No niin! vai ei ole kannabis vaarallista! Miksi ei sitten pelastanut Whitneytä, on sanonut, että tykkää kannabiksesta ja näin siinä sitten kävi.
Melko tuttu juttu, miten kävikään Bob Marleylle ja Sid Vicioukselle?
Miksi nyt ei todella julkaista tutkimuksia siitä, miten vaarallista kannabis on?
Olen vuosikymmeniä kantanut sielussani poltetta tämän asia vuoksi! Minua ei kuunnella, olen kirjoitellut lehtiin ja verkkoforumeihin asian tiimoilta. Mutta ei mitään, ei palkintoa ei kunniamainintaa ei edes mitään tunnustusta tästä kaikesta. Olenko tehnyt turhaa työtä? Nyt sitten vielä ihan tosissaan puhutaan, että pitäisikö kannabis julkaista laillisena! Miksi minua ei kuunnella, tiedän olevani oikeassa (kuten lähes aina olen), mutta tämä raaka ja nautinnonhaluinen maailma ei ole minun ajatuksille vielä valmis. Saan voimaa siitä, että itse tiedän tekeväni oikean moraalin mukaan. Olen tallentanut kirjoituksiani ja aina niitä lueskellessani tulen ylpeäksi. Tuntuu niin epätodelliselta huomata olevansa hyvä ihminen tässä sairaassa maailmassa. Maailmassa, jossa niin harva ansaitsis elää. Minä olen taistellut saavuttaakseni tämän aseman. Olen kiitollinen talvisodan veteraaneille ja heidän sissiretkilleen, Kekkoselle ja monelle muulle minun veroiselle suurmiehelle.
Nyt vain on tehtävä vieläkin selvemmäksi se asia, että kannabis tappaa. Kaikenlainen nautinto vie ennenaikaiseen hautaan ja orjuuttaa ihmisen. Miksi niin harva on saanut vapaan miehen mielen, miksi niin moni haluaa vain tuhota itsensä ja toisensa. Tosin kun on valintansa tehnyt, saa tuhoutuakin, kannabisnarkkarien tuhoamisesta unelmoin.
Kannabisnikkari whitney houston on kuollut kannabikseen
9
92
Vastaukset
- Kannabiton.
Tässä tyypillinen kannabisnarkkarin keittiö.
http://yeeeah.com/2006/03/30/whitney-houston-smokes-crack/- Raakkuna!
Näin on
- raakkuna1
Kukaan ei ole koskaan kuollut cannabiksen käyttöön. Ja kun kysyt Bob Marleyn kuoleman syytä, niin se oli hänen kohtalonsa, joka toteutui syövän kautta. Ja toi kuuluisa punkkari Sid Vicious oli tyypillinen sekakäyttäjä kovimmasta päästä, ja kuoli lopulta Heroiiniin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10450257- Tosissaa.
Kaikki kyseiset ovat aluksi käyttäneet kannabista, sitten kun se ei ole riittänyt ovat lisäksi käyttäneet vahvempia huumeita.
Yhteenvetona kannabis on edesauttanut kuolemiin, tura kiistää tosiasioita. - .
raaskuna
- taas yksi
kuollut todiste.
- raakkuna1
Whitney Houston on ollut Amerikan suosituimpia nais artisteja. Ja kieltämättä hän oli hyvin tyylikäs ja älykäs nainen.
http://www.youtube.com/watch?v=5Pze_mdbOK8&feature=artist
- tura väittää vastaan
täysin turaa kiistää, ensin alkoholi siten kanabis sitten amfetamiini sitten kokaiini, sitten heroiini ja sitten kräck.
Täysin turaa kiistää tosiseikkoja, turaan huudatte siellä.
Tutavapiirissäni ainoa, joka ei ole kokeilut mitään pähdettä ja hyvin menee!
Muut poltelleet ja odotan, milloin minut palkitaan ja he kuolevat. - kannabis laittomaksi
koviljelijät tappoivat whitneyn!!!!!
Saamarin humpuukkiveikot!!!
Pentele teidän kanssaanne!!!!
Pahu soikoon, jos tuo peli ei lopu!!!
Soitan POLIISILLE JA ILMIANNAN KAIKKI!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611