien ja pienempienkin johtajien teot tuotaisiin päivänvaloon ei siinä pesuvesi riittäisi.

Nykypäivän näkökulmasta kun asiaa tarkastelee niin esimerkiksi saksan ja japanin suurkaupunkien terroripommitukset täyttäisivät sotarikoksen tunnusmerkit. Niissähän kuoli satoja tuhansia siviilejä.

Mutta sinun harhaisen pääsi täyttää vain se mitä tapahtui Venäjällä. Sairaus jota sanotaan joko russomaniaksi tai russofobiaksi. Sinun kohdallasi se taitaa olla kumpaakin.

Tuolla toisaalla Hitman toivoo meidän auttavan Venäjän katulapsia tai lapsivankeja.
        Mitä pidät ehdotuksesta?

• statistiikkamies
        Putin-fani kirjoitti:

Tuolla toisaalla Hitman toivoo meidän auttavan Venäjän katulapsia tai lapsivankeja.
        Mitä pidät ehdotuksesta?

taas sieltä marssitat esiin näitä tukinikkejäsi jotka eivät ikinä muualla kirjoita kuin sinun avauksissasi

• Epäilevä iiro
        statistiikkamies kirjoitti:

taas sieltä marssitat esiin näitä tukinikkejäsi jotka eivät ikinä muualla kirjoita kuin sinun avauksissasi

Muistan elävästi, että yhdessä Hitmanin aloittamassa ketjussa oli kymmenien kirjoittajien joukossa tuo statistiikkamies, joten taidat sinäkin vain olla Hitmanin varjo?

• statistiikkamies
        Epäilevä iiro kirjoitti:

Muistan elävästi, että yhdessä Hitmanin aloittamassa ketjussa oli kymmenien kirjoittajien joukossa tuo statistiikkamies, joten taidat sinäkin vain olla Hitmanin varjo?

kun hitman ei enää pysty vastaamaan niin marssittaa esiin nämä sivunikkinsä kuten tässä nämä kaksi pitin.fani ja epäilevevä iiro

• Jope.48.

Raamattu tästä asiasta. Kun Israelin syntivelka tuli täyteen. Hes.5:12. Kolmannes sinusta kuolee ruttoon ja nääntyy nälkään sinun keskelläsi. Kolmannes kaatuu miekkaan sinun ympärilläsi. Kolmanneksen minä hahoitan kaikkiin tuuliin, ja minä ajan niitä takaa paljastetulla miekalla. 13. Ja minun vihani täyttyy, ja minä tyydytän kiivauteni heissä ja kostan. Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen puhunut kiivaudessani, kun minä panen vihani täytäntöön heissä.

• Shalom Israel!

Olemme kaikki saaneet omin silmin nähdä, miten israelilaiset ovat tehneet esi-isiensä maasta kukoistavan keitaan arabimaiden keskelle.
        Ja sekös kismittää sekä muslimimaita että suomalaisia uusnatseja!

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      415
      2912
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      77
      2263
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      113
      1788
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      192
      1499
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1482
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1457
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1343
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1297
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1281
    Aihe