Sinä, joka olet vasta uskoon tulut lue evankeljumeja. Sinä joka kamppailet uskosi kanssa hakien totuutta etsi se evankeljumeista.
Jeesus on ainoan oikean opin edustaja vain hän on ovi totuus ja rakkaus.
Rakkaudesta Jeesukseen löydät Jumalan sillä Jeesus on Jumala. Joh. ev 1
Jeesus on Sana joka on Jumalasta kaikki se jonka hän sanoo on totuus.
Meidän sustamme lähteköön sen Sanan kautta rakkaus, joka JUmala on antanut meille Isä Poika ja Pyhä Henki. Sana tulkoon jokaiselle rakkaaksi että meidä kasvullemme on evästä. Sillä ihminen ei elä pelkästään leivästä vaan kaikesta siitä mitä Jumalan Sanasta meille kirkastetaan se olkoot meille elävä ravinto.
Siksi meidän tulisi tarkkailla itseä ettei synti sydämeen pesi.
Jokaisella tulisi olla näkevät silmät ja kuulevat korvat siksi pitäisi tarkailla itseä sanoja käytöstä ja ennen kaikkea ajatuksia josta kaikki paha saa alkunsa.
Puhdistus synneistä käy kipeää mutta mitä enemmä Kristus kasvaa sydämemessä sitä pienemmäksi lihllisuus pienenee ja lopulta pystymme Hengellä kuolettamaan oman lihallisen ajatuksen.
Ihminen on ensin siemen kun hän tulee uskoon, kun hän kasvaa Pyhän Hengen avustuksella Sanassa. Jumala synnyttää hänet uudesti ylhäältä ja sinä pääset ahtaasta portista sisälle Jumalan valtakuntaan.
Sanan sanoo: tie on kapea ja portti ahdas ja sitä se on myös itsensä kieltämistä ja Jumalan Sanan kautta kasvamista.
Vain tässä voit kavaa vapauteen Kristuksessa.
Lukihäiriöinen
Tahdotko Tuntea Jeesuksen?
37
124
Vastaukset
- Sanan torjuja
En tahdo.
- Sanan saattaja
Jokainen valitsee itse tahtooko sinulla olisisi loistava päämäärä ja ja tulevaisuus kannattaa miettiä.
Jeesus ei pakota ketään mihinkään siksi sinulla on mahdollisuus kolkuttaa niin Jeesus avaa. - Armon saanut.
Sanan saattaja kirjoitti:
Jokainen valitsee itse tahtooko sinulla olisisi loistava päämäärä ja ja tulevaisuus kannattaa miettiä.
Jeesus ei pakota ketään mihinkään siksi sinulla on mahdollisuus kolkuttaa niin Jeesus avaa.Minä tahdon kolkuttaa. Tervetuloa JEESUS minun sydämeeni.
- totuus.
"Siksi meidän tulisi tarkkailla itseä ettei synti sydämeen pesi. "
Pyhä Henki näyttää synnin.
"Puhdistus synneistä käy kipeää mutta mitä enemmä Kristus kasvaa sydämemessä sitä pienemmäksi lihllisuus pienenee ja lopulta pystymme Hengellä kuolettamaan oman lihallisen ajatuksen."
Mitä enemmän Kristus saa sijaa, sitä enemmän näen syntiä itsessäni, aina uusia ja uusia, mitä en aiemmin tiennytkään synniksi. Tämä on taistelua loppuun asti, tässä maailmassa en tule valmiiksi. Ihan kuin auringonpaiste näyttää miten paljon pölyä on, vaikka luulin päässeeni pölystä kokonaan eroon.- oikea totuus
Jos sinä uskot, niin sinullekin on luvattu synnistä pelastuminen. Jos et usko, niin et pääse ikinä synnistä.
- Sanan saattaja
Totuus
Kyllä synti tuleekin olla ensin näin, että synti paljastuu ihmiselle jotta hän tietäisi mitä hänen tulee tehdä parannus.
Synnit nostetaan esille Pyhän Hengen toimesta ja kun teemme parannusta tulee sama synti lihssa takaisinkin mutta tämänkin synnin tulee viedä Jeesuksen ristiin naulittavaksi.
Mutts kun ihminen kasvaa Kristukseen ja lihallisuus vähenee silloin ihmisestä tulee Hengellinen enemmän, kuin lihallinen ja hän elää Hengessä hän oppii tunistamaan jo ajatuksista tulevan synnin eli Henki kuolettaa lihan tahdon.
Näin kun elää voi tuntea vapauden ja todellisen ilon sydämessä.
Voi elää Hengessä lähellä Kristusta ja tehdä työtä hänen kuniaksi.
Lukihäiriöinen - Sanan saattaja
Totuus
Kyllä synti tuleekin olla ensin näin, että synti paljastuu ihmiselle jotta hän tietäisi mitä hänen tulee tehdä parannus.
Synnit nostetaan esille Pyhän Hengen toimesta ja kun teemme parannusta tulee sama synti lihssa takaisinkin mutta tämänkin synnin tulee viedä Jeesuksen ristiin naulittavaksi.
Mutts kun ihminen kasvaa Kristukseen ja lihallisuus vähenee silloin ihmisestä tulee Hengellinen enemmän, kuin lihallinen ja hän elää Hengessä hän oppii tunistamaan jo ajatuksista tulevan synnin eli Henki kuolettaa lihan tahdon.
Näin kun elää voi tuntea vapauden ja todellisen ilon sydämessä.
Voi elää Hengessä lähellä Kristusta ja tehdä työtä hänen kuniaksi.
LukihäiriöinenKasvaneemmat uskovat jotka ovat aloittaneet uskon tien ilman alkuopetusta eli evankeljumeita on tärkeää tuntea Jeesus ja hänen tahtonsa. Ei ole muuten pohjaa koko uskolle jos tämä pohja puuttuu.
Lukihäiriöinen - minuus valehdeltu.
oikea totuus kirjoitti:
Jos sinä uskot, niin sinullekin on luvattu synnistä pelastuminen. Jos et usko, niin et pääse ikinä synnistä.
Oikea totuus. Pääseekö syntinen myös menneisyydestään vapaaksi.Elämääni on toiset juorunneet kaikkea valhetta, enkä tunnista niitä asioita omikseni .Tuntuu siltä että nämä juoruujat ja pilkkaajat ovat narsisteja, eikä heihin tehoa mikään sanominen tai kysyminen.On ollut parempi pysyä kaukana näistä pilkkaajista, ja elellä omissa oloissa.Olen entinen alkoholisti, ja tämän asian allekirjoitan, mutta kaikki muu on menneisyydestäni valehdeltua valhetta. Pyydänkin kaikkia uskovaisia rukoilemaan minun puolestani Jeesusta, ja Isää Jumalaa että vapautuisin näistä ikävistä juoruista ja pilkoista. Kerron palstalla kun alkaa helpottaa nuo pilkat ja juorut. Herran siunausta ja rauhaa teille kaikille.
- yksin armosta
minuus valehdeltu. kirjoitti:
Oikea totuus. Pääseekö syntinen myös menneisyydestään vapaaksi.Elämääni on toiset juorunneet kaikkea valhetta, enkä tunnista niitä asioita omikseni .Tuntuu siltä että nämä juoruujat ja pilkkaajat ovat narsisteja, eikä heihin tehoa mikään sanominen tai kysyminen.On ollut parempi pysyä kaukana näistä pilkkaajista, ja elellä omissa oloissa.Olen entinen alkoholisti, ja tämän asian allekirjoitan, mutta kaikki muu on menneisyydestäni valehdeltua valhetta. Pyydänkin kaikkia uskovaisia rukoilemaan minun puolestani Jeesusta, ja Isää Jumalaa että vapautuisin näistä ikävistä juoruista ja pilkoista. Kerron palstalla kun alkaa helpottaa nuo pilkat ja juorut. Herran siunausta ja rauhaa teille kaikille.
