Niinistö tukee Palestiinaa! HYVÄ!

KTS (Ei kirj.)

38

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muu-kansalainen

Sanoiko Niinistö myös, että palestiinalaiset saavat tehdä mitä haluavat, kuten ampua raketteja.

Neuvottelut Egyptissä taisivat taas päättyä siihen, että Palestiinan edustajilla ei ollut valtuuksia keskustella turvatakuista.
      Kun niistä tuli puhe palestiinalaiset hermostuivat ja kaikki meni pieleen. Olisi pitänyt olla pelkkiä myönnytysia.

• muu-kansalainen

Viime viikolla Palestiinan hallituksen tv-kanava lähetti ohjelman nimeltä “Sinulle”, joka arvosteli sitä, että Israel on vanginnut tuomittuja palestiinalaisarabiterroristeja.

Hakid Awad, joka viime vuonna teurasti brutaalisti Fogelin viisihenkisen perheen, mukaan lukien nelikuisen vauvan, oli yksi ohjelman tähdistä. Awadin äiti ja täti ylistivät televisio-ohjelmassa hänen murhatekojaan ja kritisoivat Israelia siitä röyhkeydestä, että se oli vanginnut hänet.

Ohjelmaan soittanut Awadin täti luki Hakimille kirjoittamansa runon ja viittasi kylmäveriseen murhaajaan “sankarina” ja “legendana” tämän perheen, ystävien ja toverien keskuudessa

. Myös “Sinulle”-ohjelman naispuolinen juontaja lisäsi omat terveisensä Hakim Awadille.

• KTS (Ei kirj.)

Niinistö: "Palestiinan kysymys ratkeaa vain Israelin ja palestiinalaisten yhteisymmärryksen kautta. Tätä rauhanprosessia Suomenkin tulee tukea. Tavoitteena on kaksi valtiota, ja tärkeää on, että ne palaavat neuvottelupöytiin.  Suomi voi tässä koko ajan tähdentää, että pyrimme auttamaan konfliktin ratkaisussa."

Tääon hienootää!
      :O)

• g-a

Elikkä Palestiinan arabit saavat toisen oman valtionsa Palestiinan alueelle.

Palestiinan arabeilla on jo Jordania, mutta jordanialaiset eivät ole sitä sekalössiä huolineet mailleen. Siinä heillä on veljeys!

Edellisestä tekstistä: "muu-kansalainen, 6.2.2012 11:12 " voi päätellä, miksi eivät huoli.
        Jordanialaisilla on moraaliarvot kohdallaan. Eivätpä he ole suuremmin Länsirantaa kaivanneet, sillä heidän maatansa se Palestiinan jaon perusteella olisi.

Jordania sallii Israelin kaikin mokomin pitävän sen hyvänään.
        Ihmettelenpä, haluaako Jordania "Palestiinan valtiota" rajanaapurikseen...
        Tuli vaan mieleen.

• aito israelson

Millä tavoin Niinistön kanta poikkeaa Israelin kannasta? On se vaan hienootää Israelin kanta, toivon että Hamaskin sen lopulta älyää, näin palestiinalaiset lopulta saisivat tuon valtionsa jota muut ovat heille tarjonneet vuodesta 1947.

Sitten pitää vielä toivoa että Iran pitää näppinsä erossa asiasta ja että muslimiveljet, jotka pääsevät valtaan Egyptissä, mutta eivät tuo sinne demokratiaa - eivät epäonnistu niin pahasti että tarvitsevat ulkoisen syntipukin, sitten Palestiinan valtio jää taas kerran syntymättä., kiitos muiden arabien.

• Mie, Haamu
        aito israelson kirjoitti:

Millä tavoin Niinistön kanta poikkeaa Israelin kannasta? On se vaan hienootää Israelin kanta, toivon että Hamaskin sen lopulta älyää, näin palestiinalaiset lopulta saisivat tuon valtionsa jota muut ovat heille tarjonneet vuodesta 1947.

Sitten pitää vielä toivoa että Iran pitää näppinsä erossa asiasta ja että muslimiveljet, jotka pääsevät valtaan Egyptissä, mutta eivät tuo sinne demokratiaa - eivät epäonnistu niin pahasti että tarvitsevat ulkoisen syntipukin, sitten Palestiinan valtio jää taas kerran syntymättä., kiitos muiden arabien.

Minä olen aina ihmetellyt sitä,miksei Jordania kelpaa ns, palestiinalaisille.
        Onhan Jordaniassa enemmän lääniä ja sillä on öljyäkin,puhumattakaan ,että palestiinalaisten juuretkin ovat mm.Jordaniassa, niin on se kumma kun ei kelpaa.

Onko tähän muuta selitystä kuin se,että arabit ovat laiskoja ja kateellisia?

• KTS (Ei kirj.)
        Mie, Haamu kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt sitä,miksei Jordania kelpaa ns, palestiinalaisille.
        Onhan Jordaniassa enemmän lääniä ja sillä on öljyäkin,puhumattakaan ,että palestiinalaisten juuretkin ovat mm.Jordaniassa, niin on se kumma kun ei kelpaa.

Onko tähän muuta selitystä kuin se,että arabit ovat laiskoja ja kateellisia?

Mitä rasismia?

Palestiinalaisia ahkerampia maanviljelijöitä ei Israelista löydy. Maan teollisuus on riippuvainen heidän tuotteistaan, joita kateelliset äärijuutalaiset yrittävät itselleen anastaa mutta onneksi edistykselliset israelilaiset, rauhanliikkeen jäsenet ja muut tulevat säännöllisesti puolustamaan palestiinalaisia rosvoja vastaan.

HYVÄ!

• g-a
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Mitä rasismia?

Palestiinalaisia ahkerampia maanviljelijöitä ei Israelista löydy. Maan teollisuus on riippuvainen heidän tuotteistaan, joita kateelliset äärijuutalaiset yrittävät itselleen anastaa mutta onneksi edistykselliset israelilaiset, rauhanliikkeen jäsenet ja muut tulevat säännöllisesti puolustamaan palestiinalaisia rosvoja vastaan.

HYVÄ!

Ohho.

Sillon kun mää näin niitä aikoinaan kipputseilla, ne pääasiassa nojailivat haravanvarteen. Me suomalaiset tytöt tehtiin töitä heidänkin edestä ja palestiinalainen mies hymyili (nojaillen haravanvarteen).

Tekeekö ne nykyään työtä? Ennen oli niin, että vaimo kyllä kokkasi, jos oli, mitä kokata ja naiset sitten istuivat lopun päivää sohvan reunoilla vierekkäin, mitä lie arapiaa haastellen, kun kunnon nainen ei kaduilla kuleksi. Siinä istui vaimoa kuudessa sukupolvessa, vanhimpana joku piippua imevä hampaaton akka.

Palestiinan miesten poltellessa ulkona vesipiippujaan. Juutalaiset tekivät työn.
        Tällaisen Palestiinan arapian minä opin näkemään.

Ainiin. Nykyään heillä on työnä poltella autonrenkaita kaduilla ja ammuskella ilmaan.

• KTS (Ei kirj.)
        g-a kirjoitti:

Ohho.

Sillon kun mää näin niitä aikoinaan kipputseilla, ne pääasiassa nojailivat haravanvarteen. Me suomalaiset tytöt tehtiin töitä heidänkin edestä ja palestiinalainen mies hymyili (nojaillen haravanvarteen).

Tekeekö ne nykyään työtä? Ennen oli niin, että vaimo kyllä kokkasi, jos oli, mitä kokata ja naiset sitten istuivat lopun päivää sohvan reunoilla vierekkäin, mitä lie arapiaa haastellen, kun kunnon nainen ei kaduilla kuleksi. Siinä istui vaimoa kuudessa sukupolvessa, vanhimpana joku piippua imevä hampaaton akka.

Palestiinan miesten poltellessa ulkona vesipiippujaan. Juutalaiset tekivät työn.

Ainiin. Nykyään heillä on työnä poltella autonrenkaita kaduilla ja ammuskella ilmaan.

Kuules kun myös muu palestiinalainen työvoima on haluttua tavaraa Israelin yrityksissä. Työnantajia vaan riepoo nää armeijan porttimuodollisuudet, jotka hidastaa työ- ja myyntimatkoja...

Ai sää olit sellanen punaposkinen kibbutsnikki...heh :D

• muu-kansalainen
        g-a kirjoitti:

Ohho.

Oli eräs dokumetti, jossa palet valitteli että juutalaiset eivät hoida heidän hautausmaita, ainoastaan omiaan.
        Kuinka maailman parhaiden ja pyhien miesten haudat jätetään hoitamatta, kivet ovat kaatuneet, eikä kukaan nosta,

No miksi ei itse nosta ???? Ei vastausta.

• g-a

Kuules kun myös muu palestiinalainen työvoima on haluttua tavaraa Israelin yrityksissä. Työnantajia vaan riepoo nää armeijan porttimuodollisuudet, jotka hidastaa työ- ja myyntimatkoja...

Ai sää olit sellanen punaposkinen kibbutsnikki...heh :D

Juu. Olen kerran poiminut melkein jalkapallon kokoisen appelsiinin puusta ja syönyt sen ihan itse.

• Jochanan (Ei kirj.)

Sauli Niinistö on suuri Israelin ystävä! Rauha Israelin kanssa on kaiken Palstiinan tuen edellytys, joten KTS voi tunkea tämänkin ulosteensa takaisin pyllyynsä.

• KTS (Ei kirj.)

Stop tykkänään. Se on just niinpäin et Palestiinan tukeminen on rauhan edellytys ja sitähän toi Niinistökin tosa aamenti...

• Jochanan (Ei kirj.)

Stop tykkänään! Niinistö sano rauha ISRAELIN kanssa! HAHAHAHAHAHAHAH!

• KTS (Ei kirj.)

Vielä kun saat tän foorumin muutkin änkyrät itsenäisen Palestiinan kannalle niin voin poistua tarpeettomana takavasemmalle ton geeaan kans...:D

• Jochanan (Ei kirj.)

Aikamoista väännöstä tippuu nyt takapuolesta KTS:ltä...

• Jochanan (Ei kirj.)

Erehtyköhän toi g-a mun suhteen, kun se sano, että mä olen taivaan lahja tälle forumille? Jos te kerran ootte kimpas...

• g-a

Me täällä sulassa ystävyydessä Kooteen kanssa solmimme rauhaa Lähi-idän kansojen kesken.

Let's make love, not war!

• Jochanan (Ei kirj.)
        g-a kirjoitti:

Me täällä sulassa ystävyydessä Kooteen kanssa solmimme rauhaa Lähi-idän kansojen kesken.

Let's make love, not war!

Sun kanssas mitään lovee harrasta! :D

• KTS (Ei kirj.)

• g-a

Pois jaloista Jokkantii.
        Me jatketaan geeaan kans tästä kohti Vesimiehen aikaa...:D

http://www.youtube.com/watch?v=kjxSCAalsBE

Nostalgiapläjäys 60-70-luvuilta.
        "Let the sunshine in".

• Kerro meille
        g-a kirjoitti:

Nostalgiapläjäys 60-70-luvuilta.
        "Let the sunshine in".

meille muillekin millainen sa rauha mahtaa olla. Sinun aivoituksista en ole saanut selvää, mutta toinen osapuoli on tuonut tavoitteensa selvästi esille moneen kertaan. Hän kannattaa Hamasia eli rauhaa ei missään nimessä tavoitella. Tavoitteena on ainoastaan aselepo, jotta Israelin valtion lopettaminen voitaisiin toteuttaa sitten myöhemmin. Tämä on siis myös sinun tavoitteesi?

• g-a
        Kerro meille kirjoitti:

meille muillekin millainen sa rauha mahtaa olla. Sinun aivoituksista en ole saanut selvää, mutta toinen osapuoli on tuonut tavoitteensa selvästi esille moneen kertaan. Hän kannattaa Hamasia eli rauhaa ei missään nimessä tavoitella. Tavoitteena on ainoastaan aselepo, jotta Israelin valtion lopettaminen voitaisiin toteuttaa sitten myöhemmin. Tämä on siis myös sinun tavoitteesi?

Rauha on sitä, että on itse varma omasta uskostaan, mutta kunnioittaa ja pyrkii ymmärtämään myös vastapuolen ajatuksia ja näkemyksiä.

Asiat riitelevät, mutta meidän ihmisten ei tarvitse riidellä.

Luotan Israelin valintoihin ja toimiin ja nimenomaan heidän. Näen tämän kysymyksen heidän näkökulmastaan. Mutta myös Palestiinan arabikansaa on ymmärrettävä. Ei ole tarkoitus kohdella heitäkään epäoikeudenmukaisesti, sillä eläviä ihmisiähän hekin ovat, joilla on oma uskonsa, vaikkakin jotkut heidän johtajistaan valehtelevatkin jopa heille itselleen ja ohjaavat heitä harhaan.

En myöskään puolusta kaikkia sellaisia yksittäisten israelilaisten puoleltakaan tapahtuneita mahdollisia raakuuksia ja väärinkäytöksiä, vaikka poliittisesti olenkin Israelin puolella.

Tarkimmin määriteltynä pidän itseäni poliittisesti Israelin valtioon nähden juutalais-siionistisena.

• Osaat
        g-a kirjoitti:

Rauha on sitä, että on itse varma omasta uskostaan, mutta kunnioittaa ja pyrkii ymmärtämään myös vastapuolen ajatuksia ja näkemyksiä.

Asiat riitelevät, mutta meidän ihmisten ei tarvitse riidellä.

Luotan Israelin valintoihin ja toimiin ja nimenomaan heidän. Näen tämän kysymyksen heidän näkökulmastaan. Mutta myös Palestiinan arabikansaa on ymmärrettävä. Ei ole tarkoitus kohdella heitäkään epäoikeudenmukaisesti, sillä eläviä ihmisiähän hekin ovat, joilla on oma uskonsa, vaikkakin jotkut heidän johtajistaan valehtelevatkin jopa heille itselleen ja ohjaavat heitä harhaan.

En myöskään puolusta kaikkia sellaisia yksittäisten israelilaisten puoleltakaan tapahtuneita mahdollisia raakuuksia ja väärinkäytöksiä, vaikka poliittisesti olenkin Israelin puolella.

Tarkimmin määriteltynä pidän itseäni poliittisesti Israelin valtioon nähden juutalais-siionistisena.

ainakin laittaa pään pensaaseen. Koko kirjoituksesi on pelkkää sanojen pyörittelyä. Sanot puolustavasi Israelin tekemiä ratkaisuja ja KTS perustaa ratkaisun Hamasin linjaan. Silti väität, että näkemystenne välillä ei ole ristiriitaa!

Mitä ovat nämä Israelin valinnat ja toimet? Ovatko nykyhallituksen toimet oikeita ja vasemmistohallitusten toimet siksi vääriä?

Mihinkään kiistakysymykseen et ota kantaa. Missä olisivat uuden palestiinalaisvaltion rajat? Onko kaikilla palestiinalaisilla rajoittamaton paluuoikeus Israeliin? Jaetaanko Jerusalem? Pitäisikö palestiinalaisten luopua jostain tavoitteistaan? Kysymykset ovat konkreettisia ja siksi niistä pitää puhua konkreettisesti. Tyylisi "rauha on sitä, että on varma omasta uskostaa" on pelkkää sanahelinää. Vai veisitkö tosiaan tuollaiset ajatukset pöydälle, kun konkreettisia rauhanneuvotteluja käydään?

• g-a
        Osaat kirjoitti:

ainakin laittaa pään pensaaseen. Koko kirjoituksesi on pelkkää sanojen pyörittelyä. Sanot puolustavasi Israelin tekemiä ratkaisuja ja KTS perustaa ratkaisun Hamasin linjaan. Silti väität, että näkemystenne välillä ei ole ristiriitaa!

Mitä ovat nämä Israelin valinnat ja toimet? Ovatko nykyhallituksen toimet oikeita ja vasemmistohallitusten toimet siksi vääriä?

Mihinkään kiistakysymykseen et ota kantaa. Missä olisivat uuden palestiinalaisvaltion rajat? Onko kaikilla palestiinalaisilla rajoittamaton paluuoikeus Israeliin? Jaetaanko Jerusalem? Pitäisikö palestiinalaisten luopua jostain tavoitteistaan? Kysymykset ovat konkreettisia ja siksi niistä pitää puhua konkreettisesti. Tyylisi "rauha on sitä, että on varma omasta uskostaa" on pelkkää sanahelinää. Vai veisitkö tosiaan tuollaiset ajatukset pöydälle, kun konkreettisia rauhanneuvotteluja käydään?

En minä, eikä KTS käydä rauhanneuvotteluita YK:ssa.
        Tämä on meidän yksityisten ihmisten nettikeskustelua.
        Kyllä Kootee minun mielipiteeni tuntee ja minä Kooteen.

On Israelin ja palestiinalaisten välinen asia, mihin he vetävät maidensa rajat.
        Sanoin jo, että kunnioitan heidän neuvotteluitaan, sekä päätöksiään.
        Tässä on kantani kiistakysymyksiin, joihin ei itse pidä sekaantua. Mitä ihmeen merkitystä sillä olisi, että me täällä vetelisimme rajaviivoja ja sanoisimme, että tuo kylä tälle puolen ja toinen kylä toiselle puolen. Olen monta kertaa täällä sanonut, että vuoden 1947 päätöksen mukaan Länsiranta on Jordaniaa, jonka Israel valtasi heiltä 'Kuuden päivän sodassa' 1967, Jordanian hyökättyä Israeliin sieltä käsin.

Länsiranta on yhtä tärkeä sotilaallisena turvavyöhykkeenä Israelille, kuin oli Karjala Pietarin turvaamiseksi N-L:lle.

Diplomatia ei ole pään pensaaseen työntämistä, mutta sitähän sinä et ymmärrä. Et ymmärrä sodasta mitään.

• Asiantuntija-1
        g-a kirjoitti:

En minä, eikä KTS käydä rauhanneuvotteluita YK:ssa.
        Tämä on meidän yksityisten ihmisten nettikeskustelua.
        Kyllä Kootee minun mielipiteeni tuntee ja minä Kooteen.

On Israelin ja palestiinalaisten välinen asia, mihin he vetävät maidensa rajat.
        Sanoin jo, että kunnioitan heidän neuvotteluitaan, sekä päätöksiään.
        Tässä on kantani kiistakysymyksiin, joihin ei itse pidä sekaantua. Mitä ihmeen merkitystä sillä olisi, että me täällä vetelisimme rajaviivoja ja sanoisimme, että tuo kylä tälle puolen ja toinen kylä toiselle puolen. Olen monta kertaa täällä sanonut, että vuoden 1947 päätöksen mukaan Länsiranta on Jordaniaa, jonka Israel valtasi heiltä 'Kuuden päivän sodassa' 1967, Jordanian hyökättyä Israeliin sieltä käsin.

Länsiranta on yhtä tärkeä sotilaallisena turvavyöhykkeenä Israelille, kuin oli Karjala Pietarin turvaamiseksi N-L:lle.

Diplomatia ei ole pään pensaaseen työntämistä, mutta sitähän sinä et ymmärrä. Et ymmärrä sodasta mitään.

Länsiranta ei ole minkään päätöksen mukaan ollut Jordaniaa, täyttä tuubaa suollat. Jordania itsenäistyi 1946 eikä siihen millään sopimuksella ole Länsirantaa liitetty. Jordania miehitti Länsirannan 1948 ja miehittäjä vaihtui israeliksi 1967.

• g-a
        Asiantuntija-1 kirjoitti:

Länsiranta ei ole minkään päätöksen mukaan ollut Jordaniaa, täyttä tuubaa suollat. Jordania itsenäistyi 1946 eikä siihen millään sopimuksella ole Länsirantaa liitetty. Jordania miehitti Länsirannan 1948 ja miehittäjä vaihtui israeliksi 1967.

Wiki, Jordania:
        "Ensimmäisen maailmansodan jälkeen suurin osa entisestä Osmanien valtakunnasta jaettiin. Britit irrottivat 80 % Palestiinan mandaatistaan Transjordanian emiraatiksi (trans-Jordan = Jordanin takana). Siitä tuli itsehallinnollinen osa brittien hallinnoimaa Palestiinan mandaattia Kansainliiton hyväksynnän mukaan. Brittihallinnon alaisuudessa Transjordaniaa hallitsi kuningas Abdullah I. Jordania itsenäistyi brittien hallinnosta vuonna 1946.[1] Israelin perustamisen jälkeen vuonna 1950 maahan liitettiin myös se osa Palestiinasta, jota nykyisin sanotaan Länsirannaksi.[9]"

• Asi-1
        g-a kirjoitti:

Wiki, Jordania:
        "Ensimmäisen maailmansodan jälkeen suurin osa entisestä Osmanien valtakunnasta jaettiin. Britit irrottivat 80 % Palestiinan mandaatistaan Transjordanian emiraatiksi (trans-Jordan = Jordanin takana). Siitä tuli itsehallinnollinen osa brittien hallinnoimaa Palestiinan mandaattia Kansainliiton hyväksynnän mukaan. Brittihallinnon alaisuudessa Transjordaniaa hallitsi kuningas Abdullah I. Jordania itsenäistyi brittien hallinnosta vuonna 1946.[1] Israelin perustamisen jälkeen vuonna 1950 maahan liitettiin myös se osa Palestiinasta, jota nykyisin sanotaan Länsirannaksi.[9]"

niimpä, ota enemmän selvää asioista. Jordania miehitti länsirannan 1948, liitti sen itseensä 1950, MUTTA ei saanut hyväksyntää, ainoastaan britit hyväksyivät liitoksen, joten länsiranta ei ole koskaan viralisesti kulunut Jordanialle. Otat valikoidusti tekstejä wikipediasta, tai jätät tarkoituksela loput pois.

Siis ei ole päätöstä asiasta, kuten mainitsin aiemmin.

Tässä yk:n päätös jordanjoen länsipuolisen mandaattiosan jaosta 1947, kirjoitettuine rajoineen http://en.wikisource.org/wiki/United_Nations_General_Assembly_Resolution_181, siis jako "arabivaltioksi" joka sai myöhemmin nimen Palestiina ja juutalaisvaltioksi josta tuli israel.

Tässä on erittäin valaiseva esitys samasta asiasta värikarttoineen
        http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Partition_Plan_for_Palestine ,
        esityksenä myös -49 aselepolinjat, olisivatko ne mahdolisesti itsenäisen Palestiinan valtion tulevat rajat?

Siis päätöstä 181 eivät ympäröivät arabimaat hyväksyneet ja niin ollen Jordania miehitti länsirannan ja Egypti Gazan. Israel sensijaan hyväksyi jaon ja itsenäinen Israel syntyi. 1967 miehittäjä vaihtui Israelksi sekä gazassa että länsirannalla.

• g-a
        Asi-1 kirjoitti:

niimpä, ota enemmän selvää asioista. Jordania miehitti länsirannan 1948, liitti sen itseensä 1950, MUTTA ei saanut hyväksyntää, ainoastaan britit hyväksyivät liitoksen, joten länsiranta ei ole koskaan viralisesti kulunut Jordanialle. Otat valikoidusti tekstejä wikipediasta, tai jätät tarkoituksela loput pois.

Siis ei ole päätöstä asiasta, kuten mainitsin aiemmin.

Tässä yk:n päätös jordanjoen länsipuolisen mandaattiosan jaosta 1947, kirjoitettuine rajoineen http://en.wikisource.org/wiki/United_Nations_General_Assembly_Resolution_181, siis jako "arabivaltioksi" joka sai myöhemmin nimen Palestiina ja juutalaisvaltioksi josta tuli israel.

Tässä on erittäin valaiseva esitys samasta asiasta värikarttoineen
        http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Partition_Plan_for_Palestine ,
        esityksenä myös -49 aselepolinjat, olisivatko ne mahdolisesti itsenäisen Palestiinan valtion tulevat rajat?

Siis päätöstä 181 eivät ympäröivät arabimaat hyväksyneet ja niin ollen Jordania miehitti länsirannan ja Egypti Gazan. Israel sensijaan hyväksyi jaon ja itsenäinen Israel syntyi. 1967 miehittäjä vaihtui Israelksi sekä gazassa että länsirannalla.

En ole tarkoituksella esittänyt väärää tietoa.
        Olen luullut väärin, sen perusteella, mitä minulle on aikoinaan kerrottu.
        Kiitos oikaisusta.

• KTS (Ei kirj.)

:D

• Rukoillaan Suomen

tulevan presidentin puolesta, että voi tuntea Jumalan armon ja totuuden Jeesuksessa ja myös kauttaan voi Jeesuksen Isä ja Jumala suoda terveitä sanoja tälle kansalle ja meille kaikille kansalaisille ja ennenkaikkea että voimme Jeesuksen opetuslapsina päästä perille voittajina pedon merkkiä ottamattomina, jos Sauli on kaksi kautta presidenttinä tai ainakin siihen asti, kun voi. Rukoillaan että Saulin sielu pelastuu myös Jumalan valtakuntaan Juutalaisten Kuningas Jeesuksessa, sillä on Isän Jumalan tahto meille kaikille.

Jos et usko että elämme ihan lähellä lopunajan ja viimeisen 7-vuotisjakson alkua, niin tutki ja ano rukoillen Jeesuksen nimessä Totuuden Hengen siunausta!

• muu-kansalainen

Muinaiset turkkilaiset, jotka olivat kääntyneet kristiyiksi, tatuoivat ristin otsaansa.
      Sotilaat, muistini mukaan.

• ja Suomessa naiset

rukoilevat pää peittämättömänä ja häpäisevät siten päänsä. Paavali opettti tällaisesta että olisi ihan sama jos leikkauttaisivat hiuksensakin. Aikamoista on meno nykyään näissä vapaissa käsityksissä kun ei tahdota Herran käskyjä kunnioittaa eikä opetustaan vastaanottaa hengellisesti.

Luopumus ja laittomuus on jo pitkällel edenneet Suomessa ja kaikissa kansoissa kun Jumalan armoa ymmärretään ilman totuudellista hengellisyyttä.

• Juutalaisnaisille
        ja Suomessa naiset kirjoitti:

rukoilevat pää peittämättömänä ja häpäisevät siten päänsä. Paavali opettti tällaisesta että olisi ihan sama jos leikkauttaisivat hiuksensakin. Aikamoista on meno nykyään näissä vapaissa käsityksissä kun ei tahdota Herran käskyjä kunnioittaa eikä opetustaan vastaanottaa hengellisesti.

Luopumus ja laittomuus on jo pitkällel edenneet Suomessa ja kaikissa kansoissa kun Jumalan armoa ymmärretään ilman totuudellista hengellisyyttä.

ilman Jeesustakin ymmärtää peittää päänsä, eikä olla kuin mikäkin portto.

• g-a
        Juutalaisnaisille kirjoitti:

ilman Jeesustakin ymmärtää peittää päänsä, eikä olla kuin mikäkin portto.

Minä muuten usein rukoilen pää peitettynä.
        Sapattikynttilät sytytän pitsihuivi pään ja kasvojen peitteenä.

• hahaa999
      • hahaa999

Tää siis aloitukseen, KTS:lle

• KTS (Ei kirj.)

Tietenkin on oltava mutta ei sitä synny jos ei Israelia painosteta siiihen kaikin mahdollisin tavoin kuten aikoinaan Etelä-Afrikan rotusortohallitusta.

Olihan sekin Afrikan mahtavin sotilasmahti mutta mikä on sisältä laho, sitä tarvitsee vain puhaltaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe