http://keskustelu.suomi24.fi/node/5285878
hassua kovin juttu muuttu valuuttakaupasta
Wincapita keskustelua vuodesta 2008
6
152
Vastaukset
- Tiinan kaveri
Tosi hyvää rauhoittelua:
" Mutta voivathan he mennä tekemään rikosilmoituksen
Jokainen klubilainen on liittymisvaiheessaan ymmärtänyt, että rahat voi mennä, no mitä sitten, sinne meni.
Turha mennä tekemään rikoisilmoitusta Panamaan.
Mitä hyötyä siitä on ?
Rahat meni mutta kukaan ei pääse haukkumaan tyhmäksi, omia olivat ! "
Miten joku saattoi uskoa tälläiseen huijaukseen?- 111+10
Kuulustelupöytäkirjoissa lukee monella:
" Klubin sivustolla oli ollut maininta siitä, että jäsen voi itse käydä omaa
valuuttakauppaa FxTraderSignals-ohjelmaa hyväksi käyttäen "
Moni latasikin ohjelman koneelleen. mutta yksikään ei yrittänyt sillä valuuttakauppaa. Miksi?
- 00000000000000000000
Alas on mennyt kirjoittajien taso tällä palstalla.
Jos apina osaisi kirjoittaa, niin hän (se) antaisin paljon analyyttisempiä ja älykkäämpiä kommentteja.
Kyllä te sairaalloiset, kateelliset, persaukiset tyhjätaskutkin tajuatte, että Clubi takoo miljoonia euroja kuukaudessa valuuttakaupassa ja jäsenet ovat erittäin tyytyväisiä. Tästä syystä rikosilmoituksen tekijöitä ei löydy Clubilaisista, vaikka tietyt toimittajat ovat yrittäneet yllyttää jäseniä tekemään rikosilmoituksia.
Täällä on esitetty useita kertoja, miten €/USD-kurssi saadaan hallintan ja tätä kautta voidaan rakentaa rekursiivinen malli, jonka perusteella voidaan rakentaa estimointialgoritmi (= tulevaisuutta ennustava malli) ja jonka avulla voidan treidata rahaa valuuttakaupasta olemattomalla riskillä.EI VAAN MENE PERILLE.
Itse olen rakentanut Laplace-muotoisen siirtofunktiomallin, jossa inputtina on euro ja outputtina on dollari. Automaatiotekniikan ammattilaisena mallin rakentaminen vei muutamia tunteja. Kaikki automaatiotekniikan ammattilaiset käyttävät päivittäin Laplace-muotoisia siirtofunktioita (esim. 1/(2s 1), joten heidän keskuudestaan löytyy ainakin osaajia.
Jos apina osaisi kirjoittaa, niin tämän palstan taso nousisi huomattavasti.
Mainittakoon vielä, että olen treidannut itse (Forex.com-alustalla) ja ollu Clubissa noin vuoden ja olen nostanut ulos tuottoja enemmän, kuin hankkisin palkkatyöläisena automaatiotekniikan ammattilaisena viiden vuoden aikana.
Tästäpä syystä olen lopettanut kyseiset tehtävät ja alkanut parantaa elämänlaatuani.
Tämä ei ole leuhkimista, vaan faktaa. - 0000000000000000
- Niinpä niin
" Muut jäsenet olivat kertoneet O:lle, ettei klubiin jääneitä rahoja ollut mahdollisuus saada oikeudenkäynnin avulla takaisin. Uuteen WISH WinCapitaan liittyminen oli ainoa mahdollisuus saada klubiin jääneet tuotot takaisin"
Niinpä - kaikki menee.
Niinpä niin kirjoitti:
" Muut jäsenet olivat kertoneet O:lle, ettei klubiin jääneitä rahoja ollut mahdollisuus saada oikeudenkäynnin avulla takaisin. Uuteen WISH WinCapitaan liittyminen oli ainoa mahdollisuus saada klubiin jääneet tuotot takaisin"
Niinpänäile paskanpuhujille tulee vielä hikiset paikat kun perintä pääsee kunnolla käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591