Vaikka maailma sanois mitä

Tuhlaajalapsi

11

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa

Tervetuloa takaisin Isän kotiin! Jumalan lapsen rauhaa ei voi tämä maailma mitenkään käsittää...

• Kerro meille

Ketkä kaikki ovat Jumalan lapsia?

• Näinkö kävi?

Putositko avaaja sielunvihollisen verkkoon = vl-herätysliikkeen jäseneksi?

• v jussi

Kenes lapsia nämätovat jotka laulavat tätä virttä.Vanhasta virsikirjasta 440 Vääryys vallansaa. 5 säkeistöä

• Katiya

Avaajalle:

Tälläisia viestejä on aina mukava lukea täältä
      Kaikkea hyvää Sinulle!

• lähimmäisesi

Kaikkea hyvää Sinulle!

• 1+9

Niiin, ei siinä sinällään mitään jos haluaa uskoa niin eipä se ole minulta pois.
      Itse olen kuitenkin sitä mieltä että ihmiset jotka tuntevat löytävänsä Jumalan ja alkavat pyöriä tiivisti kyseisissä piireissä(puhun siis ihmisistä joiden elämä pyörii uskonnon ympärillä),tekevät sen sitä varten koska eivät luota maailmaan eikä itseensä.Nämä ihmiset tuntevat löytävänsä turvallisuuden Jumalasta / uskosta ja tätä kautta pystyvät luottamaan maailmaan/itseensä uskon antamien ohjeiden mukaan.

Tästä on myös todisteena esim.jotkut alkoholistit jotka tulevat uskoon.Nämä ihmiset ovat juoneet koska tuntevat etteivät ole mitään maailman silmissä ja tarvitsevat pystyssä pysyäkseen jonkun johon tukeutua.Sitten,kun otetaan alkoholi pois,niin nämä hakevat kyseisen tukipilarin Jumalasta ja uskosta.
      En sano että tämä on väärin,parempi näin kuin joisi.
      Tarkoitan vain,että nämä ihmiset korvaavat alkoholin Jumalalla koska kokevat olevansa voimattomia ilman ulkopuolista asiaa.

• Onnitteluni

Täältä myös onnen ja siunauksen toivotuksia avaajalle

• Eikö pelota?

Jos palasit vl-herätysliikkeeseen, niin palasit suoraan saa.tanan kitaan.

• 6&1

Minäkin sain tuhlaajapoikana palata takaisin Kristuksen yhteyteen, vaikkakaan en takaisin ry:lle. Mutta olkaamme onnellisia ja kiitollisia, sillä meillä on sama usko=usko Kristukseen ja sama Herra=Kristus.

• valistunut

Onnetonta ettei ole oppinut mitään sen 30 vuoden aikana vaan palannut takaisin vanhaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe