Laitan tässä juuri härän sisäfileet pannuun jotka nautitaan valkosipuliperunoinen ja yrttisen voin kera. Punaviini kuuluu tietenkin asiaan. Sen jälkeen menemme saunaan ja katsomme drinkin kera kun Sauli niinistö valitaan Suomen uudeksi Presidentiksi. Mikäs teillä on tuo iltaohjelma ?
No mitäpä köyhät?
18
149
Vastaukset
- Kuokkavieras
Osoite oli ? )),
- voi ei
Eikös ne fileet ole huomenna jo liian kuivat? Voi olla että punaviinikin ehtii loppua, ennen kuin Sauli on presidentti.
Olet sinä kyllä aika tyhmä! - Von Skorzcheim
No mitäs tässä, ollaan just lähössä valkosten liinojen ääreen syömään kun itse en jaksa käsiäni liata ruuanlaitossa. Tilataan vielä taksi niin ei tarvitse itse vaivautua ajamaan ja ravintolassa saa luvan kanssa juoda toisenkin ruokajuoman. Niin ja sauna me laitaan ajastimella päälle niin, että kun tulemme illalla syömästä niin sauna on valmiiksi lämmin. Vaalipäivä on vasta huomenna.
- pienin kukka
Tommosta se on kun juo liikaa kossua ja muisti alkaa pätkiä.
Meillä kisulin kanssa katottiin nelosen elokuva. Sauna on lämpiämässä pihan perällä. Saunan jälkeen syödään karjalanpaistia, pottumuusia ja itse leivottuja karjalanpiirakoita. Nuorin poika perheineen on tulossa mummolaan, joten lettuja paistan sitten jälkkäriksi, kun lapset tykkää. Alkoholia ei meillä käytetä ruuan kanssa. (se on enempi nousukasjuppien tapa, millä pilaavat hyvän ruuan)
Huomenna illalla katson telkkarista, miten Pekkka Haavisto valitaan uudeksi presidentiksi. Sitten on vasta se viinimaljan paikka. - Kuokka ja Jussi
Köyhä voi käydä kuokkimassa ilman Saulia ;)))
- Tri.Sorbus
Opettelisit oikeinkirjoitusta homostelun sijaan.
- Tri Sykerö
Sinä taasen saisit opetella lukemaan oikein.
Älä luo omia mielikuvia homoudsta vaikka kovin tahtoisit
tuottaa homovastaisuutta kirjoituksista joissa ei ole kyse homous ;,
Köyhä voi käydä kuokkaveraana ilman Saulia ja Haavistoa.
- Aika kauan saunotte
ja juotte, jos niinistön valintaan asti odottelette.
Toivottavasti pariloitte koko härän ja omistatte viinitilan, muuten loppuu liha ja juomat kesken.... - metallimamma
Mitäpä syömäköyhä? Aidosti varakas ei brassaile ruualla. viikko sitten oli Hesarissa taas juttu missä kehuskeltiin miten varakkaat ostavat lampaankaretta 38€/kg.
No yhtä kaikki tämä vanha metallimamma vaan nauraa noille ruokabrassailuille. juuri tulin saunasta ja juon hyvää teetä mautettuna hunajalla.
Uhotkaakahan nyt Sauli Niinistön presidenttiyttä ja katsotaan Saulin kausi läpi.
katsotaan mihin tämä porvarihöyryntä johtaa? Olen cool, koska olen nähnyt pressoja Paasikivestä lähtien.
Mulla on rauhallinen iltaohjelma, pitelen pakkasta ja katselen tosiaan.En nyt lähtis riemuitsemaan etukäteen vaan pitkän iän suomalla kokemuksella katselen elämää. - halpa viikko
Mie kävin tänää leipäjonossa ja sain 4 pussillsta ilmaista ruokaa. Tuli jugurttia, leipää, kinkkua, kaksi hillopullapitkoa, omenia, päärynöitä, munkkeja, makaroonia, kalaa, mätiä, perunoita, tomaattia kurkkua... vaikka mitä. Nyt on ruokaa viikoksi ja ensiviikolla uudestaan...neljä kyljystäkin oli pussissa.
- bönapetitöö
sul o väärä päivä.
se o vasta huomenna se sunnuntai - oldmetall
Henrickillä onkin hyvissä ajoin sisukkafileet pannulla ovat oikein well done kun on yö läpeensä saunottu.
Kyllä metallimammaa naurattaa moinen höyryntä.
mitäpä Henrickillä on drinkkinä? Vai joko nyt voitonmaljoja juodaan? - Lyhty nurin
Henrihck on sammunut ;))
- S.Niinnistö
Leipäjonot lakkautetaan, koska ne huonontavat Suomen brändiä ulkomailla. Myös köyhyys julistetaan lakanneeksi, joten pääsemme pahasta vitsauksesta käden käänteessä.
- A.Kyykystö
Hienoa ja ripeää toimintaa uudelta presidentiltä.
- P.A.
Ketään ei jätetä leipäjonoon paleltumaan ;)))
- hyvä Niinistö
Tuskinpa leipäjonot ensimmäisinä loppuvat. Uusi presidentti aikoi kuitenkin erityisesti keskittyä tähän syrjäytymis-ilmiöön ja tutkia, onko asialle jotain tehtävissä. Ehkäpä patjat heitetään nyt pakkaseen tuulettumaan ja laiskimukset kaivetaan seslonkien kätköistä jotain toimittamaan. Presidentti on nyt oikealla asialla. Kotiruokinta on minunkin mielestäni lopetettava ja ammattitaidottomat 50 000 ihmistä koulutettava johonkin tuottavaan toimintaan. Oppisopimus-koulutus saattaisi olla vaihtoehtona hyväkin. Kun kokoajan valitetaan työvoimapulasta, niin nyt olisi loistava tilaisuus täsmäkouluttaa ihmisiä aloille, joista työntekijöitä puuttuu.
- Haaskat
Kokoomuksen nuorten varapuheenjohtaja taasen on sitä mieltä
että firmat,tehtaat ovat synnytetty tuottamaan voittoa ja duunarit onkin vain sivutuote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1641866- 1761403
- 238869
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55672
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601