ja nyt en tarkoita ihan ketä tahansa vaan nrj aamupoikia :) eieieieieieieie Ei meille vaan tänne nettiin. Ihan kauheen hirveen kamalaa sekä fulkaaria Oletteko katsoneet aamunlehtiä.
siiis mikä suomalaisi naisia vaivaa joku istuu alasti juontamassa ja joku taas jossain iskelmärariossa hikoilee muka jne. Siis mä niin ymmärän teiltä :) keskenkasvuisilta aamupoika alokkailta mitä sitten ikinä keksittekään mut hei ihan totta onko suomalainen kaupalinen radio tosiaan noin heikkoa tulosta tekevää että jo alastomuudella kikkailevat... voi taivas varjele sentään :)
p.s Ei ihme kyllä mun pitäisi olla siellä niin jotain hienostunempaa kuin viitseliäisyyttä tulisi mukaan ohjelmantekoon....mutta kun mulla nytkin on niin mukavia kivoja duuneja tässä enkä mä kohta ehdi esseetä saada valmiiksi jos en heti ala lukemaan.
mutta taivas varjele mitä touhua kuunelkoot ketä tykkää mä sentäs viellä pärjään ihan hyvin ilman riisumattakin.
Aamupojaaat Aamupojat heti tänne
1
<50
Vastaukset
- .
kyllä mun täytyy myös sanoa että kaupalisella puolella on paljon muka omasta mielestään vitsikkäitä juontajia kuin toimittajia kerrassaan "hienosti " osaavat heittää läppää kuten tahdotte asian ilmaista mutta toisin kuin luullaan eivät kestä itseensä kohdistuvaa krittiikiä toisinsanoen käytökseen.
olemme aivan pöyristyneitä jo aikuisten ikäisten riisutumis innokuudesta kun kaikki me tiedetään että ei ne korpat nyt mitenkään hekumallsia ole saatika aikuisten ikäisille tehdyt kaupaliset ohjelmat molli voittoisina iskelminä tai joku vonkaa jotain jne. tuskin niitä ketään rintaa imevän ikäiset kuuntelevat mutta nyt ihan pakko :) mennä fengshui ilmastoa tutkailemaan että eivät pääse provoimaaan, koska täällä on niin mauttoman fulkaaria.
p.s fulkaaria pitää osata tehdä tyylillä katsokaa vaikka ranskalaisista mallia jos ette itse osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509