Minulla on ollut yritystoimintaa puolisen vuotta, tulot kuitenkin tipahtivat ja jouduin lopettamaan toimintani. Hakemukset on vetämässä työkkäriin ja kelalle, mutta päätöksiä ei ole kuulunut kummastakaan. Säästöt on tuhlattu laskuihin. Eli voinko saada sossuta jotain apua? Vuokra, autolasku, sähkölasku ja vesilaskun eräpäivät on kohta ovella, eikä ole rahaa maksaa mitään niistä. Saati että ruokaa saisi, tilin saldo on 10€.
Pahoittelut jos tuli väärään paikkaan tämä topic.
Auttaako sossu?
1
165
Vastaukset
- Väljä Neuvo.
Tässä äkki istumalla en osaa sanoa paikkakuntasi sossun käytäntöjä. Mutta periaatteessa heidän on pakko auttaa, jos ei muuten niin ennalta ehkäisevällä toimeentulotuella tai niin, että "perivät" takaisin aikanaan. On myös mahdollista, että saat karenssin ja niin ollen sossu joutuu avustamaan pyyteettä sen aikaa, kunnes päivärahasi alkaa juosta.
Tuo itse lopetettu yritystoiminta on aina "synkkä" merkintä byrokratian rattaissa. Se tulkitaan samaksi, kuin olisit ottanut lopputilin ja olet työhaluton, vaikka totuus on taloudelliset ja tuotannolliset syyt.
Ota yhteyttä paikkakuntasi sossuun. Tai tee hakemus ja lähetä. Siitä se lähtee rullautumaan ja pyytävät lisäselvityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591