Hej :) fazer no huhuhuh olipa kiusalista

:)

kun en heti aamusta nyt millään päässyt kertomaan huoltani ja ensin kun kerron sen :) oletteko huomanneet että suomen julkikset olivat heti apinoimassa itseäni kun täällä me ensin onniteltiin tuttavalisesti Vikkania....no ei se mitään onhan noita relestäjiä sun muita nyt julkisuuteen tällä iloisella tapahtuman kustanuksella haluavia nähty ennenkin...suotakoon se heillee..

niin se asia No eilen jo ajattelin ostavani prinsessakakun mutta meidän kaupassa ei ollut kuin ehkä pakasteessaa...mutta en sitten kuitenkaan vaan Teidän täytyisi mainostaa sitä ihanaa unelma kääretorttua maisteltiin eilen ensimäisen kerran Taivaalisen ihanaa...niin ja sitten En tietenkään ole mikään radio rokin kuuntelija kun mä kuuntelen ne mainokset sitä paitsi he ovat niin karmivan katu-uskottavan näköisiäkin että vaikka syytäkään ei ole niin varmuuden vuoksi pysyn kaukana .

Sitten miten ihmeessä :) minua ei pelota yhtään armeijja-asusteissa kulkevat ei yhtään Enkä tarkoita nyt kriminaaleja enkä muita jotka pukeutuvat armeijan vanhoihin kuteisiin kun tahtovat olla pelottavan näköisiä. Niin ehkä ymmärisit kun kirjoitin miten ihmeessä minua ei pelota oikea armeija.ei niin koska arvostan iso-veljeäni tosin mä en ole nyt aivan varma sainko mainita tässä jutussa hänet mutta mulla on Maailman paras Iso-veli.

p.s mä niin tykkäisin että mainostaisitte sitä unelma kääretorttua mielummin koska se on kuin unelmaa...Ai kauheeta suuttuikohan nyt taas joku kun en ole rokkarikaan No suuttukoot.

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

:) Fazer...no herttainen aika sentään tekevälle sattuu , enkä taaskaan edelisessä esseessä selittänyt vaan tarkensin koska en halua että yksikään edes kuvittelee että olisin rokkari tai muutenkaan ihannoisin pelottavan näköiseksi itsensä stailattuja vaikka jotkin musikaalisesti huippu hyvijä...muusta en tiedä kun en ole tuntenut tarvetta lähemmin tutustua kuin mielummin varmuuden varalta pysytellä mahdolisiman kaukana koska :) kuulukin jo riittää......

mutta se unelma kääretorttu ja fazerin on kyllä suositeltavaa ja kun se on tehnyt viellä aina niin taka-alalle jäävät "kylmäköt " kondiittorit kuin kaikki todeliset Leivän paistajat jotka lähtevät työhönsä kun muut viellä nukkuvat että meillä olisi aamulla tuoretta leipäää . Faxerin dokumentti Leivästä olisi kyllä kanssa suositeltavaa kaikille jotka vain itseään tyrkyttää mainostamaan miloin mitäkin.

Sentäs suomalaisia on miljoonija ihmisijä jotka joka päivä tekevät monelaisia herkkuaja, leipää..niiin ja sitä unelma kääretorttua niin ja :) prinsessakakkua.
      mä kyllä tahdon itseni ja meidän puolesta toivottaa heille työn iloa kun kaikki normaalit tavaliset ihmiset tuntevat myös normaalia tervettä iloa toisten saavutuksista ja onnesta. kiitos. :)

• .

:) ai niin arvasitte varmaan että viellä on asiaa...niin asiaa Tiedoksi vaan itse kannatan talouskasvua enkä kaikkea tee itse vaikka tekevä käsisistäni ja päästäni olenkin todistetusti ja mitä Leipään tulee toivoisin niin paljon että vaikka Maikkari näyttäisi sen dokumentin jossa aamuyöstä perheen äiti lähtee jostain lahdestako se oli niin kuitenkin sieltä asti paistamaan Leipää...

Dokumentti oli lämminhenkinen ja Mahtava tarina siitä miten suomalaiset ja ehkä myös ulkomaalaisetkin saavat tuoretta leipää aamusta kauppaan. EI se Itsestään sinne kaupanhylylle tule. Kääretorttukin on niin ihanaa että varmasti on parempaa mitä ikinä olen itse tehnyt tai en tiedä kun ei ole tarvinnut viedä arvosteltavaksi vaan tarjota :)

mitä tulee kaupalisten kanavien tarjontaan niin tänään kuuntelin sputnikkia pitkästä aikaa..ja voi kauheeta en tiedä mitä ne siellä keskustelivat kun kuuntelin jotain ihme humppaa ihan tuli mieleeni...No en kerro :) mutta hyvää ulkoilu musaa En kuitenkaa kehtaa kuunella lisää rekkamiesten juttuja enkä rivoa kielnkäyttöä onhan heilläkin omat rekkanaisensa ketä varmaan kuuntelevat ainakin luulisin niin.

• .
        . kirjoitti:

:) ai niin arvasitte varmaan että viellä on asiaa...niin asiaa Tiedoksi vaan itse kannatan talouskasvua enkä kaikkea tee itse vaikka tekevä käsisistäni ja päästäni olenkin todistetusti ja mitä Leipään tulee toivoisin niin paljon että vaikka Maikkari näyttäisi sen dokumentin jossa aamuyöstä perheen äiti lähtee jostain lahdestako se oli niin kuitenkin sieltä asti paistamaan Leipää...

Dokumentti oli lämminhenkinen ja Mahtava tarina siitä miten suomalaiset ja ehkä myös ulkomaalaisetkin saavat tuoretta leipää aamusta kauppaan. EI se Itsestään sinne kaupanhylylle tule. Kääretorttukin on niin ihanaa että varmasti on parempaa mitä ikinä olen itse tehnyt tai en tiedä kun ei ole tarvinnut viedä arvosteltavaksi vaan tarjota :)

mitä tulee kaupalisten kanavien tarjontaan niin tänään kuuntelin sputnikkia pitkästä aikaa..ja voi kauheeta en tiedä mitä ne siellä keskustelivat kun kuuntelin jotain ihme humppaa ihan tuli mieleeni...No en kerro :) mutta hyvää ulkoilu musaa En kuitenkaa kehtaa kuunella lisää rekkamiesten juttuja enkä rivoa kielnkäyttöä onhan heilläkin omat rekkanaisensa ketä varmaan kuuntelevat ainakin luulisin niin.

Sitten katson asiakseni puolusta hynystä vaikka hän ei varmasti puolustelujani kaipaisikaan...mutta Iltalehdessä on olmeisen pahamieli noilla kaikilla raivo raittiilla jotka ovat ottaneet kohteeksi hynysen juomatavat.

Ensiksi tykkään yhtyeen nimestä, toiseksi tykkään hynysen häpeämättömästä mie ja sie kielenkäytöstä kolmanneksi en tykkää ihmisistä tai oikeammin ihmisten KÄYTÖKSESTÄ jotka aivottomina solvaavat miloin ketäkin joita he eivät edes tunne.

raivo raittiit jos ette ole itse osanneet viinan kanssa elää ja nyt kuvittelette että tarvitsette palvontaa siitä kun olette raitiita mitä palvomista tuossa on jos elää kuin ihmiset että teille piäisi taputtaa ja kumartaa. Hynysen muu käytös kuin jututkin obvvvvvvvvvat hänen omija asioita ja hän varmasti on fiksumpi kuin sata Raivo raitista yhteensä.

Kotiteollisuus on niin ajankohtainen nimikin yhtyeelle että parempaa ei voisi olla ja mitä muuta voisin sanoa niin :) kyllä on pelottavan näköinen ja kokoinen mies vaikka en pelottavan näköisiäkään pelkää mutta en myöskään ole tyhmän rohkea joka kohti menisi tuntematonta. Siitäs saitte vähän ajateltavaa jos kestätte raivo raittiit edes omia ajatuksianne ilman lääkitystä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe