itse kävin mielessäni sisustamassa ihan muualla ja hämmästyin kuinka olisin saannut ykstyisyyteni näyttämään itselleni ja valkoiduille läheisille paljon enenmän asutulta kuin kodinomaiselta Olen Sukarin kanssa samaa mieltä siitä että suomalaiset syövät itsensä ahneudessaaan kipeiksi..vai sanoitteko niin...no kuitenkin minä sanoin.
mielumin pitää olla suomalaisilla kaksi autoa hirveä asuntovelka ja kodit stailattuja mutta asumattoman näköisiä. Onko näillä suomalaisilla kuitenkin niin huono itsetunto että saavat sen pyllyjen levenyksistä tai kulmien otsalle viemisestä ainakin ohjelmissa sanovat niin että saavat ulkomuodostaan itseluottamusta Entäs kodit tavalinen ihminen stailaa kotinsa kuin olisi isompikin johtaja edustuksineen ja sitten ei ole viedä vaimojaan kuin kesämökille tai jonnekin auto näyttelyin.
tehkää ihmeessä stailaus ohjelmia :) ne jotenkin sopii teille. Mutta onni ei ole siellä stailauksissa.
Stailus ohjelmat :) ihanko totta
:)
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462