Euro/kipuraja

BLIIIISS

Olisi mielenkiintoista tietää missä kunkin kansalaisen mielestä kulkee se
raja minkä hän on valmis maksamaan euron pelastamisesta.
Eikö joku taitava netin käyttäjä voisi laatia sellaisen gallupin tänne ja niin että
yhdestä ip,stä voisi vastata vain kerran silloin se olisi todenmukainen.

Vaalitulosta voi kai tulkita myös niin että monien mielestä "piikki saa olla auki"

Jos osaat ja viitsit, niin laittaisitko? KIITOS

5

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EIMEILLE

En osaa vastata tuohon, mutta minun kipurajani on ajat sitten ylittynyt.

Kreikan tilannetta en suomeen kyllä haluaisi mutta sitä kohti ollaan menossa,
      vauhti vaan lisääntyy Niinistön voiton myötä, kokoomus tietenkin tulkitsee vaalin tuloksen niin että kansa hyväksyy nuo euron pelastusyritykset, minä en.

Miksiköhän nuo erilaiset pakotteet joita velkamaille laitetaan alkaa aina näin
      "minimipalkkoja laskettava" eikö olisi oikeudenmukaisempaa vaatia että kaikki
      palkat lasketaan minimitasolle, ylimenevä osuus valtiolle. Sillä tavoin syntyisi
      tuottoa ja velat saataisiin maksettua, ja kukaan ei kuolisi nälkään.

• kukkahattunen
    • Pankkiirisuvuille?

Puhutko EU:n Velkaantumis- ja Vankeutumis Mekanismista? (EVVM)?

• Talous jorpakossa

Hyvinvointivaltio ja luottokortti on vienyt suomalaisilta kyvyn ymmärtää taloutta. Niinistö ja Katainen ovat sitoneet suomalaisten rahaa jo 50 miljardia euroa euro-valuutan tukemiseen ja uhoavat jatkaa samalla linjalla (ettei Niinistön aikoinaan väärä europäätös paljastuisi tyhmemmälle kansalle). Monikaan ei enää tajua, että jos EU sortuu tai euro hajoaa, Suomi on menettänyt 50 miljardia elikkä Suomen valtion yhden vuoden budjetin.

Jos EU tai euro eivät romahtaisi, sittenkään Suomi ei saa euron tukemiseen psnemiaan rahoja takaisin.

Kun tätä yksinkertsisuutta ei ymmärretty, Niinistö sai ääniä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe