sekä kamu soitot aivan herre god minäkin voin soittaa kaverille ja kysyä voitko soittaa ja kertoa missä mun aivan ihanat ajattomat silmälasini on...ei ei tarvitsekkaan löysin ne jo ne on mun päässä :) eikä silmillä. Taivas varjele sentään enhän minä nyt sillä tasolla ole että ajattelisin onko mainoksen mies hyvän vai huonon näköinen .
Soneran oivaltaminen on ilmeisesti minulta matkittu..sanokaa vaan :) en kerro kellekkään No mutta kuitenkin Soneraa mainostava on ottanut fiksusti huomioon myös ilmeet :) ihan kaikki ja mitä tulee noihin muihin dna jne.... ei ole soittaneet eikä tarjonneet itseään minulle jotain häpyä niilläkin varmaankin on että myös varmasti käyneet täällä lukemassa :) Sonera ja Nokia on parasta mitä tiedän.
hetkinen joku ehkä soittaa nyt väärään numeroon :)
Soneran mainokset on mielestäni parhaita
1
100
Vastaukset
- :)
Taivas varjele kuinka maailman metropoleissa on tyylikkäästi somistettuja myymälöitä huomautin siitä jo aikoja sitten kun kävin :) hesas myymälänne olivat kuin turusenpyssyjä leikkisästi ilmaistuna...Myymälöiden ikkunat olivat teipattu jos ja minkälaisilla tarjouksilla myymälän edustata virtsaa ja mitä lie ps..kaa ihmisten jätöksiä Eivät edes sen vertaa viitsi siivota työpaikkojensa edustoja..jne... Ai niin sehän alentaa tietysti ihmisen arvoa kun huolehtii oman työpaikkansa siiteydestä......
No kirjoin siitä jo aikoja sitten media palstalla että katsokaa vähän itse minkänäköisiä sekä somistuksija liikkenne ovat jne.......meni vajaa vuosi niin hesari kirjoitti kuinka soneran myymälöitä alkavat stailaamaan...yms. Oliko niin että ihan itse oivalisitte :) Ihan sama minulle Asia ei kuitenkaa minun tasapainoani mihinkään hetkauttanut ja ENKÖ MINÄ OLE TEILLE SANONUT monta kertaa että en koskaan ikinä milloinkaan ole laittanut linkkejä saatika edes näitä tyylikkäitä videokuvaa maailman metropolien Nokia ja Sonera stailauksista.
hyvänen aika sentään herre good minä nyt omija kuviani kuin mitään kesäterveisijä yktyiselämästäni laita julkisuuteen kaikenmaailman hunsvottien nähtäväksi kuin muutenkaan....Ai nyt taas soi tähän väärään numeroon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462