provosoitua oikein mistään?
On takuulla joutunut kuulemaan vaikka mitä, mutta mies on aina rauhallinen niinkuin viilipytty!
On saanut tappotuomiotakin, jopa useampia. Olisi mielenkiintoista KUKA sellaisia hänelle antaa ja ennenkaikkea miksi.....?
Tosi nasevia ja osuvia kommentteja muuten Oinoselta ja Hakkaraiselta :)
Olen kuullut täällä aiemminkin, että joku nostaa hattua Persuille juuri siitä syystä, että he eivät ole koskaan kääntäneet takkiaan, vaan ovat pysyneet siinä mitä ovat luvanneetkin!
Saman teen minä: Arvostan tosi paljon tuota tyyliä. Olisi mielenkiintoista kokeilla, miten meillä menisi jos Soini olis pääministerinä.
Tää nykyinen hallitus ei taida olla kovin pitkäikäinen, tietyistä syistä.
Soini ei taida
6
75
Vastaukset
- yksi ääni on varma
Toivon jaksamista Timolle.
Ihme mies on. - Tosi on
Muistattekos kuka sanoi: " Ei pidä provosoitua, jos prvosoidaan ".
- Manu tokaisi
Koiviston Manu näin tokaisi ,siinä vaaditaan kanttia kestää , mikään ei kuitenkaan ärsytä vastustajaa enempää .
- Tosi on
Just niin se saa heikommat raivoihinsa, kun ei provosoidu mistään.
Timolle vaan tsemppiä.
- jos mistäkin
Sitähän häneltä kaivetaan,että palais päreet
kunnolla,että taas sais vaatia tilille.
Moni olis jo pistäny salkun komeroon. - Jess! Jess!
Tsemppiä Soini! Samoin tietenkin muutkin Persut!
Juuri tuolla tyylillä ja tavalla tulette saamaan aina vain lisää kannattajia!
Jess! Ja jatkakaa samaan malliin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482