Ruotsalaispoliitikot tekevät mitä haluavat kansalaistensa parhaaksi.
Suomalaiset poliitikot ovat toisesta maailmansodasta lähtien olleet Saksalaisten kanssa samaa mieltä kansalaisia kuulematta.
Voidaan oikeesti myöntää että ruotsalaiset ovat älykkäämpiä...
Ruotsalaiset isänmaallisia
4
80
Vastaukset
- koli ja savo
Ruotsalaispoliitikot ovat kautta aikojen olleet Suomi vihamielisiä syystä että finninaamat, kuten meitä ruotsissa kutsutaan ovat uhka ruotsalaiselle demokratialle! Finninaamoja oli liian paljon.Minä kuuluin tähän ryhmään ja olen huomannut rasismin noin 30 vuotta!
- sikatilallinen
Ai, minä kun luulin että Suomessa meni aika hyvin ja noususuhtanteen mukaisesti tuonne 60-70 lukujen taitteeseen jolloin saksalais-ruotsalainen valtionjohto vaihtui melkein lopullisesti finno-ugrilaiseen pottunokkakansaan. Suomalaiset ovat ali-ihmisiä ja Suomi on ollut sikala pidemmän aikaa.
- eiisänmm
Luuletteko te että ruotsalaiset poliitikot kovinkaan paljon Suomea ajattelevat.
Mitään vihamielisyyttä ei varmasti ole, Suomi hoitanee omat asiansa ja Ruotsi omansa.
Usein täällä kerrotaan myös asioista joissa Suomi on parempi, - Ruotsi on
kirosana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502