Minkälainen ON onnellinen ihminen?

maailman immeinen

12

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^kopk

      Sellanen ko tältä palstalta ja Vs-foorumilta löytyy. Siis jotkut niistä on hiukan onnellisia.

    • ain sattuu ja tapaht
    • >>Minkälainen ON onnellinen ihminen?

      Kai sellainen joka on tyytyväinen elämäänsä.

      • really happy ?

        saa myös puhumaan ihmisille lohduttavasti ja rakentavasti.
        Puhuu optimistisesti tulevaisuudesta.

        Onnellinen ihminen haluaa toistenkin ihmisten olevan onnellisia :)


      • really happy ? kirjoitti:

        saa myös puhumaan ihmisille lohduttavasti ja rakentavasti.
        Puhuu optimistisesti tulevaisuudesta.

        Onnellinen ihminen haluaa toistenkin ihmisten olevan onnellisia :)

        >>Onnellinen ihminen haluaa toistenkin ihmisten olevan onnellisia

        Onnellisuus lienee melko subjektiivinen käsite. Jos palstan aiheessa pysytään, niin jollekin Jumalaan tai lahkoihin uskominen tuottaa onnellisuutta, kun taas toiselle onni on olla uskonnoton, agnostikko tai ateisti. Omaa onneaan on siksi turha yrittää laajentaa muihin varauksetta. Yhden onni on toisen kauhistus. Pätee kummin päin tahansa sovellettuna.


      • älätoivomitään
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Onnellinen ihminen haluaa toistenkin ihmisten olevan onnellisia

        Onnellisuus lienee melko subjektiivinen käsite. Jos palstan aiheessa pysytään, niin jollekin Jumalaan tai lahkoihin uskominen tuottaa onnellisuutta, kun taas toiselle onni on olla uskonnoton, agnostikko tai ateisti. Omaa onneaan on siksi turha yrittää laajentaa muihin varauksetta. Yhden onni on toisen kauhistus. Pätee kummin päin tahansa sovellettuna.

        vaan teilaavat optimistin jutut.
        Pessimisti on onnellinen silloin, kun saa toisen mielen pahoitettua.
        Lohduttavaa puhetta?

        "Madothan meidät kaikki syö-paitsi jos ei tuhkata"- asenne ei mielestäni ole rohkaisua antava.
        Päinvastoin :(


      • älätoivomitään kirjoitti:

        vaan teilaavat optimistin jutut.
        Pessimisti on onnellinen silloin, kun saa toisen mielen pahoitettua.
        Lohduttavaa puhetta?

        "Madothan meidät kaikki syö-paitsi jos ei tuhkata"- asenne ei mielestäni ole rohkaisua antava.
        Päinvastoin :(

        Yritätkö esittää että pessimisti = uskonnoton? Jos yrität, niin voin kertoa että näin ei suinkaan ole. Sinun maailmankuvasi Jumalan kera ei ole ainoa tapa kokea onnellisuutta tai tyytyväisyyttä oloonsa. Asia joka jää joskus uskovilta valitettavasti täysin huomiotta.


      • married 31 years
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        Yritätkö esittää että pessimisti = uskonnoton? Jos yrität, niin voin kertoa että näin ei suinkaan ole. Sinun maailmankuvasi Jumalan kera ei ole ainoa tapa kokea onnellisuutta tai tyytyväisyyttä oloonsa. Asia joka jää joskus uskovilta valitettavasti täysin huomiotta.

        "Olen loistava talonpitäjä. Aina kun eroan, pidän talon"
        - Zsa Zsa Gabor -

        "Vaimoni oli epäkypsä, lapsellinen.... Jos olin kotona
        ammeessa, vaimoni saattoi kävellä sisään kypyhuoneeseen
        ja upottaa laivani."
        - Woody Allen -
        Onnellisuutta , heheh....


      • married 31 years kirjoitti:

        "Olen loistava talonpitäjä. Aina kun eroan, pidän talon"
        - Zsa Zsa Gabor -

        "Vaimoni oli epäkypsä, lapsellinen.... Jos olin kotona
        ammeessa, vaimoni saattoi kävellä sisään kypyhuoneeseen
        ja upottaa laivani."
        - Woody Allen -
        Onnellisuutta , heheh....

        Melkein sain kiinni ajatuksestasi, mutta vain melkein. Keskustelumallisi on vähän turhan kiharainen.


      • 3423vb 3234
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        Melkein sain kiinni ajatuksestasi, mutta vain melkein. Keskustelumallisi on vähän turhan kiharainen.

        Sinulla on vapaus olla kommentoimatta kirjoituksia joita et ymmärrä.


    • peace of c

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe