Pelacara - "kasvojenkuorijat"

lisää tietoa??

6

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä ovat
    • Swamppis

Suokaasua.

• Obrir Ull

Kiitos, mielenkiintoisesta ketjunaloituksesta. Olinkin jo unohtanut vanhan, kunnon Brucen!
      Yksi korjaus kuitenkin, kun minä ymmärsin, että he näkevät noita joskus myöskin päiväsaikaan. Vaikkakin yöllä useammin.

• Obrir Ull

Huomasin muuten ristiriitaisuutta, siinä mitä Bruce selitti ja päällikkö sanoi. Sikäli mikäli käännös englanniksi on tehty oikein.

Päällikkö kertoi pelottavien kasvonkuorijoitten ilmaantuneen viidakkoon "viime aikoina".

Bruce puhui valkoisten miesten siirtolaisuudesta, ellei jopa valloittajien ajasta. Jolloin alkuperäisväestöä surmattiin armotta. Ruumiiden kasvoistakin vietiin rasva jota poltettiin öljylampuissa. Taitaa olla suomalaisilla Brazilian siirtolaisillakin selittelyn paikka? Mikäli 1800-1900 lukujen " paremman perässä hiihtäjät" ovat moiseen syyllistyneet. Jos taas Bruce puhui valloittajien ajasta. Silloin selittely siirtynee muille.

Mutta, jos päällikkö todellakin tarkoitti viime aikaisia tapahtumia, joiden takia pelottaa lähteä metsästämään. Kuka silloin on syyllinen. Metsähakkuu- ja öljy yhtiöt?
      Mahdollista, mutta silloin siitä jo puhuttaisiin laajemminkin. Ohjelman teosta on kulunut jo hyvän aikaa. Nyt vaietaan.... Jälleen kerran.

• \0/

Okohan nää nitä samoja, mitkä tekee anuksen sylinterimäisen poiston? Keräävät pyllyreikiä ja naamanahkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      164
      1866
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1403
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      238
      869
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      672
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe