suussa :.............noniin nyt hurjija paljastuksija mainosmaailma korvat hörällään nyt siellä herre god koska olisin kieltänyt aikuisilta fotoksit tai vaikka laittaisivat kaksi kalapuikkoa huultensa alle ja rintansa niin tötterölle yms ymsyms...En ikinä aikuiset jotka tarvitsevat kauneusleikkauksija ovat itse vastuussa ensin mitä haluavat ja keneltä jne....
Eiiii, ei ole kukaan syylistänytkään vaan ennaltaehkäisevästi vain paljastan tämän shokki uutisen ja toivottavasti iltapäivälehdet laittavat pääsiäisen kunniaksi kaikki tipuset ja pupuset esille koska seksin nälkäiset tarvitsevat niitä kuvia rasva monttujensa sekä autokorjaamoiden seinille sekä luoja tietää mihin.
Mainonnan asettelusta c viellä senverran että voisitte tehdä aivan erikoisnumeron kevääseen liittyen sekä myös mainostaa moottorisahoja sekä hyvin kestäviä saksija että myös jos on uusija pihatonttuja mielellään katson kaikki pihatontut sekä arvostelen :) Oksaleikkureita voisitte myös esitellä kuin myös /...Ai niin ja tietysti mitä sieltä munan sisältä sitten paljastuukaan ! mutta sitä tietoa en tarvitse koska se on jo minulla yksinoikeudella ja vain tällä palstalla Oikein munarikasta pääsiäistä :)
En voi vastata kuuma peruna
:)
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462