Lipposelle saattaa käydä vaaleissa niin ettei tule kannatusta. Väyrynen saattaa jurahtaa ohi jos Timo Soini ei ala ehdokkaaksi. Aika on nyt tällainen.
Lipponen ei saa ääniä
3
<50
Vastaukset
- huusianna
'Moosessaurus' Lipponen on älyllisen alennustilan ilmentymä.
Omanpesänlikaaja Lipponen on alentunut nuolemaan ruotsinkielisiä tahoja.
Lipposen asennevamma on ihailla alistajiaan ja hyväksyä oman identiteetin vähättely. Suomenkielisten historiassa on liian paljon oman pesänlikaajia.
Emme enää halua antaa moisten politikkojen ja johtajien määrätä asioistamme. Paavo Lipponen, Kimmo Sasi, Jan Vapaavuori, Heidi Hautala, Tarja Halonen ja useat muut pakkoruotsittajapoliitikot ovat myyneet suomalaisuuden ruotsalaisuuden alttarille omien asennevammojensa takia.
Toivon että Lipponen yrittää Ruotsin kuninkaaksi eikä Suomen presidentiksi.
Hän pitää suomalaista identiteettiä alisteisena ruotsalaiselle identiteetille.
Paavo Lipponen: Mehän olemme ruotsalaisia
Paavo Lipponen on tunnettu ruotsin kielen puolestapuhuja. Lipponen kertoo, miten hän itse oppi ruotsin, missä taidosta on ollut hänelle hyötyä ja mikä perimmäinen oivallus Suomen suhteesta Ruotsiin meidän tulee tajuta.
Paavo Lipponen oli 11-vuotias koulupoika, kun hänelle tarjoutui tilaisuus viettää kesä suomenruotsalaisessa perheessä. Hyöty oli molemminpuolinen: Perheen pojat Georg ja Marcus sekä kuopus Louise oppivat Lipposelta suomea, ja samalla kesävieras pääsi osaksi ruotsinkielistä arkea.
- Kyllähän se sitten auttoi koulussa, vaikka en minä ollut mitenkään erityisen hyvä ruotsin kielessä. En saanut laudaturia, piti cum laudeen tyytyä, Lipponen kertoo.
Sujuvan ruotsin kielen taidon Lipponen omaksui lopulta poliitikon toimenkuvansa myötä. Lipponen on osallistunut aktiivisesti pohjoismaiseen keskusteluun aina vuodesta 1965.
- Alku oli todella vaikeaa, kun paneeleissa oli tanskalaisiakin. Varsinkin työssäni sosiaalidemokraattisessa puolueessa käytin kansainvälisissä tehtävissä paljon ruotsin kieltä. Olin tilanteissa, joissa olin viikkokaupalla ruotsalaisten ihmisten keskuudessa; siinä sitä oppi.
"Mehän olemme ruotsalaisia"
Paavi Lipposen sekoilu jatkuu täällä....
http://www.studio55.fi/oikeusjakohtuus/artikkeli.shtml/1207963- Saahan se nyt
....paljon paljon enmmän kuin sinä eduskuntavaaleissa. Siellä on muuten Ipu-palstalla sun niskasta komia kuva....:xDDD
- so What
Kun Lipponen ei pääse pressaksi niin sanotaan sitten "so what".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721892Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971643- 1411141
- 59668
- 198642
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6616Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako184531- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337442- 44438