Mister Musclenin ällöttävä makeileva äänen sävy..... Sii hirveee aivan kauhee ja mikä tässä kaikista kauheinta että kun tuote on jette braa hyvä niin jotenkin tuo mainos äänähtely ihan kuvottaa.
Tehkää uusi mainos jossa miser muscle on kuin itse järkevä, napakka mutta kuitenkin huumormiehijä niin saan tuon ällötyksen pois mielestäni koska tottahan toki te kaikki jotka ette kaipaa maailman parhaan mainoskriitikon analyysejä :) paitsi positiivista tahdotte että siivoan mielummin kun että olen tässä ihmettelemässä.
Todettakoon kuitenkin että herra hirvee imelä, ällöttävä ääninen tuote on nyt juuri voittanut ykköspalkinnon minun siivouskomerossa...hihihihihih...hihihi...Halutteko muuten tietää mitö muuta minulle kuuluu :) Kysy kysy, kysy vaikka kuus :)....ajatella että tällä palstalla olen viimeksi vieraillut 22.11 ja nyt sitten Kaikille menestykselistä uutta vuotta.
Mister Muscle mainos varsinkin
:)
1
58
Vastaukset
- Nix slav
Naispuolinen vastine sitten ällömainoksena on tuo Bootz tai joku sen tapainen joka tulee joka välissä Tv-ohjelmissa. Joku nettifirma josta saa vaatteita, mutta kun se malli siinä on niin öx... voisivat vaihtaa. sopisi paremmin mainostamaan jotain äijäjuttuja,, vaikka auton konepellille, ei kolahda naistenvaatemainoksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462