Ihana konsertti

haltioitunt kuulija

Suomen kanttorien eliitti kokoontui laulamaan yhdessä. Heitä johti korkeasti arvostettu kuoronjohtaja. En koskaan ole kokenut olevani niin taivaallisissa olotiloissa kuin kuunnellessani tätä kirkkokonserttia.

9

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleisössä

Niin oli hieno konsertti eilen täällä syrjäisessä Ilomantsissa.

• haltioitunut kuulija

Sanat eivät riitä kertomaan, niin koskettava oli konsertti. Ulkopuolisena tarkkailjanakin kun olin, sen häiritsemättä keskittymistä itse kauniisti/täydellisesti esitettyyihin rukousveisuihin Jumalan kunniaksi, tein omia huomioitani. Kuoron johtajalla oli niin sanotusti homma hanskassa. Vieno hymy ja kumarrus kuorolle onnistuneen esityksen jälkeen näytti kertovan kanttoreille enemmän kuin tuhat sanaa, Nyt viimeistään ymmärsin minä, joka olin ehkä luullut, että ainut joka ei osaa laulaa, laitetaan viuhtomaan kuoron eteen.

• ---------/
        haltioitunut kuulija kirjoitti:

Sanat eivät riitä kertomaan, niin koskettava oli konsertti. Ulkopuolisena tarkkailjanakin kun olin, sen häiritsemättä keskittymistä itse kauniisti/täydellisesti esitettyyihin rukousveisuihin Jumalan kunniaksi, tein omia huomioitani. Kuoron johtajalla oli niin sanotusti homma hanskassa. Vieno hymy ja kumarrus kuorolle onnistuneen esityksen jälkeen näytti kertovan kanttoreille enemmän kuin tuhat sanaa, Nyt viimeistään ymmärsin minä, joka olin ehkä luullut, että ainut joka ei osaa laulaa, laitetaan viuhtomaan kuoron eteen.

No, jo oli aika herätä.

• lissu47
        haltioitunut kuulija kirjoitti:

tervetuloa Itä-Helsinkiin, Mellunmäkeen kuuntelemaan lisää korkeatasoista kuoromusiikkia.

• ype.55

Mitä tarkoittaa suomen kanttorien ELIITTI???

Onko kanttoreiden keskuudessa vielä joku eliittiporukka?

• haltijoitunutkuulija

Anteeksi ylilyöntini. Olin niin haltioitunut konsertista, joten käytin sanontoja, jotka ovat ristiriidassa kanssa veljiä ja sisaria kohtaan. Ei ollut tarkoitukseni jakaa jyviä akanoihin. Tiedän nyt viimeistään, kuinka ammattitaitoisia ja lahjakkaita musiikin saralla Jumalan kunniaksi koko kanttoristomme on.

• pogostanhelmi-08
        haltijoitunutkuulija kirjoitti:

Anteeksi ylilyöntini. Olin niin haltioitunut konsertista, joten käytin sanontoja, jotka ovat ristiriidassa kanssa veljiä ja sisaria kohtaan. Ei ollut tarkoitukseni jakaa jyviä akanoihin. Tiedän nyt viimeistään, kuinka ammattitaitoisia ja lahjakkaita musiikin saralla Jumalan kunniaksi koko kanttoristomme on.

ja hah! Ei ollut lainkaan rukouksellinen konsertti.
        Miesäänet olivat vaisuja ja liian kaukaisia kirkkolauluja tavalliselle kuulijalle.

Olisin kaivannut perinteisempää ohjelmistoa!

• pogostalta myös
        pogostanhelmi-08 kirjoitti:

ja hah! Ei ollut lainkaan rukouksellinen konsertti.
        Miesäänet olivat vaisuja ja liian kaukaisia kirkkolauluja tavalliselle kuulijalle.

Olisin kaivannut perinteisempää ohjelmistoa!

Millainen on "rukouksellinen" konsertti? Mistä rukouksellisuus muodostuu?

• Ei vaisuudesta

"Mistä rukouksellisuus muodostuu?"

Tunteiden palosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe