hyväksy että vaalien alla tänne olivat laittaneet härskin mainoksen joka olisi johdatellut palstan kirjoittajia suomi popin sivustoille. Tietääkseni suomi popoin ylin johto on asiasta tietoinen koska otin lakimieheltä selvää asiasta ja maalaisjärjelläkin ymmärtää että tuollaiset härskit mainokset ovat laittomia.
en tee hyväntekeväisyyttä markkinointi mainos palstalla nyt enkä aikaisemmin enkä ole minkään kaupalisen kanavan puolesta enkä vastaan Ymmärrän että tämä on teille kiusalista mutta kuten olen aiemminkin todennut niin kannattaa kuuntelijoita /äänestäjiä kalastella läpinäkyvästi ja jättää harrastenäyttelijöiden puuhastelut omaan arvoonsa tässä tapauksessa.
En ole myöskään tietämätön ihmisten juoksuttamisista kuin epärehelisestä tavasta toimja mainnonnassa, Mutta minä en tee täällä huvikseni jotain hyväntekeväisyyttä enkä huvikseni mielistele sekä yritä saaada ihmisijä tänne minulla on muutakin tekemistä kuin odottaa soittaako joku ja juokse tukka putkella puhelimeen. Ihmiset kyllä itse osaavat valita kanavansa jota kuuntelevat kaikenlainen halpa konstaileminen loppu peleissä kostautuu sinne omaan ns. nilkkaan.
Tuolla tavalla ei toimita eikä syytetä omista virhearvioinnieista toisia eikä mainosmaailmassa sillä pärjää jos on röhönaurannut kaupalisilla kanavilla monta vuotta ja osaa tooosi hyyyvin käyttää tietokonetta ja puhelinta Tulen edelleenkin informoimaan selkokielellä ylempijä tahoja tahalisista virheistä enkä klikkaa mitään edes hyväntekeväisyyttäni näillä palstoilla ymmärette kun sanon että vaikka suomen oikeuslaitos käsittelisi tämän niin voittaisin ja voittaisin rehelisyydellä, asianmukaisesti tekemällä kuin virheettömällä keskustelulla sekä ammattitaidollani En sano että hyvä nyt asia on selvitetty ...vaan ihan kiva :)
En tee palstalla hyväntekeväisyyttä enkä
:)
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492