http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2012/02/eduskunnan_valtiosalissa_kahviteltiin_3238472.html
"Tasavallan presidentti Tarja Halonen sanoi valtiopäivien avajaispuheessaan, että varsinkin taloudellisesti tiukkoina aikoina on kannettava erityistä vastuuta haavoittuvimmista. Hän korosti, että muutokset koskevat kovimmin juuri heihin.
- Meidät tekee kansakunnaksi juuri se, että kaikista pidetään huolta, Halonen sanoi"
On siinä luutamuori halosella härskit jutut!
Köyhintä kansanosaamme tuetaan mm, verovaroista, mutta tämä luutamuori ei ole kahteentoistavuoteen maksanut sentinkään veroja meesuistaan, ja elänyt kaikin tavoin meidän veronmaksajien siivellä, ja elää edelleen pressanvirasta eläkkelle jäätyään !
Luutamuori halosen vähäosaisista huolehtimen on kyllä rajoittunut omien kissojensa hoivaamiseen, sekä Espanjalaisten kulkukoirien paapomiseen, sanoipas tuohon Pena ja demarit mitä lystäävät !
Late Lapista. SSSS Ry!
PRESSAN KATTEETTOMAT JUTUSTELUT!
12
121
Vastaukset
- ihmeitten aika
Nyt voi Halonenkin puhua mitä vain, kun ei tarvitse vastata enää puheistaan.
Ei hän ole aikaisemmin puhunut mistään huonompiosaisista suurena ryhmän eikä varsinkaan heidän elinolojen parantamisesta, mistä se ajatus nyt tuli. Ei kai tämä ollut vain Niinistön matkimista.
Aikaisemmin Halonen on ollut huolissaan vain pienistä valtaväestöstä poikkeavista ryhmistä.
Voi, voi näitä puheita. - niin...
joo
- pate rapista
Minkähän nimen sinä Niinistölle keksit kunhan et enää Halosta voi räkyttää. Se kyllä muistetaan, että itse äänestit Niinistöä, ihan joka kerta kun suusi avaat.
Samalla tavalla se Niinistö ei maksa veroja ja on kautensa/kausiensa jälkeen toisten elätti. Saa huippuhyvää eläkettä ym.ym.
Jotenka Late, nyt sitten suu suppuun kokoomuksesta ja Saulista. Olet itse ne valtaan ollut vailla.- Late Lapista.
Minä äänestin ensimmäisellä kierroksella Väyrysen Paavoa, toisella kierroksella minut pakotettiin äänestämään kahdesta pahasta sitä pienempää pahaa, sillä minä en olisi voinut katsella kun homopari olisi häärinyt Mäntyniemessä, ja toinen vielä ulkomaalainen homppeli!
Ja minähän en äänestänyt kokoomusta, sillä pressanvaalit ovat henkilövaalit, Niinistökin joutuu heittämään nyt kokoomuksen jäseenkirjansa takkaan, kuten aikaisemmatkin pressat ovat joutuneet tekemään! tuota ei varmaankaan sinun kaltainen kakara tiennyt?
Niinistöhän on jo PAHVISAULI, parempi nimikin voidaan keksiä myöhemmin jepen tekojen mukaan!
Ja minun turvan tukkimiseen vaaditaan miestä, ja isoa sellaista, sinun kaltaiset luulotautiset ketsuppipekat sitä eivät pysty tukkimaan !
Late Lapista. SSSS Ry! - havukka2
Late Lapista. kirjoitti:
Minä äänestin ensimmäisellä kierroksella Väyrysen Paavoa, toisella kierroksella minut pakotettiin äänestämään kahdesta pahasta sitä pienempää pahaa, sillä minä en olisi voinut katsella kun homopari olisi häärinyt Mäntyniemessä, ja toinen vielä ulkomaalainen homppeli!
Ja minähän en äänestänyt kokoomusta, sillä pressanvaalit ovat henkilövaalit, Niinistökin joutuu heittämään nyt kokoomuksen jäseenkirjansa takkaan, kuten aikaisemmatkin pressat ovat joutuneet tekemään! tuota ei varmaankaan sinun kaltainen kakara tiennyt?
Niinistöhän on jo PAHVISAULI, parempi nimikin voidaan keksiä myöhemmin jepen tekojen mukaan!
Ja minun turvan tukkimiseen vaaditaan miestä, ja isoa sellaista, sinun kaltaiset luulotautiset ketsuppipekat sitä eivät pysty tukkimaan !
Late Lapista. SSSS Ry!Minulla meni äänestys aivan saman kaavan mukaan.
Paras mies, P.V., putosi, joten oli äänestettävä toiseksi parasta ja osittain juuri toisella kierroksella sen takia, ettei Suomi joudu kärsimään kuutta vuotta Haaviston kelkassa. - hyvinhän se meni
havukka2 kirjoitti:
Minulla meni äänestys aivan saman kaavan mukaan.
Paras mies, P.V., putosi, joten oli äänestettävä toiseksi parasta ja osittain juuri toisella kierroksella sen takia, ettei Suomi joudu kärsimään kuutta vuotta Haaviston kelkassa.Viisaammilla taas äänestys meni juuri päinvastoin. Ensimmäisellä kierroksella oli pieni pelko että Väyrynen pääsee toiselle kierrokselle, siksi oli pakko äänestää jotain muuta kuin Väyrystä.
Kaikki huolet olivat ohi ensimmäisen kierroksen jälkeen kun Väyrynen sai vain 17,5%:n kannatuksen. Jos Väyrynen olisi päässyt, onneksi ei, toiselle kierrokselle, niin Niinistön voitto olisi ollut luokkaa 80% vastaan Väyrysen 20%. - Late Lapista.
hyvinhän se meni kirjoitti:
Viisaammilla taas äänestys meni juuri päinvastoin. Ensimmäisellä kierroksella oli pieni pelko että Väyrynen pääsee toiselle kierrokselle, siksi oli pakko äänestää jotain muuta kuin Väyrystä.
Kaikki huolet olivat ohi ensimmäisen kierroksen jälkeen kun Väyrynen sai vain 17,5%:n kannatuksen. Jos Väyrynen olisi päässyt, onneksi ei, toiselle kierrokselle, niin Niinistön voitto olisi ollut luokkaa 80% vastaan Väyrysen 20%.Jos Väyrynen olisi ollut toisella kierroksella, Niinistön voitto ei olisi ollutkaan kirkossa kuulutettu! nyt oli Niinistöllä helppo kaataa koko homppelien jengi!
Ja Väyrynen olisi ollut ylivoimaisesti pätevin ja kokenein pressa, Paavo on saanut aikaan paljon muutakin aikaan kuin poliittisia palopuheita, esimerkiksi Keminmaan marjatilallaan hän työllistää suoraan noin 40 henkilöä, ja välillisesti paljon enemmän!
Kukas muu poliittinen pelle on pystynyt samaan? EI KUKAAN !
Late Lapista. SSSS Ry! - Late Lapista.
hyvinhän se meni kirjoitti:
Viisaammilla taas äänestys meni juuri päinvastoin. Ensimmäisellä kierroksella oli pieni pelko että Väyrynen pääsee toiselle kierrokselle, siksi oli pakko äänestää jotain muuta kuin Väyrystä.
Kaikki huolet olivat ohi ensimmäisen kierroksen jälkeen kun Väyrynen sai vain 17,5%:n kannatuksen. Jos Väyrynen olisi päässyt, onneksi ei, toiselle kierrokselle, niin Niinistön voitto olisi ollut luokkaa 80% vastaan Väyrysen 20%.Millä viisaammilla? hoppeleillako ?
Late Lapista. SSSS Ry!
- känä2
Sitä minäkin juuri toivoin, että Väyrynen olisi ollut toisella kierroksella.
Silloin olisi puhuttu todella Suomelle tärkeistä asioista, kun ei olisi koko ajan tarvinnut kierrellä ja kaarrella ja varomasta loukkaamasta homoja.
Niinistön voitto olisi ollut silloin hyvin niukka ja olisipa häviökin ollut mahdollinen, kun Pate olisi päässyt aukaisemaan tieto- ja taitopuolensa paremmin.
Ensimmäisellä' kierroksella media piti kyllä huolen siitä, että Väyrynen pysyi mahdollisimman syrjässä.- Late Lapista.
Noinhan siinä juuri kävi ! Väyrynen pelattiin syrjään jotta pahvisaulille saatiin höyhensarjalais vastustaja toiselle kierrokselle !
Lopullinen tuloskin alkaa sitten näkyä, kun kuuntelee tenavatähti katalaisen kansankurjistamislistaa, niin eipä hyvältä näytä meidän tulevaisuus täällä Suomessa !
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2012/02/katainen_saastopaatoksia_maaliskuussa_3249303.html
Late Lapista. SSSS Ry!
- ja narsisti
Katainen taitaa olla sosiopaati.
Albert Speer on loistava esimerkki täydellisen sopeutuvasta ja miellyttävästä sosiopaatista. Hän huolehti niin arkitehtuurista kuin massamurhien teollistamisesta ja osasi vaihtaa väriä kuin kameleontti, vedoten vuosisadan suurimpaan myyttiin, virkamiesvelvollisuuteen ja poikamaiseen uskollisuuteen.
Kunhan saavutti valtaa. Kykenevä mihin tahansa, sopeutuva milloin vain. Velvollisuus ja ideologia ilman vastuuta mutta silti äärimmäisen tietoisesti kaikkia tekojaan peitelläkseen tuottaa mahdollisimman sivistyneitä ja harkittuja valheita.- Late Lapista.
Oli miten oli! mutta noin on !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962346Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1841497
- 248922
- 81908
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621