Wincapita keskustelua vuodesta 2008

000000000000000

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinan kaveri

Tosi hyvää rauhoittelua:
      " Mutta voivathan he mennä tekemään rikosilmoituksen
      Jokainen klubilainen on liittymisvaiheessaan ymmärtänyt, että rahat voi mennä, no mitä sitten, sinne meni.

Turha mennä tekemään rikoisilmoitusta Panamaan.
      Mitä hyötyä siitä on ?

Rahat meni mutta kukaan ei pääse haukkumaan tyhmäksi, omia olivat ! "

Miten joku saattoi uskoa tälläiseen huijaukseen?

• 111+10

Kuulustelupöytäkirjoissa lukee monella:
        " Klubin sivustolla oli ollut maininta siitä, että jäsen voi itse käydä omaa
        valuuttakauppaa FxTraderSignals-ohjelmaa hyväksi käyttäen "
        Moni latasikin ohjelman koneelleen. mutta yksikään ei yrittänyt sillä valuuttakauppaa. Miksi?

• 00000000000000000000

Alas on mennyt kirjoittajien taso tällä palstalla.
      Jos apina osaisi kirjoittaa, niin hän (se) antaisin paljon analyyttisempiä ja älykkäämpiä kommentteja.
      Kyllä te sairaalloiset, kateelliset, persaukiset tyhjätaskutkin tajuatte, että Clubi takoo miljoonia euroja kuukaudessa valuuttakaupassa ja jäsenet ovat erittäin tyytyväisiä. Tästä syystä rikosilmoituksen tekijöitä ei löydy Clubilaisista, vaikka tietyt toimittajat ovat yrittäneet yllyttää jäseniä tekemään rikosilmoituksia.
      Täällä on esitetty useita kertoja, miten €/USD-kurssi saadaan hallintan ja tätä kautta voidaan rakentaa rekursiivinen malli, jonka perusteella voidaan rakentaa estimointialgoritmi (= tulevaisuutta ennustava malli) ja jonka avulla voidan treidata rahaa valuuttakaupasta olemattomalla riskillä.EI VAAN MENE PERILLE.
      Itse olen rakentanut Laplace-muotoisen siirtofunktiomallin, jossa inputtina on euro ja outputtina on dollari. Automaatiotekniikan ammattilaisena mallin rakentaminen vei muutamia tunteja. Kaikki automaatiotekniikan ammattilaiset käyttävät päivittäin Laplace-muotoisia siirtofunktioita (esim. 1/(2s 1), joten heidän keskuudestaan löytyy ainakin osaajia.
      Jos apina osaisi kirjoittaa, niin tämän palstan taso nousisi huomattavasti.
      Mainittakoon vielä, että olen treidannut itse (Forex.com-alustalla) ja ollu Clubissa noin vuoden ja olen nostanut ulos tuottoja enemmän, kuin hankkisin palkkatyöläisena automaatiotekniikan ammattilaisena viiden vuoden aikana.
      Tästäpä syystä olen lopettanut kyseiset tehtävät ja alkanut parantaa elämänlaatuani.
      Tämä ei ole leuhkimista, vaan faktaa.

• 0000000000000000
      • Niinpä niin

" Muut jäsenet olivat kertoneet O:lle, ettei klubiin jääneitä rahoja ollut mahdollisuus saada oikeudenkäynnin avulla takaisin. Uuteen WISH WinCapitaan liittyminen oli ainoa mahdollisuus saada klubiin jääneet tuotot takaisin"

Niinpä

• kaikki menee.
        Niinpä niin kirjoitti:

" Muut jäsenet olivat kertoneet O:lle, ettei klubiin jääneitä rahoja ollut mahdollisuus saada oikeudenkäynnin avulla takaisin. Uuteen WISH WinCapitaan liittyminen oli ainoa mahdollisuus saada klubiin jääneet tuotot takaisin"

Niinpä

näile paskanpuhujille tulee vielä hikiset paikat kun perintä pääsee kunnolla käyntiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe