Neuvoa vailla

avuton yliponomari

Felonistani irtosi sivupompula eli napukka vai mikä se nyt on. Osaisin minä sen ommella vaan kun en saa millään lankaa menemään neulansilmän lävitse. Onko joku vippaskonsti millä sen saisin menemään. Jokin apuvempain saattaa olla olemassa - onko?

9

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkkis

anteeksi tyhmyyteni. mikä on fetoni?

• N. Etti

Kyse oli felonista ei fetonista! Jos et tiedä, mikä feloni on, niin kysy Googlelta. Niin helppoa se on näin internetin aikakaudella!

• Jaa?

"mikä on fetoni?"

Ettei olisi jonkinmoinen metropoletti?

• Paskiainen****

Koska olet apuponomari et suinkaan yliponomari niin voisit luopua tehtävästäsi kyvyttömänä ja epäsopivana.

• Eiköpähän

Eikös semmoisia vimpaimia voisi kysellä jostakin ompelustarvikeliikkeestä?

Minulla taisi joskus muinoisuudessa sellainen olla, mutta se vissiin otti ja hajosi, ja sen koommin ovat jääneet ompelukset vähiin, kun on tosiaankin himputin vaikeata tämmöisen kankeasormisen ja huononäköisen äijänkäppänän pujoa lankaa neulansilmästä.

• Valetoimi

Valeponomarina toimiva voisi ajatella että se on naisen nänni (mikäs sen mieluisampaa miehille) niin kyllä sormista kaikenlainen kankeus katoaa alle aikayksikön ja siirtyy aivan jonnekkin muulle leveyspiirille.

• avuton yliponomari

Kiitos tiedostasi. Kävin kirkkokunnan lankakaupassa. Sain ostettua rautalankavekottimen, joka ensin työnnetään naulansilmän lävitse, sitten lanka työnnetään vekottimen sisälle ja pujotettu, vekottimen sisällä oleva lanka ulos vedetään.

Ei onnistunut minulta hajataittoisuudesta kärsivältä langan pujottajalta.

Helpompi on kamelin mennä neulansilmän lävitse kuin minun saada lanka neulansilmään.

• Käytännön neuvo
        avuton yliponomari kirjoitti:

Kiitos tiedostasi. Kävin kirkkokunnan lankakaupassa. Sain ostettua rautalankavekottimen, joka ensin työnnetään naulansilmän lävitse, sitten lanka työnnetään vekottimen sisälle ja pujotettu, vekottimen sisällä oleva lanka ulos vedetään.

Ei onnistunut minulta hajataittoisuudesta kärsivältä langan pujottajalta.

Helpompi on kamelin mennä neulansilmän lävitse kuin minun saada lanka neulansilmään.

Kokeile isosilmäisempää neulaa.

• avuton yliponomari
        Käytännön neuvo kirjoitti:

Kokeile isosilmäisempää neulaa.

Kiitos neuvosta. Niinpä tietenkin, isosilmäisempi neula. Olisihan minun itsenikin pitänyt tuo älytä. Ilomankos olen jymähtänyt yliponomarin tasolle virkamiesurallani kun ei korvienvälistä kapasiteettia ole tämän enemmälti annettu.

Kaivelin isoäitini ompeluvakkasesta, joka on kallein perintöosuuteni mitä omistan, isokokoisen neulan. Innostuksen vallassa ajoin varmaan ylinopeutta Felonini kilisevää pampulaa ompelemaan. Sain pampulan ommeltua, samoin muidenkin felonieni pampulat, jotka roikkuivat enää yhden rihmasen varassa.

Olin niin onnellinen ja ompeluintoa täynnänsä, että ompelin myös pappien kasukoiden irronneet pampulat paikoillensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe