Eräästä avauksesta sai sen käsityksen, että Jeesus on suvaitsevainen.
Jokainen meistä käsittänee sen, mitä humanisti-ateistit tarkoittavat suvaitsevaisuudella. Homot nussikoot homoja huorat nussikoot toisiaan erilaisilla välineillä. Ei ole synti eikä mikään kun puutteeseensa varatsaa. Käytä huumeita ja juo viinaa heilu humalassa päivästä toiseen, niin Jumala sinut hyvin siunaa armolla ja laupeudella. Kirotkoon hän jota kirotuttaa, tuomitkaa ennen kaikkiea kristityt, jotka Jeesusta seuraavat ristin kantajina, pilkatkaa heitä erilaisilla halveksivilla pilkkanimillä.
Tulkaa kristittyjen sivuille ja kiusatakaa heitä herkeämättä, ja kun he tuomitsevat tekonne syntiä, alkakaa syyttää heitä suvaitsemattomiksi.
Näin piru toimii tänäänkin, täällä meidän rakkaalla palstallamme.
Siksi olisikin hyvin tärkeätä saada ateistiprovokaattorit kokonaan pois, jotta pääsemme työhön: Jakamaan taivaan leripää nälkäisille ja elämän vettä sitä janoaville. Hengelliset palstat eivät ole tarjkoitetut ateistien ilkivaltaiseen käyttöön ollenkaan.
Syntejään katuville Jumala on armollinen
4
51
Vastaukset
- Pahentajat pois
Ainoastaan ne henkilöt ovat tervetullaita keskustelemaan, joilla on totinen halu pelastua, jotka etsivät tietä taivaaseen tai ne jotka ovat jo pelastettujen joukossa, Jeesuksen Kristuksen veren puhdistamina, Jumalan sanan kautta Hengestä uudestisyntyneinä.
Väin nämä ihmiset hyötyvät ja rakentuvat palstan antimista.
Henkilöt joiden ainoa tarkoitus on valehdella uskovista kaikeea pahaa ja todistella omasta epäuskostaan, heillä ei palstallamme ole mitään asiaa eikä tekemistä, siis tervemenoa omille keskustelupalstoillenne.- Kysyvä ei tieltä eks
"Ainoastaan ne henkilöt ovat tervetullaita keskustelemaan, joilla on totinen halu pelastua, jotka etsivät tietä taivaaseen tai ne jotka ovat jo pelastettujen joukossa,"
Tarkoittanet:
Ainoastaan ne henkilöt ovat MINUN MIELESTÄNI tervetullaita keskustelemaan, joilla on totinen halu pelastua, jotka etsivät tietä taivaaseen tai ne jotka ovat jo pelastettujen joukossa,
- Pilkkaajat pois
Ilman uskoa on mahdoton pelastua. Ja usko tarkoittaa Jumalan KOKO ilmoituksen Pyhän Raamatun pitämistä omana auktoriteettina. Muutoin ei ole ikinä mahdollisuutta päästä taivaaseen.
Uskoa ei voi ottaa se annetaan lahjaksi KENELLE ANNETAAN.
SILLOIN KUN USKOA EI syyarä taikka toisesta OLE, on oma valita jättää uskovat Herran rauhaan ja toivottaa heille hyvää taivasmatkaa.
Voi myös rukoilla Jumalalta Jeesuksen nimessä, että Jumala antaisi itsellekin pelastavan uskon.
Julkinen asettuminen internetissä Jeesuksen vastustajan tehtävään, vie ihmistä aina vain syvemmälle epäuskoon. Ja kun ihminen menehtyy epäuskoisena loppu on silloin kadotus!- Herran apostoli
Fil. 3:13-4:1
Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on. Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!
Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana. Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462