Wideroosilta paloi käämit kun herra Järnefeltin mielipide esitettiin ruotsalaisten omalla TV-kanavalla. Huutaa monta minuuttia toimittajalle raivoaan.
Eihän RKP:n linjasta poikkeavia mielipiteitä saa näyttää, niistä pitää vaieta.
http://www.youtube.com/watch?v=IJlJZOQICME
Hauska sensuurivideo
2
77
Vastaukset
- OmShantiShivaShakti
Asiaa. Kyytiä kukkahattutädeille! :)
- fopiako
Miksi lähes kaikki HOMOT puhuvat samalla aksentilla kun on kuullut yhden on kuullut kaikkija, samoin käsien liikkeet onko homous käyttäytymistä ? ? ? Ja miksi ne puhuu pimpistä kun ne tarkoittaa peräaukkoa.Sillä yhdellä tummalla tanssijalla on ihan naisen pylly onkohan se tullut siitä kun miehet pitää sitä naisena ja työntää sinne peräsuoleen munansa ja tyydyttää silleen itsensä toiseen mieheen?Eikö se olisi miestenkin kivempi laittaa se munansa sinne minne luonto on sen tarkoittanut ,kannattaa kysyä lääkäriltä esim ero ihmisen ja sian peräsuolen eroista,minulle patolooki sano 99;999% sama asia ei huomattavaa eroa.Mun mielestä voi olla homo kunhan nai naisia eikä peräsuolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472