:) eilen purnasin teille että mitä ne piirakat oikein on mutta hetkeä myöhemin älysin ton mainoksen teidän sivulla ja taaskaan en tiedä mitä kaikkea siellä on tapahtunut kun mun aika menee :) nykyisin kirjallisuusasiantuntijana täällä vaikkakin ilman palkkaa kun en ole muistanut pyytää..hihih...
Sub piste fi /iso-veli
3
<50
Vastaukset
- :)
:) mitä hittiä se mainos on taas sieltä pois kun olisin vaan tahtonut ostaa niitä jos täällä meidän kaupassa siis ei mun vaan lähikaupassa olisi niin ei sitten mainosta näkynyt kuka hittiläinen on "syönnyt "kaikki piirakat.
p.s mainostaja ole kerrankin äveriäs ja laita iso mainos noista piirakoista että miinuslaseja käyttävät myös hoksaavat sen.- :)
:) jos joku odottaa itseni moralisoivan asukkaiden alkoholinkulutusta niin eiköhän noita kauhistelijoita ole jo palstoilla tarpeeksi ja ymmärtääkseni ovat täysi-ikäisiä ainakin lain mukaan joka määrittää 18v täysi-ikäiseksi tosin psykoloogisesti voisin kyllä väittää aivan toista.
mitä alkoholinkulutukseen tulee muuallakin niin suomihan on pullollaan ns. kyttääjiä joiden herkkua on nähdä jokin ihminen päissään mikä onkaan suomalaisille ihanempaa kuin retostella toisten asioista ja leimata ihmisiä juopoiksi tai holisteksi tuntematta ihmisten elämänkaarta. Kaikenlainen pahansuopaisuus sekä toisten kontrolli esim pikku-joulut jne. on ns. päivän puheen aiheita joista suomalaiset amentavat "hyvää oloa " itselleen sekä negatiivisuutta missä sitten ovatkin.
mutta ne piirakat :) niitä mä "kyttään " onko yhtä hyviä kuin itseni tekemät ...hihih.... - :)
:) kirjoitti:
:) jos joku odottaa itseni moralisoivan asukkaiden alkoholinkulutusta niin eiköhän noita kauhistelijoita ole jo palstoilla tarpeeksi ja ymmärtääkseni ovat täysi-ikäisiä ainakin lain mukaan joka määrittää 18v täysi-ikäiseksi tosin psykoloogisesti voisin kyllä väittää aivan toista.
mitä alkoholinkulutukseen tulee muuallakin niin suomihan on pullollaan ns. kyttääjiä joiden herkkua on nähdä jokin ihminen päissään mikä onkaan suomalaisille ihanempaa kuin retostella toisten asioista ja leimata ihmisiä juopoiksi tai holisteksi tuntematta ihmisten elämänkaarta. Kaikenlainen pahansuopaisuus sekä toisten kontrolli esim pikku-joulut jne. on ns. päivän puheen aiheita joista suomalaiset amentavat "hyvää oloa " itselleen sekä negatiivisuutta missä sitten ovatkin.
mutta ne piirakat :) niitä mä "kyttään " onko yhtä hyviä kuin itseni tekemät ...hihih....ei kyllä ole yhtään hauskaa noiden sub.in piirakka mainosten kanssa,äsken yritin taas vaklata :) minkä nimisiä ne on niin mainos aina häipyy ja siinä on joku muu mainos. hej då :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514