Mietipä sitä Daavidiakin, joka Goljatin voitti. Veljet tunsivat toisenlaisen Daavidin, tai ainakin väittivät tuntevansa. "Tiedämme sinun pahan sisusi... Sotaa katselemaan sinä olet vain tullut." ¨Jumala kuitenkin tunsi toisenlaisen Daavidin, sellaisen, jossa oli Pyhä Henki ja joka taisteli lampaittensa puolesta (tätähän eivät muut nähneet tai ainakaan tunnustaneet - vihjailivat vain, että minne jätit lammasraukkasi...)
Jumala oli valinnut Daavidin ja osoitti Hänessä itsensä. Ei siis muitten mielipiteiden mukaan, vaan sen sydämen mukaan, jonka itse Jumala oli hänelle antanut.
Meidän identi´teettimme tulee kiinnittyä siihen, mitä Jumala meistä sanoo. Ihmiset voivat puhua mitä puhuvat, Jumala näkee itse kunkin sydämen ja asenteen Hänen edessään! Siunausta Sinulle! - Sanan saattaja
minuus valehdeltu. kirjoitti:
Sinusta josta valehdellaan
Moni ihminen puhuu pahaa käsittemättä sitä mitä on tekemässä.
Sinä puhuit narstista, joka sitten onkin sellainen joka ei tunnekaan totuutta vaan koko ajan valehtelee.
Ymmärrän sellaista ihmistä, joka on selaisen uhriksi joutunut sillon on melkoisessa liemessä koska nasistinen ihminen ei ole tunne ihminen vaan laskemoiva vain omaa parastaan etsivä. Eikä pysty näkemään aiheuttamaansa pahaa. Hänellä ei ole empatia kykyä.
Hän juuri itse on suuriman avun tarpeessa koska hän itse on niin heikko sisäisesti janäytää ulkopuolelle olevansa kaikessa voittaja.
Narsistin uhreja on paljon mutta monikaan ihminen ei ole diaknoosia saanut tästä sairaudesta, eikä ole itse tietoinen olevansa sairas.
Jumalalle on kuitenkin mahdollista muuttaa tällainen ihminen mallisessa mielessä pitkän terapian tulos, jos itse tunnistaa tilansa ja tahtoo siitä pois.
Narsistin tunistaminen onkin siinä, että tällainen ihminen on itsekeskeinen aina
hakee sitä mistä itse hyötyy. Valehtelemalla pyrkien siihen, että vastapuoli tuntee itsensä syyliseksi ja aina tuntuu siltä, että miksen osaa koskaan tehdä oikein. Alistuminen tähän on virhe siksi parempi pysyä mahdollisimman kaukana narsistisesta ihmisestä, että pysyy pyykkisesti ja henkisesti terveenä.
Lukihäiriöinen - Minuus valehdeltu.
Sinusta josta valehdellaan
Moni ihminen puhuu pahaa käsittemättä sitä mitä on tekemässä.
Sinä puhuit narstista, joka sitten onkin sellainen joka ei tunnekaan totuutta vaan koko ajan valehtelee.
Ymmärrän sellaista ihmistä, joka on selaisen uhriksi joutunut sillon on melkoisessa liemessä koska nasistinen ihminen ei ole tunne ihminen vaan laskemoiva vain omaa parastaan etsivä. Eikä pysty näkemään aiheuttamaansa pahaa. Hänellä ei ole empatia kykyä.
Hän juuri itse on suuriman avun tarpeessa koska hän itse on niin heikko sisäisesti janäytää ulkopuolelle olevansa kaikessa voittaja.
Narsistin uhreja on paljon mutta monikaan ihminen ei ole diaknoosia saanut tästä sairaudesta, eikä ole itse tietoinen olevansa sairas.
Jumalalle on kuitenkin mahdollista muuttaa tällainen ihminen mallisessa mielessä pitkän terapian tulos, jos itse tunnistaa tilansa ja tahtoo siitä pois.
Narsistin tunistaminen onkin siinä, että tällainen ihminen on itsekeskeinen aina
hakee sitä mistä itse hyötyy. Valehtelemalla pyrkien siihen, että vastapuoli tuntee itsensä syyliseksi ja aina tuntuu siltä, että miksen osaa koskaan tehdä oikein. Alistuminen tähän on virhe siksi parempi pysyä mahdollisimman kaukana narsistisesta ihmisestä, että pysyy pyykkisesti ja henkisesti terveenä.
LukihäiriöinenMyöhäinen kiittäminen viestistäsi sanan saattaja. Toteutan juuri sitä etäisyyden tekoa ilkeilijöihin.
- Daniel 7
Kyllä puhuu Sanan saattaja hyvää asiaa. Ei voi kuin ihailla.
- +-0
Sanan saattaja, teeppä kuten Jeesus on käskenyt, myy turhake tietokoneesi ja
anna rahat köyhille.
Miksi haalitte kaikenlaisia maallisia tavaroita joita käytätte kuten kaikki "syntisetkin"?.
Tarvitsetteko tietokonetta Jeesuksen tuntemista varten?
Kehoittiko Jeesus kerämään maallisia aarteita?. - Sanan saattaja
+-0 kirjoitti:
anna rahat köyhille.
Miksi haalitte kaikenlaisia maallisia tavaroita joita käytätte kuten kaikki "syntisetkin"?.
Kehoittiko Jeesus kerämään maallisia aarteita?.0 Minä olen kerran menettänyt kaiken mutta olen moninkertaisesti saanut ne Jeesuksessa.
Tietokone on minun ja Jumalan yhteinen jolla voin tuoda Jumalani kunniaa kaikille luettavaksi.
Jeesus on rakkaus siksi minä annan lähimäiselleni koko ajan pyytämättä mitään itselleni. Ja silti minulla on kaikki mitä trvitsen.
Rikkautta ja mammonaa en pyydä sitä Herra antaa mitä minä tarvitsen en tunne olevani mistään puutteen alaisuudessa.
Tärkeintä on minulle Jeesus hänen työnsä ja hänen kautta tuleva rakkaus jota saan jakaa se ei vähene vaikka kuinka sitä jaan.
Saan hänen kauttaan tehdä työtä, joka on tärkeitä että kaikki näkisivät hänen kirkautensa rauhansa ja rakkautensa.
Lukihäiriöinen - JOONA 10
+-0 kirjoitti:
anna rahat köyhille.
Kehoittiko Jeesus kerämään maallisia aarteita?.Voiko typerämpää neuvoa antaa!
Tietokonehan on välttämätön työväline, että Sanan Saattaja voi tuoda elintärkeitä
neuvoja jumalisuuteen juuri sinunlaisillesi pilkunviilaajille!
Ja sinä onneton olet ehdottamassa, että hän myisi tietokoneensa! - JOONA 10
+-0 kirjoitti:
anna rahat köyhille.
Kehoittiko Jeesus kerämään maallisia aarteita?.Eikä se ole merkki Jumalisuudesta, että mitään ei ole! Jeesushan antaa mielellään
tarpeeseen jos toiseen.
Eikä se ole oleellista oli tavaraa sitten paljon tai vähän, vaan sydämen asenne
mammonaan on se kaikkein tärkein. Ei saa pitää mammonaa ja sen keräämistä
tärkeimpänä asiana ja pitää olla valmis antamaan omastaan sellaiselle, joka
todella sitä tarvitsee, ja se antaminen voi olla yksinkertaisuudessaan vaikkapa
autokyyti, mikäli Herra on sinua autolla siunannut ja sinun on käytännössä
mahdollista antaa se kyyti.
Ja sehän on eniten annettu, jos Jumala on antanut sinulle sanoja itsestään ja
niitä sitten jaat ja opetat kansaa Jumalisuuteen. - kiitollinen,,
Niin puhuu. Kiitos Jumalalle, että täällä on heitä, jotka osaavat kertoa kultaakin kalliimpaa asiaa.
- en halua
lyhyesti ja ytimekkäästi: en halua. Vihaan Jeesusta ja jeesustelua.
- \0/
jeesustelua kannattaakin vihata, mutta JEESUSTA EI !
- \0/
-0 , teeppä niinkuin Jeesus on neuvonut, ja jätä turha ja tyhjänpäiväinen arvostelu sikseen, ja keskity Olennaiseen&Focukseen -> se on Kristuksen iloon ja Rakkauteen!!!!
Pitemmittä puheitta - SIUKKISTA!- **
Raamatussa kerrotaan Jeesuksen lähettäneen opetuslapset saarnaamaan,kyliin
ja kaupunkeihin,eikä istumaan tietokoneen ääressä laiskana.
Olisihan Jeesus taikonut/luonut tietokoneet opetuslapsille jos olisi pitänyt maallisesta
tiedonvälityksestä. Tekohurskaat tarvitsevat arkielämässään ihan samanlaisia laitteita
kuin tavitsetkin.
Miksi vouhotatte olevanne kaikesta maallisesta riippumattomia ja ikäänkuin "tavisten"
yläpuolella? Miksi ette vaihda autojanne aaseihin?. - Usko Toivonen
** kirjoitti:
Raamatussa kerrotaan Jeesuksen lähettäneen opetuslapset saarnaamaan,kyliin
ja kaupunkeihin,eikä istumaan tietokoneen ääressä laiskana.
Olisihan Jeesus taikonut/luonut tietokoneet opetuslapsille jos olisi pitänyt maallisesta
tiedonvälityksestä. Tekohurskaat tarvitsevat arkielämässään ihan samanlaisia laitteita
kuin tavitsetkin.
Miksi vouhotatte olevanne kaikesta maallisesta riippumattomia ja ikäänkuin "tavisten"
yläpuolella? Miksi ette vaihda autojanne aaseihin?.>> kyliin ja kaupunkeihin >>
Nykyisin melkein kaikki "kyläläiset" ja "kaupunkilaiset" istuvat laitteiden ääressä, ja
oikealla tavalla evankelioida, voi saavuttaa suuria kansan joukkoja kerralla.
19. Mutta yöllä avasi Herran enkeli vankilan ovet ja vei heidät ulos ja sanoi:
20. "Menkää ja astukaa esiin ja puhukaa pyhäkössä kansalle kaikki tämän elämän sanat". ( apt. 5. )
Tänä päivänä kansa ei ole pyhäköissä vaan kansan tavoittaa erilaisten töllöttimien takaa. - \0/
Usko Toivonen kirjoitti:
>> kyliin ja kaupunkeihin >>
Nykyisin melkein kaikki "kyläläiset" ja "kaupunkilaiset" istuvat laitteiden ääressä, ja
oikealla tavalla evankelioida, voi saavuttaa suuria kansan joukkoja kerralla.
19. Mutta yöllä avasi Herran enkeli vankilan ovet ja vei heidät ulos ja sanoi:
20. "Menkää ja astukaa esiin ja puhukaa pyhäkössä kansalle kaikki tämän elämän sanat". ( apt. 5. )
Tänä päivänä kansa ei ole pyhäköissä vaan kansan tavoittaa erilaisten töllöttimien takaa.Näin on, meidän JHWH:mme, Jumalamme tavoittaa paatuneen kansan sydämet NETIN KAUTTA.
- Sanan saattaja
\0/ kirjoitti:
Näin on, meidän JHWH:mme, Jumalamme tavoittaa paatuneen kansan sydämet NETIN KAUTTA.
/0/ Näin on jokainen joka ottaa hänet sydämeensä oli kanava mikä tahansa silloin on tärkeintä Jeesuksen työ.
Netin kautta leviää Sana muihinkin maihin eikä yksin Suomeen.
