Kunika kauvan sinä laiskuri makaat

:)

ja havahdut unestasi :) kirjoitti sanalskuissa joku. Nyt kuitenkin asiaa alkoholista ja mainonnasta joka ei ole tehonnut minuun ja etenkin upeista viini mainoksista tosin en juo viiniä tosin kaksi kertaa viime vuonna maistellut taisi olla rooma.italia, venäjä jossain siellä ilmatilassa sen ihan pienen pullon.

kaikesta mainonnasta huolimatta tiedättekö :) no ette kuinka harvoin yleensä otan edes olutta no kirjoitan tähän vaikka viimeiset kymmen vuotta enkä nyt tarkista päiväkirjasta kun muistan että kaksi kertaa vuodessa kolmas kerta voi olla ylellisyyttä. Kirjoitanko tämänkin kun tahdon tarkistaa itselleni olleeliset asiat niin kävinpä myös noin vajaa kymmen vuotta sitten oikein ammatilisesti korkeasti koulutettujen jne...luonna tarkistamassa olenko alkoholisti tai vaikka jotenkin epänormaali......Tiedättekö mitä :) no ette mutta ihan sain "kuulkaas " viralisen paperin että EN.

Haluatteko muuten tietää noista kaikista muista ihmisisä jotka hienosti maistelevat juustoa ja juovat valkoviinejä kuinka ovat hurahtaneet alkoholin suurkuluttajaksi ja kuinka sairaan kateelisija ovat niille kaikille muille joille riittää hienostunut kristallilasillinen silloin tällöin.. Ette vai en minäkään :) Haluatteko muuten kuulla teidän muiden alkoholinkäytöstä sekä niistä sadoista pekkasvapaista, arkipyhä vapaista. kesälomista, talvilomista ja kaikista niistä juhlista, risteilyistä sekä tyhjänpäiväisistä nyt muka syy juhlija jne.......Kun minä vastaavasti olen tehnyt työtä ja työtä ja kävellyt ja kävellyt .:)

Ette vai EN minäkään mutta tahdotteko tietää mitä kaikkea kekseliästä sekä raukkamaisen kieroa voikaa taivaan alla olla jotta tuo lukematon älymystö :) on voinnut saada aikaan kuvitteluissaan sekä luulotautiensa uhrina jotta minä olisin ihan samanlainen kuin he.........:)......Mutta onko typerä asianajajani jossain lähistöllä :) koska päivän ilo uutiset on viellä kirjoittamatta.

3

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Enkä muuten tarvitse edes Elämän tukiopetuskurssiakaan...koska nuoruuden karikoista voittajana maaliin päässeenä elin aikuistumiseni täysin absolt kymmen vuotta ja siitä eteenkin päin voidaan todistetusti kirjoittaa melkein absolust niin ainakin minun tuntevat sanovat eikä vain minut tietävät.... huomasitteko eron sajoen tuntevat ja tietävät.

:) sitäkö on vaikea uskoa...No ei ole minun ongelma yhdenkään usko eikä mitä uskovat mutta eikö ole hyvä järjestelmä että sade tulee hyville ja pahoille :) Enkä Muuten UsKo EttÄ EtTä jOkU voisi tehdä erikoisEN onnElIseksi...:) hihi..

• :)

Sitten rautalangasta vääntämällä isot ja pienet kirjaimet kirjoitettu tietoisesti kuten luette siis se yksi joku..hihih typerä asianaja Joka ei nyt ole IHAN AJAN TASALLA...
        enkä ehdi kirjoittaa kun mun täytty vahtia pikku kinkkua upeassa. puhtaassa valkoisessa sähköuunissani kun eilen otin se liian aikaisin uunista. Fantastista
        eikööööööö :)

• .
        :) kirjoitti:

Sitten rautalangasta vääntämällä isot ja pienet kirjaimet kirjoitettu tietoisesti kuten luette siis se yksi joku..hihih typerä asianaja Joka ei nyt ole IHAN AJAN TASALLA...
        enkä ehdi kirjoittaa kun mun täytty vahtia pikku kinkkua upeassa. puhtaassa valkoisessa sähköuunissani kun eilen otin se liian aikaisin uunista. Fantastista
        eikööööööö :)

:) sitten muihin tosi asioihin puolueettomasti sekä vailla ihmisoikeuksista vouhkaavien media seksikästä yksipuolista työllisyyttä heikentävää toistoa :) työllisyyttä vähentävää media seksiästä ja sehän teillä suomessa on se teille tärkeintä/ kuin tosi asiat.
        siis muihin aiheisiin...ja taivas varjele nyt se tulee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe