PASKAMEDIAA TULEE JOKA TUUTISTA, EI HAITTAA, HANNES LAITTAA . USKOO KUKA TAHTOO, MINÄ EN USKO MIHINKÄÄN. OMA JÄRKI ON KUNINGAS.
Rumsfeld&Cheney&Bush => KILL
2
<50
Vastaukset
- alas Suuri Saatana!
Barack "Rauhanpalkinto" Obama on jatkanut ulkopolitiikassa lähes täysin George "Dubya" Bushin, Dick "Jorma" Cheneyn ja Donald "Rummie" Rumsfeldin neokonservatiivista linjaa. Hän on jo aloittanut yhtä monta sotaa kuin Bushin gangsterikopla, vaikka edes miehen ensimmäinen presidenttikausi ei ole vielä ohi. Obama tosin on edeltäjänsä tavoin pelkkä kupla, puhuva pää, palkattu näyttelijä. Taustalla vetelevät naruista Wall Street, Pentagon ja Israel-lobby. Niinpä Obama sitten sätkii ja potkii käskijöidensä tahdon mukaisesti.
Näin toimii maailman mahtavin demokratia, vapaan maailman johtaja. Oikeasti vapaa maailma on se joka ei vielä ole näiden rikollisten käsissä. Mutta uusia "humanitaarisia" sotaoperaatioita, "demokraattisia" hallitustenvaihtoja ja muita CIA:n organisoimia "värivallankumouksia" on koko ajan suunniteilla. Ainoastaan valtiot, joilla on omia ydinaseita, omaavat jonkinlaista suvereniteettia USA:han nähden. Kaikki muut maat ovat amerikkalaisten armoilla, eikä kukaan niiden johtajista voi olla varma asemastaan jos vain vähänkin uskaltaa asettua USA:n intressien tielle.
Imperialistinen roistovaltio: Amerikan Yhdysvallat. Maailman suurin terroristijärjestö: NATO. Pahan akseli: Washington - Lontoo - Tel Aviv. MURSKATKAA SUURI saatana!!! - Kaikki kaatuu...
Moro.En jaksa/viitsiä lukea mitä tällä palstalla kirjoitetaan,mutta,jos oikein muistan,Herra Mandelan kommenttia,niin Usa ja Britit hykkäsivät Irakiin ilma YK:n mandaattia.
Itse kun olen matkustellut tuolla "Itäblokin" maissa,vuodesta -86,ei se demokratia sielläkään ole kunnossa,mutta kun tuo USA on tällä hetkellä ns.supervaltio-siis,eritoten asevoimiltaan,niin kuten historia osoittaa,suurvallat kaatuu kukin aikaan-Roomakin...
Lopuksi,tuossa pari vuotta sitten oli reissulla Vietnamissa,eipä siellä tuota maailman mahtia kehuttu...Ja ,itte ihmettelen,vieläkin,ikää 50v,mitä ihmeen pahaa nuo Vietnamilaiset teki USA:lle aikoinaan.Täytyy hyökätä maapallon toiselle puolelle...voi vittu,kommunismin pelko-Usa pelastui:)
Ja,kun pari tornia kaatui "Neweyorkissa" ( kyllä,olen vahingon iloinen),haetaan syylliset ja syyyttömät jostain maailmaa,maksoi mitä maksoi.
Itse en ole uskovainen,olen tehnyt/nähnyt pahoja asioita elämässäni,se siitä.
Eilen kävi pari Jehovan todistajaa päivällä juttelemassa kanssani,siis sattumalta,niin,sanoin,että koska tuo USA:n valta loppuu,niin vastasivat:
Pian, ja vastasin:sen päivän kun näen,niin,liitynJehovien joukkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462