Elämme tänä aikan juuri tämän neti yhteyden kautta ja tuomme rakkauden sanomaa heillekin jotka ovat paduttaneet sydämensä ja tarvitsevat parannuksen sanomaa Jeesuksessa. - Sanan saattaja
/0/ Näin on jokainen joka ottaa hänet sydämeensä oli kanava mikä tahansa silloin on tärkeintä Jeesuksen työ.
Netin kautta leviää Sana muihinkin maihin eikä yksin Suomeen.
Elämme tänä aikan juuri tämän neti yhteyden kautta ja tuomme rakkauden sanomaa heillekin jotka ovat paduttaneet sydämensä ja tarvitsevat parannuksen sanomaa Jeesuksessa.Jatkan edellen Jeesus on voimallinen niisä, jossa hän vaikuttaa hänen rakkautensa pysyyy jasen kautt SAAMME VOIMAN JOLISTAA HÄNEN NIMEÄÄN.
- \0/
Jatkan edellen Jeesus on voimallinen niisä, jossa hän vaikuttaa hänen rakkautensa pysyyy jasen kautt SAAMME VOIMAN JOLISTAA HÄNEN NIMEÄÄN.
Ja näin me NETIN VÄLITYKSELLÄ jaamme Evankeliumia, kaikelle kansalle, jolloin uusi viini alkaa vaikuttamaan ja uskovien Uusi Yhteys löytyy - myös netissä :
\0/ \o/ \0/ !!!
"Käsin kohotetuin, sydän kiitosta täynnä, laulan Her-ral-le-ni..." - Sanan saattaja
\0/ kirjoitti:
Ja näin me NETIN VÄLITYKSELLÄ jaamme Evankeliumia, kaikelle kansalle, jolloin uusi viini alkaa vaikuttamaan ja uskovien Uusi Yhteys löytyy - myös netissä :
\0/ \o/ \0/ !!!
"Käsin kohotetuin, sydän kiitosta täynnä, laulan Her-ral-le-ni..."/0/ Totisesti niinkuin Jeesus elää ja vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen ja kun saamme tehdä hyvää. Jakaa itsestämme sitä mitä Herramme on meille antanut.
Mitä enemmä jaame sitä hyvää sitä ennemmä sitä Jeesukselta saamme.
Rakkaus on ehtymätön voimavara se ei lopu koskaan.
Kuinka paljon tämä Suomen kansa tarvitsekaan esirukousta ja samoin Israil Jumalan silmäteräkansa. Älkää unohtako esirukousta se on tärkeää tänä aikana kun mailma on lopun ajassa pimeyteen mennyt.
Kitenkin me jotka kuljemme vakeudessa on meillä valkeuden Sana jota saamme tuoda esille.
Tosistaa Hänestä joka on totinen valkeus Jeesus Kristus, joka on totinen viini puu me olemme oksat ja kun meidät liitetään tähän puuhun ei meitä mitään mailman alkeisvoimat voi heiluttaa.
Hänen rakkautensa pysyy ja hän on Pyhässä Hengessä kanssamme loppuun asti Aaamen.
Lukihäiriöinen - \0/
/0/ Totisesti niinkuin Jeesus elää ja vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen ja kun saamme tehdä hyvää. Jakaa itsestämme sitä mitä Herramme on meille antanut.
Mitä enemmä jaame sitä hyvää sitä ennemmä sitä Jeesukselta saamme.
Rakkaus on ehtymätön voimavara se ei lopu koskaan.
Kuinka paljon tämä Suomen kansa tarvitsekaan esirukousta ja samoin Israil Jumalan silmäteräkansa. Älkää unohtako esirukousta se on tärkeää tänä aikana kun mailma on lopun ajassa pimeyteen mennyt.
Kitenkin me jotka kuljemme vakeudessa on meillä valkeuden Sana jota saamme tuoda esille.
Tosistaa Hänestä joka on totinen valkeus Jeesus Kristus, joka on totinen viini puu me olemme oksat ja kun meidät liitetään tähän puuhun ei meitä mitään mailman alkeisvoimat voi heiluttaa.
Hänen rakkautensa pysyy ja hän on Pyhässä Hengessä kanssamme loppuun asti Aaamen.
Lukihäiriöinen"Rakkaus on ehtymätön voimavara, se ei lopu koskaan"
NÄIN ON
Minun, kristityn, vastuu, on, että ASENNOIDUN, AINA, POSITIIVISESTI ! , elämään.
Siispä - hymiöitykäämme AINA !
Aina. Alati. Uudestaan.
Tehkäämme Uudet Päivitykset, joka päivä, älkäämme jääkö kiinni vanhoihin tottumuksiimme. Ei missään nimessä.
Nostetaan kädet - \o/ - yhdessä- \o/ - ylös...näin -> hopi HOPI HOPI ! ! ! , KYLLÄ SE ILOKSI TAAS MUUTTUU (kun vain uskot : ), \o/ \0/ \O/ \0/ \O/ käsin \o/ kohotetuin \o/ lal lal laa \O/, laulan Herralle-ni...
Understand \o/ You,
You Child of God?
BLESSINGS ! ! !
\o/ \O/ \o/ - Sanan saattaja
\0/ kirjoitti:
"Rakkaus on ehtymätön voimavara, se ei lopu koskaan"
NÄIN ON
Minun, kristityn, vastuu, on, että ASENNOIDUN, AINA, POSITIIVISESTI ! , elämään.
Siispä - hymiöitykäämme AINA !
Aina. Alati. Uudestaan.
Tehkäämme Uudet Päivitykset, joka päivä, älkäämme jääkö kiinni vanhoihin tottumuksiimme. Ei missään nimessä.
Nostetaan kädet - \o/ - yhdessä- \o/ - ylös...näin -> hopi HOPI HOPI ! ! ! , KYLLÄ SE ILOKSI TAAS MUUTTUU (kun vain uskot : ), \o/ \0/ \O/ \0/ \O/ käsin \o/ kohotetuin \o/ lal lal laa \O/, laulan Herralle-ni...
Understand \o/ You,
You Child of God?
BLESSINGS ! ! !
\o/ \O/ \o//0/ Kiitollisin mielin voimme tänäkin päivänä sanoa ylistetty olkoon Jeesuksen Kristuksen nimi, joka antaa rakkauden jokaiseen päivään.
Jokainen, joka tahtoo kulkea Hänen Nimessään saa rauhan ja voima ylhäältä tehdä työtä ja rakastaa.
Jokainen tehtävä minkä täällä teemme lähimmäisillemme sen me teemme Jeesukselle. Jeesus kyllä tietää tahtomme tehdä hyvää.
Jeesus on rikas antaja hän hoitaa jokaista omansa ja myös kasvattaa.
Kasvatus aja eivet ole niin helppoja mutta niistä koituu aina hyvää.
Jeesus myös nuhtelee omiaan ne ovat suurinta rakkautta mitä voimme saada.
Raamatun Sanasta saa uutta kasvua ja Sana avautuu Pyhän Hengen kautta.
Kasvaen meistä kaikista tulee Herran käytöön työntekijöijöitä, jotka vievät Sanaa eteenpäin siunausta päivään.
Lukihäiriöinen
Pidä silloin Hänen käskyt !!!
Joh. 15:14
Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.- yksin armosta
Tämä, Herra Savonarola, on juuri sitä, mitä toisessa ketjussa moititte. Pitäkäämme käskyt, ja tehkäämme, kuten Hän meitä opettaa. S e on kuuliaisuutta Jeesukselle, sitä Hän meiltä odottaa (ja sen me teemme, jos rakastamme Häntä koko sydämestämme, mielestämme ja voimastamme, kuten Hän opetti ja esim. Jaikal täällä)!
- niimpä..
Savonarola kertoo yksinkertaisen ja niin toden evankeliumin, jonka lapsikin ymmärtää.
- Sanan saattaja
savonarola
On tärkeää että tuot käskyt esille sillä kaikki riippuu käskystä ja rakkauden laista se pitää kaiken sisällänsä. Kiitos, että korostat käskyjä se on tärkeää. - Sanan saattaja
savonarola
On tärkeää että tuot käskyt esille sillä kaikki riippuu käskystä ja rakkauden laista se pitää kaiken sisällänsä. Kiitos, että korostat käskyjä se on tärkeää.Jatkan vielä katsokaa neuvoa Ramatusta ja nähkää se kuinka rakkaus rakentaa ja kaataa erottavat väliseinät. Usko joka on perustettu Kristus kalliolle se on vahva se ei horju niinäkään aikoina, kun mailma on sekaisin kaikenlaisten uskontojen ja sekasorron alla. Tehkää työtä itsenne kanssa, että pysyisitte hänessä ja vahvistukaa koettelemuksissa.
Älkää kieltäkö Jeesuksen nimeä, vaan kulkekaa pysty päin kohti voittopalkintoa.
Lukihäiriöinen - Sanan saattaja
Jatkan vielä katsokaa neuvoa Ramatusta ja nähkää se kuinka rakkaus rakentaa ja kaataa erottavat väliseinät. Usko joka on perustettu Kristus kalliolle se on vahva se ei horju niinäkään aikoina, kun mailma on sekaisin kaikenlaisten uskontojen ja sekasorron alla. Tehkää työtä itsenne kanssa, että pysyisitte hänessä ja vahvistukaa koettelemuksissa.
LukihäiriöinenHerra Jeesus Kristus elää rukoilen öin ja päivin hänen Nimeään.
Jeesus sinä joka paransit ihmisiä ja annoit heille ruumiillisen henkisen ja pyykkisen terveyden niin sinä toimit tänäkin päivänä.
Erityiseti rukoilen nyt iltahetkenä tämän Helluntailaisten kirjottajien puolesta.
ja niiden hiljaisten lukioiten pulesta jotka vaijeten seisovat etäällä.
Suuri on se vastustajien joukkokin jotka käyvät kokosydämisiä kirjottajia vastaan Hrra antakoon anteeksi heille ja siunatkoon heitä, että näinä viimeisinä päivinä tekisivät parannuksen puhdistautuisivat rehellisesti Jeesuksen edessä.
Herra siunaa uutta presitentiä hänen uudessa tehtävässään ja anna hänelle viisautta Suomen asioissa.
Siunaa Israilin kanssa jotka ovat Hengellinen Israil levittäytyneenä ympäri mailmaa.
Siunaa kokosydämisiä työntekijöitä anna heille viisautta Jumalan työssä anna heille jokaiselle aseet taistelua varten. Jumalan Sana ja rakkaus.
Kiitos kaiken tämän rukouksen ylle.
Lukihäiriöinen Sanan saattaja kirjoitti:
Jatkan vielä katsokaa neuvoa Ramatusta ja nähkää se kuinka rakkaus rakentaa ja kaataa erottavat väliseinät. Usko joka on perustettu Kristus kalliolle se on vahva se ei horju niinäkään aikoina, kun mailma on sekaisin kaikenlaisten uskontojen ja sekasorron alla. Tehkää työtä itsenne kanssa, että pysyisitte hänessä ja vahvistukaa koettelemuksissa.
LukihäiriöinenRAKKAUS JOKA RAKASTAA KÄSKYT SILLÄ RAKKAUDELLA ON PÄÄMÄÄRÄ ,, USKOSTA SE TAPAHTUU --> Tim. 1:5
Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.- Sanan saattaja
savonarola kirjoitti:
RAKKAUS JOKA RAKASTAA KÄSKYT SILLÄ RAKKAUDELLA ON PÄÄMÄÄRÄ ,, USKOSTA SE TAPAHTUU --> Tim. 1:5
Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.Kiitos savonarola
Totisesti näin on mitä enemmän kiinnitymme Kristukseen uskoen käskyihin ja tehden rakkuden tekoja silloin olemme lähellä Kristusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462