kertonut että aivan ihania ovat mainokset olleet ja nyt ei kyllä mainoksen tekijän yhtään edes yrittää :) kuvitella että hän vaan Mainos....no mutta oli asiaakin jonka pyydän kohteliaamin ottamaan huomioon : että miksi paikkavaraus tsekkin siis jonka saa ihan ite tehdä toimikkaan..
pöyristyttävää, nimittäin onhan se palvelua joka ei tominut ja minä sentäs annan rehelistä asialista palautetta josta voivat oppia esim. että nuo vaaleansisiset työasut muutenkin vaaleilla suomalaisilla on jotain ihan hirveitä....siis miten ihmeessä pitääkö ne lentoemännät olla hajuttoman, mauttoman huomaamattoman näköisiä kuvitelkaa itse.
vaaleansinien työasu vaaleat hiukset vaalea iho vanhemilla jo vieläkin vaaleampi koska eivät ole onnistuneet meikkivoiteen valinassa jne. No tässä kirjoitan tyylistä työasuista. niin :)
Finnair ei ärsytä teidän mainokset olehan täällä
:)
1
60
Vastaukset
- .
hyänen aika sentäs mitäs mä höpäjän tehän tykkäätte että suomalainen "ansa ikosen " näköiset vielläkin ovat suomen brändi että kun vaaleat stailauksella kirkastaa itseään niin matkustajat sitten näyttää mainoksissakin rumalta harmaalta massalta sellaisilta taviksilta :)
joopa joo en nyt "muistanutkaan " tätä suomen sata vuotta vanhaa brändiä joka ei kyllä naurata eikä kyllä liike-elämässä kuitenkaa niin ole. eikä pelkkä suomalaisuus yuo yhtään lisä pisteitäkään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462