Mua kiinnostaisi kuulla muilta sinkuilta, että miten on erotiikan laita elämässänne? Useamman vuoden parisuhde meni poikki puolisen vuotta sitten ja pakko sanoa, että erosurun lisäksi suuri haaste on ollut seksin puute. Siis kaipaan seksiä ihan valtavasti. Miten muut sinkut tämän ongelman ratkaisevat? Onko se edes ongelma?
En itse käy baareissa juuri laisinkaan, koska en välitä viinasta enkä myöskään viinanhuuruisista miehistä. Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, seksi on ylivoimaisesti parasta minusta selvinpäin. En ole myöskään varma soveltuvaisitko irtosuhteet minulle laisinkaan, tähänastisessa elämässäni seksiin on aina liittynyt tunteita toista kohtaan ja suurin osa seksielämästäni onkin koettu parisuhteissa. Ehkä iän myötä huomaan kuitenkin, että erotiikannälkä ihan omana tunteenaan on voimistunut.
Joku ehkä ehdottaa että tee sopimus jonkun ystävän kanssa tms. Ystävät on joko naimisissa ja perheenisiä tai sitten ne ei sytytä, joten en usko että se on vaihtoehto. Mikä on? En kaipaa mitään 'tehdään treffit' - vastauksia, vaan ihan asiallisia ajatuksia. Pitääkö tän seksinnälän kanssa vaan kärvistellä? Itsetyydytys ei ole sama asia kuin toinen ihminen.
Kaipaan seksiä
16
383
Vastaukset
- 8648u4r
Pakene kun vielä ehdit. Tällä palstalla pyörii vain katkeri nörttipoikia jotka ei ole koskaan saaneet naista, joten sen perusteella keksit varmaan vastauksen kysymykseesi. Noilla muilla palstoilla on vähemmän idioottia sakkia, paitsi ehkä miehen ja naisen logiikassa on dorkia myös.
- 356wy5ey
Outo kysymys, johon on kaksi vaihtoehtoa a) masturboit b) harrastat seksiä c) sublimoit panetuksen johonkin muuhun, esim. pilatekseen tai pitsinnypläykseen
läheisyyden (ja seksin) puutteeseen tottuu ajan myötä. Vaikka se aina mielessä onkin.
- t5t5t5t5t5
"erotiikka ja seksi" Olet mies. Kukaan nainen ei puhu erotiikannälästä pässi.
- y6y6y6y6y6
Mitähän sinäkin tiedät naisista, neitsytpoju?
- .
y6y6y6y6y6 kirjoitti:
Mitähän sinäkin tiedät naisista, neitsytpoju?
Niinkö?
- ...
...
- 20+4
Minullakin meni pitkä suhde poikki puolivuotta sitten. Ja juurikin samoja ajatuksia kuin sinulla. Ongelmaan olen koittanut ratkaisuksi yhdenyön "tuttuja". Vaikka ei ne kännipanot kovin antoisia ole ja aika usein joutuu lähtemäänkin baarista yksin kotiin. Olen myös ajatellut että koittaisi jotain vakavampaa saada aikaan noiden yhenillan säätöjen kanssa, mutta kun mikään ei tunnu miltään siis sydämessä. Exä vieläkin peikkona sydämessä.
- Nättinainen74
Siis tuttuja tyyppejä, joiden kanssa vietät yhden yön? Vai ihan yhdenyön juttuja? Minä olen itse ajatellut, että minullakin on ehkä vielä ex mielessä liikaa ja senkin takia osittain olenkin jumissa tässä seksittömässä sinkkuudessa. Puoli vuotta on lyhyt aika toipua erosta tavallaan, mutta pitkä aika elää yksin, jos on elänyt useamman vuoden suhteessa, jonka arkeen kuuluu läheisyys ja seksi.
Osa viesteistä kielii kyllä siitä, että olisi paras ottaa neuvosta vaari ja viritellä keskustelua jossain muualla... Ja en tajua mikä jonkun pisti ajattelemaan, että olen mies. Eikö erotiikka ja seksi kuulu naisen sanastoon/ sielunmaisemaan? - 16+8
Nättinainen74 kirjoitti:
Siis tuttuja tyyppejä, joiden kanssa vietät yhden yön? Vai ihan yhdenyön juttuja? Minä olen itse ajatellut, että minullakin on ehkä vielä ex mielessä liikaa ja senkin takia osittain olenkin jumissa tässä seksittömässä sinkkuudessa. Puoli vuotta on lyhyt aika toipua erosta tavallaan, mutta pitkä aika elää yksin, jos on elänyt useamman vuoden suhteessa, jonka arkeen kuuluu läheisyys ja seksi.
Osa viesteistä kielii kyllä siitä, että olisi paras ottaa neuvosta vaari ja viritellä keskustelua jossain muualla... Ja en tajua mikä jonkun pisti ajattelemaan, että olen mies. Eikö erotiikka ja seksi kuulu naisen sanastoon/ sielunmaisemaan?Niin, yhden yön tutut sanoin sen tarkoituksella. Muijan kun tapaat baarissa yöllä klo. 2.00 ja näet lähtevän ovesta klo. 5.00
- pirun sosiaalistajat
Sanoisin, että nälkä kasvaa syödessä. Parisuhteessa kun on saanut säännöllistä seksiä, niin sen päätyttyä tuo seksin- ja erotiikannälkä on melkoinen.Sellaisen vuoden kun on kärvistellyt selibaatissa, alkaa helpottaa. :)
Itse olen kokenut seksittömyyden paremmaksi kuin yhden illan suhteet tai sexbuddy-säätöjen etsimisen, mutta kukin tavallaan, mieti mikä sinulle sopii eikä ole ristiriidassa tunteidesi ja arvomaailmasi kanssa.- Nättinainen74
...helpottaisi? Argh. Karmea ajatus. Mutta on totta, että mun arvomaailmaan ei kyllä tähän asti ole sopineet mitkä tahansa säädöt. Tosin kaipuukaan ei ole ollut tätä luokkaa.
- pirun sosiaalistajat
Nättinainen74 kirjoitti:
...helpottaisi? Argh. Karmea ajatus. Mutta on totta, että mun arvomaailmaan ei kyllä tähän asti ole sopineet mitkä tahansa säädöt. Tosin kaipuukaan ei ole ollut tätä luokkaa.
Noo, nyt ajatus tietenkin tuntuu karmealta, mutta jälkeenpäin ajateltuna ei. :) Nyt tuntuu jopa oudolta, että himokkaat ajatukset pyörivät päässä joka päivä harva se tunti. :)
- pilkutviivatpisteet
Nättinainen74 kirjoitti:
Eli siis komea mies ja super-rakastaja?
- M*76
"Miten muut sinkut tämän ongelman ratkaisevat?"
Oma käsi ja netti pätkät
"Onko se edes ongelma?"
Eipä juuri kun ei ole muustakaan kokemusta
"En itse käy baareissa juuri laisinkaan, koska en välitä viinasta enkä myöskään viinanhuuruisista miehistä."
Voi siellä selvänäkin käydä, eikä siellä varmaan kaikki ole mitään suurkuluttajia tai edes kännissä, ja voithan myös sopia seksin tai treffit toiseksi päiväksi jos muutama päällä oleva lasillinen häiritsee. Vai absolutistiako haet?
"Pitääkö tän seksinnälän kanssa vaan kärvistellä?"
Riippuu siitä mihin on valmis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761