Suomen kanttorien eliitti kokoontui laulamaan yhdessä. Heitä johti korkeasti arvostettu kuoronjohtaja. En koskaan ole kokenut olevani niin taivaallisissa olotiloissa kuin kuunnellessani tätä kirkkokonserttia.
Ihana konsertti
9
133
Vastaukset
- Yleisössä
Niin oli hieno konsertti eilen täällä syrjäisessä Ilomantsissa.
- haltioitunut kuulija
Sanat eivät riitä kertomaan, niin koskettava oli konsertti. Ulkopuolisena tarkkailjanakin kun olin, sen häiritsemättä keskittymistä itse kauniisti/täydellisesti esitettyyihin rukousveisuihin Jumalan kunniaksi, tein omia huomioitani. Kuoron johtajalla oli niin sanotusti homma hanskassa. Vieno hymy ja kumarrus kuorolle onnistuneen esityksen jälkeen näytti kertovan kanttoreille enemmän kuin tuhat sanaa, Nyt viimeistään ymmärsin minä, joka olin ehkä luullut, että ainut joka ei osaa laulaa, laitetaan viuhtomaan kuoron eteen.
- ---------/
haltioitunut kuulija kirjoitti:
Sanat eivät riitä kertomaan, niin koskettava oli konsertti. Ulkopuolisena tarkkailjanakin kun olin, sen häiritsemättä keskittymistä itse kauniisti/täydellisesti esitettyyihin rukousveisuihin Jumalan kunniaksi, tein omia huomioitani. Kuoron johtajalla oli niin sanotusti homma hanskassa. Vieno hymy ja kumarrus kuorolle onnistuneen esityksen jälkeen näytti kertovan kanttoreille enemmän kuin tuhat sanaa, Nyt viimeistään ymmärsin minä, joka olin ehkä luullut, että ainut joka ei osaa laulaa, laitetaan viuhtomaan kuoron eteen.
No, jo oli aika herätä.
- lissu47
haltioitunut kuulija kirjoitti:
tervetuloa Itä-Helsinkiin, Mellunmäkeen kuuntelemaan lisää korkeatasoista kuoromusiikkia.
- ype.55
Mitä tarkoittaa suomen kanttorien ELIITTI???
Onko kanttoreiden keskuudessa vielä joku eliittiporukka?- haltijoitunutkuulija
Anteeksi ylilyöntini. Olin niin haltioitunut konsertista, joten käytin sanontoja, jotka ovat ristiriidassa kanssa veljiä ja sisaria kohtaan. Ei ollut tarkoitukseni jakaa jyviä akanoihin. Tiedän nyt viimeistään, kuinka ammattitaitoisia ja lahjakkaita musiikin saralla Jumalan kunniaksi koko kanttoristomme on.
- pogostanhelmi-08
haltijoitunutkuulija kirjoitti:
Anteeksi ylilyöntini. Olin niin haltioitunut konsertista, joten käytin sanontoja, jotka ovat ristiriidassa kanssa veljiä ja sisaria kohtaan. Ei ollut tarkoitukseni jakaa jyviä akanoihin. Tiedän nyt viimeistään, kuinka ammattitaitoisia ja lahjakkaita musiikin saralla Jumalan kunniaksi koko kanttoristomme on.
ja hah! Ei ollut lainkaan rukouksellinen konsertti.
Miesäänet olivat vaisuja ja liian kaukaisia kirkkolauluja tavalliselle kuulijalle.
Olisin kaivannut perinteisempää ohjelmistoa! - pogostalta myös
pogostanhelmi-08 kirjoitti:
ja hah! Ei ollut lainkaan rukouksellinen konsertti.
Miesäänet olivat vaisuja ja liian kaukaisia kirkkolauluja tavalliselle kuulijalle.
Olisin kaivannut perinteisempää ohjelmistoa!Millainen on "rukouksellinen" konsertti? Mistä rukouksellisuus muodostuu?
- Ei vaisuudesta
"Mistä rukouksellisuus muodostuu?"
Tunteiden palosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462