Tämän palstan meno on viime aikoina muuttunut entistä oksettavammaksi. Tuntuu että vähintään joka toinen avaus on jonkun anarko-markon tekemä: Halla-ahoa, hommaforumia, maahanmuuttokriittisyyttä ja isänmaallisuutta haukutaan minkä keritään. Sitten taas ylistetään jotain kaikkien epäisänmaalliseksi tietämää Mäki-Ketelää.
Kuka on noiden avausten takana? Vasemmistonuoret, Vapaa liikkuvuus vai joku muu höynähtänyt anarkistiporukka?
Nyt on aika herätä ja ruvettava puolustamaan isänmaata tällä palstalla!
Punikki-trollit vallanneet palstan
8
148
Vastaukset
- Hohhoijakkaa
Luuletko oikeasti että kukaan erottaa oikeaa "isänmaallista" trollista?
- Ilmiantaja
Punikkitrollit taas sensuroi suojeluskunnan viestintää...
- hohhoijaa
suojeluskunta on pyllystä
- fgsdr
isänmaallisuus on ehkä vähän muutakin kun jotain halla-ahoa, hommafoorumia tai "maahanmuuttokriittisyyttä"........
- Faktamies
Päällikkö M-K=oikeasti isänmaallinen.
Kansallismieliset öyhöttäjät=pellejä.
Tiukkaa faktaa.
- Punikki-Trolli
Minä olen SUOMEN SISUSTA Eli SS! Kaikki homokommunistit pitää ampua! Minulla on kiiltävät nahkahousut ja alaiset imemässä kyrpää! Leikin sotaa yksin metsässä ja vaahtoan netissä neeggereistä!! koska olenniin vitun kova jätkä. Karjala takasin perkele!
- Try harder!
TRÖÖÖÖT BUUUUUUUUUUU!! Ehkä surkein punatrollin tekemä olkiukko vähään aikaan.
- Trolleja ?
Varsin heikkotasoista ja provosoivaa kirjoittelua varsinkin vasemmalta äärilaidalta.
Heitetään ilmaan kaikenlaisia poliittisväritteisiä sammakoita ilman peruteluja. Ja kun ei väitteitä pystytä perustelemaan oman kapean ja asenteellisen tietopohjan vuoksi, jatketaan uusilla väitteillä ja ajaudutaan hiekkalaatikkokesteluun jolle ei loppua näy ...
Aika raskasta luettavaa asioihin vakavammin suhtautuville ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462